AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #1 Skrevet 17. juni 2022 Jeg som trodde det var hektisk og ha små barn…hahaha!! Nå er begge skolebarn og jeez!! De siste månedene har jo vært helt for j… Det har vært fantastisk de to siste årene under nedstegningen! Nå er det fritidsaktiviteter, avslutninger, komiteer, dugnader og sosiale arrangement til den store gullmedalje! Og de som ikke møter opp til sånt eller er like aktive - de blir snakket nedlatende om! Jeg har tvunget meg gjennom alt sammen, stresset og mast på unger, løpt forbi dem i døra og ropt hei og hadet. Og vurdert frem og tilbake - skal ungene ha flere fritidsaktiviteter - alle andre har jo så mange. Nei, det får holde med en, ellers rekker de ikke lekser og det blir for mye stress. Mens formaningene hagler fra alle kanter - dette er viktig for barna…!! Er det det?? Hvorfor har vi da bedre minner fra de siste to årene når alt stress var nesten fraværende og vi kunne gjøre hva vi ville sammen med barna når vi ville?! Sykle en tur, kjøpe is, gå tur i skogen. Bare ha tid til å være. Kvalitetstid! Og nå som alt er gjennomført, sitter jeg med en bitter smak i munnen av å være mislykket likevel. Å ikke strekke til noe sted. Nei, vet du hva. Trodde vi skulle lære noe av nedstegninga jeg. Anonymkode: 7a4cb...994
missLynch Skrevet 17. juni 2022 #2 Skrevet 17. juni 2022 I feel you, sista 😂🙌 Kjenner på akkurat det samme. Det er et kjør uten like. Spesielt ille i mai og juni, ALT skal skje akkurat nå…..og hvorfor kan man ikke spre litt foreldremøter og dugnader litt utover året? 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #3 Skrevet 22. juni 2022 Forstår godt hvordan du har det. Når alt står på som verst, er det ikke alltid like lett. Anonymkode: 9d70d...cd2
Mamajune11 Skrevet 22. juni 2022 #4 Skrevet 22. juni 2022 Gjør det noe de andre foresatte snakker ledlatende om det da? De er jo ikke vennene dine. Det spiller ingen rolle hva de tenker. Sett deg selv og dine først, fuck the rest. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #5 Skrevet 22. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 17.6.2022 den 20.22): Jeg som trodde det var hektisk og ha små barn…hahaha!! Nå er begge skolebarn og jeez!! De siste månedene har jo vært helt for j… Det har vært fantastisk de to siste årene under nedstegningen! Nå er det fritidsaktiviteter, avslutninger, komiteer, dugnader og sosiale arrangement til den store gullmedalje! Og de som ikke møter opp til sånt eller er like aktive - de blir snakket nedlatende om! Jeg har tvunget meg gjennom alt sammen, stresset og mast på unger, løpt forbi dem i døra og ropt hei og hadet. Og vurdert frem og tilbake - skal ungene ha flere fritidsaktiviteter - alle andre har jo så mange. Nei, det får holde med en, ellers rekker de ikke lekser og det blir for mye stress. Mens formaningene hagler fra alle kanter - dette er viktig for barna…!! Er det det?? Hvorfor har vi da bedre minner fra de siste to årene når alt stress var nesten fraværende og vi kunne gjøre hva vi ville sammen med barna når vi ville?! Sykle en tur, kjøpe is, gå tur i skogen. Bare ha tid til å være. Kvalitetstid! Og nå som alt er gjennomført, sitter jeg med en bitter smak i munnen av å være mislykket likevel. Å ikke strekke til noe sted. Nei, vet du hva. Trodde vi skulle lære noe av nedstegninga jeg. Anonymkode: 7a4cb...994 slutt og få barn da vel... sånn er det å ha barn. ingen vits og klage over det Anonymkode: a6e86...8f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå