AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #1 Skrevet 17. juni 2022 Hei. For et par dager siden skled jeg på gulvet og slo meg. Jeg sliter fortsatt med bekkenet et år etter fødsel, og når det skjedde, låste korsryggen og hofte og alt seg. Det gjorde skikkelig vondt og jeg klarte ikke bevege meg ordentlig. Dagen etter var det så ille at mannen måtte være hjemme fra jobb for å hjelpe meg med barna. Den ettermiddagen fikk jeg også feber og ble dårlig. Dette var i går. Jeg var kvalm pga alle smertestillende jeg hadde tatt og følte meg helt raua. Han ville ha sex, og jeg sa at vi godt kan prøve, men da blir det bare han. Han ville at jeg også skulle ha lyst, og da kunne vi heller bare kose istedet. Så sier jeg at det hørtes fint ut. Han ble plutselig helt kald og ville ikke snakke med meg resten av kvelden. Idag har jeg også vært syk, men har ikke så vondt i dag. Jeg har ikke orket så mye og har derfor trengt en del hjelp. Selvsagt fikk jeg også mensen. Mannen min ble kjempesint da jeg fortalte det og han har nesten ikke snakket med meg siden. Han klager på alt jeg ikke har fått gjort og er sur fordi han må hjelpe meg. Han skal jobbe hele helgen og jeg er alene med barna. Det er ting vi egentlig skulle fått gjort, som nå ikke skjer.. Jeg er egentlig skikkelig lei meg nå, men vet ikke om det er noe å være lei seg for eller hormoner eller hva.. Er skikkelig sliten. Er det liksom greit å behandle andre sånn? Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: 12dd9...93b 7
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #2 Skrevet 17. juni 2022 Du skal be mannen din ta ut mer velferdsperm ettersom han har barn å ta seg av. Du må jo fokusere på å bli frisk! Anonymkode: 1c91a...761 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #3 Skrevet 17. juni 2022 Høres ut som du blir behandlet urettferdig og dårlig. Er denne oppførselen Hans bare et engangstilfelle? Eller er han ofte sånn? Anonymkode: 39cb4...01c 18
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #4 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Høres ut som du blir behandlet urettferdig og dårlig. Er denne oppførselen Hans bare et engangstilfelle? Eller er han ofte sånn? Anonymkode: 39cb4...01c Han er ofte sånn om han må bidra og ikke får noe tilbake (sex). Jeg er hjemmeværende så det stiller seg ikke likt. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du skal be mannen din ta ut mer velferdsperm ettersom han har barn å ta seg av. Du må jo fokusere på å bli frisk! Anonymkode: 1c91a...761 Han sier det ikke er aktuelt fordi han "må jobbe". Siden han har en del ansvar etc.. Anonymkode: 12dd9...93b 1
Mezzosoprena Skrevet 17. juni 2022 #5 Skrevet 17. juni 2022 Du er altså så skada og syk at mannen din må være hjemme fra jobb fordi du ikke klarer å ta deg av barna - og så vil han ha sex? Og regner med at du skal ville det også? Også blir han sur når du får mensen (og i tillegg fortsatt er dårlig)? Skikkelig sjarmklump han der!! Ærlig talt, du har ikke vurdert å kreve litt respekt? 24 1 9
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #6 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han sier det ikke er aktuelt fordi han "må jobbe". Siden han har en del ansvar etc.. Anonymkode: 12dd9...93b Da får han sørge for vikar til selv seg eller deg. Selv husmødre hadde vikarer. Anonymkode: 1c91a...761 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #7 Skrevet 17. juni 2022 Så usjarmerende og barnslig av han. Han burde manne seg opp, stille opp og hjelpe deg Anonymkode: 39cb4...01c 6
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #8 Skrevet 17. juni 2022 Teatrica skrev (Akkurat nå): Du er altså så skada og syk at mannen din må være hjemme fra jobb fordi du ikke klarer å ta deg av barna - og så vil han ha sex? Og regner med at du skal ville det også? Også blir han sur når du får mensen (og i tillegg fortsatt er dårlig)? Skikkelig sjarmklump han der!! Ærlig talt, du har ikke vurdert å kreve litt respekt? Enig med denne. Korleis klarer du å vere saman med ein mann heilt utan empati, TS? Anonymkode: d1167...ad5 15 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #9 Skrevet 17. juni 2022 Wtf. Barnslig oppførsel. Jeg har nettopp gått igjennom noe av det samme (vondt, syk, mensen, ting kommer i veien) men min mann er bare god og forståelsesfull. Han tar seg en runk i stedet for å sutre til meg. Synes du skal be din mann om det samme! Anonymkode: d205d...ed8 3 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #10 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da får han sørge for vikar til selv seg eller deg. Selv husmødre hadde vikarer. Anonymkode: 1c91a...761 Hvor skaffer man vikar? Dette et et seriøst spørsmål.. Kan man spørre en sexarbeider å ta husarbeid? AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Enig med denne. Korleis klarer du å vere saman med ein mann heilt utan empati, TS? Anonymkode: d1167...ad5 Har egentlig begynt å få nok.. Anonymkode: 12dd9...93b 1
