Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På tidlig ultralyd i dag så gynekologen to sorte hull med hver sin plommesekk. Ganske tidlig ennå, og mye kan skje. 
Denne graviditeten var heller ikke planlagt (har to fra før av) så vi er fortsatt i sjokk…men jeg tror vi beholder. 
Dere som har vært gjennom dette, hvordan gikk svangerskapet, fødselen og tiden etterpå? Er det noe dere skulle ønske dere visste, sånn i etterkant? Hvilken oppfølging får man? Jeg må også ta nipttest pga alder (37, vil fylle 38 rundt termin).

Alt som kan være til hjelp tar jeg i mot med takk! Jeg er så trøtt at jeg orker ikke å tenke så mye selv akkurat nå😅

Anonymkode: 6603c...b73

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at du skal ta alt som det kommer. Håper du har ei god mann som stiller opp når det trengs.  Oppsøk kommunen din i etterkant av fødsel de kan hjelpe deg med og avbelsaste litt når det blir for mye for deg. Det er jo tross alt fire barn du har snart. Oppsøk gjerne venner og familie som kan hjelpe deg gjennom. Ha rutiner på hverdag og faste tider så går det lett som en plett. Husk alltid i bakhodet at skjebnen fører oss dit vi er av ei grunn! Og ikke minst at småbarn perioden kun varer en periode så er småbarnspddioddn over. Det går over! Og når de er vokst opp så vil du tenke at det var jammen meg verdt og ha alle fine barna mine her rundt meg ❤️❤️❤️

Masse lykke til og gratulerer! Dette klarer du! 

Anonymkode: 497b1...5d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...