visp Skrevet 17. juni 2022 #11 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvor skaffer man vikar? Dette et et seriøst spørsmål.. Kan man spørre en sexarbeider å ta husarbeid? Har egentlig begynt å få nok.. Anonymkode: 12dd9...93b Hva tenker du egentlig her? Men mannen din er ikke særlig ok nei... 5
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #12 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Wtf. Barnslig oppførsel. Jeg har nettopp gått igjennom noe av det samme (vondt, syk, mensen, ting kommer i veien) men min mann er bare god og forståelsesfull. Han tar seg en runk i stedet for å sutre til meg. Synes du skal be din mann om det samme! Anonymkode: d205d...ed8 I wish. Det hjelper for pokker ikke. Har vurdert å kjøpe sånn portabel pussy til ham, men han synes det er ekkelt. Søsteren min har også vært syk, dog i en lengre periode og litt mer alvorlig enn meg, og hun fikk så mye omsorg og kjærlighet at jeg nesten ikke kunne tro det.. Her har jeg alltid måtte forklare hvor jeg har vondt, hvorfor jeg ikke orker sex når jeg har feber eller omgangssyke, og jeg må alltid prioritere å ha nok energi til kvelden hvis ikke må jeg tone ned husarbeid. Aldri fred å få og jeg har nå en uke på å bli helt frisk, så kanskje bare positivt at mensen kom.. Anonymkode: 12dd9...93b 3 4
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #13 Skrevet 17. juni 2022 visp skrev (1 minutt siden): Hva tenker du egentlig her? Men mannen din er ikke særlig ok nei... Heheh en som kan gjøre ting for meg som jeg ikke orker 😂 vaske kjøkkenet, brette klær, vaske badet, gjøre mannen min fornøyd.. Anonymkode: 12dd9...93b 3 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #14 Skrevet 17. juni 2022 Sorry men for en taper Anonymkode: df781...6a6 7
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #15 Skrevet 17. juni 2022 For en drittunge av en mann du har. Jeg sliter med korsrygg og bekken 21 år etter fødsel, og vet hvor jævlig vondt det er når bekkenleddet låser seg, og den idioten av en mann du har vil ha sex med deg??? Jeg tror ikke han hadde klart å ha sex hvis hans bekken var låst? Be idioten gå å ta seg en runk eller sette seg ned å lese om kvinnehelse; obstetrisk og gynekologisk fysioterapi. Hadde menn hatt den samme smerte og ubehag som vi kvinner går igjennom i forbindelse med svangerskap, fødsel og tiden etterpå, så hadde de faenmeg vart utrydda hele gjengen, for de hadde ikke taklet det! Kom deg til manuell terapeut eller kiropraktor og få knekt opp låsningene🙂 Anonymkode: 50649...c10 5 4
RedPimpernell Skrevet 17. juni 2022 #16 Skrevet 17. juni 2022 Som mann blir jeg flau av å høre om hva slags tankeløs idiot gubben din er. Han bør du sette på plass med en kraftig utskjelling. 10 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #17 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For en drittunge av en mann du har. Jeg sliter med korsrygg og bekken 21 år etter fødsel, og vet hvor jævlig vondt det er når bekkenleddet låser seg, og den idioten av en mann du har vil ha sex med deg??? Jeg tror ikke han hadde klart å ha sex hvis hans bekken var låst? Be idioten gå å ta seg en runk eller sette seg ned å lese om kvinnehelse; obstetrisk og gynekologisk fysioterapi. Hadde menn hatt den samme smerte og ubehag som vi kvinner går igjennom i forbindelse med svangerskap, fødsel og tiden etterpå, så hadde de faenmeg vart utrydda hele gjengen, for de hadde ikke taklet det! Kom deg til manuell terapeut eller kiropraktor og få knekt opp låsningene🙂 Anonymkode: 50649...c10 Uff ja, det er et meget provoserende tema det der, kvinnehelse er jo ikke akkurat prioritert nevneverdig idag. Å være mor er blitt en byrde for samfunnet.. Jeg har bedt ham én gang om å ta seg en runk, og da snakket han ikke til meg på flere dager.. Anonymkode: 12dd9...93b 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #18 Skrevet 17. juni 2022 Mange lurer på hvorfor er så mange menn single. Jeg lurer på hvorfor er ikke mange flere menn single. Anonymkode: c7fab...1cc 15 6
avent Skrevet 17. juni 2022 #19 Skrevet 17. juni 2022 Tydeligvis er det en haug med idiotiske mannfolk i faste forhold 😳 En sånn premieidiot som mannen til hi tydeligvis er, burde vært singel å jeg hadde skjønt hvorfor han var singel, men jeg klarer ikke å forstå HVORFOR han er i et forhold med ei dame som tydeligvis gjør alt for og holde ham fornøyd. En mann som blir sur for at kona har fått mensen, fortjener faktisk å få et realt spark i ræva ut av huset ! 4
AprilLudgate Skrevet 17. juni 2022 #20 Skrevet 17. juni 2022 Tja. Få deg jobb, flytt. Tenker jeg. For en idiot 😅🙃 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå