AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #1 Skrevet 17. juni 2022 Hvorfor blir man så dårlig av røyk, snus eller alkohol når man er gravid? Er det kroppens måte å fortelle at det ikke er bra for barnet ? Jeg snuser, og når jeg ble gravid første gang ble jeg kvalm av snus en uke før ikm. Det samme skjedde igjen med nr2. ( kutta ut snus nå som jeg har fått to streker under svaret, men bare lurer på om fler har opplevd dette også) Anonymkode: 96757...634
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #2 Skrevet 17. juni 2022 Ja helt likt her! Klarte ikke snus mer🙈 Etter første startet jeg igjen etter amming var ferdig -med nr 2 skal jeg holde meg unna😬 det var nederlag når en har vært så flink og starte igjen🙈 Anonymkode: 61a0e...75d
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #3 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja helt likt her! Klarte ikke snus mer🙈 Etter første startet jeg igjen etter amming var ferdig -med nr 2 skal jeg holde meg unna😬 det var nederlag når en har vært så flink og starte igjen🙈 Anonymkode: 61a0e...75d hahah godt det ikke bare er meg🤣 - kunne nesten fortelle pga den snusen at nå MÅ jeg være gravid😂 Skjønner det, skal prøve på det selv når nr2 kommer🙈 Anonymkode: 96757...634
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #4 Skrevet 17. juni 2022 Min mor hadde det sånn med røyken, trengte nesten ikke teste, hun visste hun var gravid når røyken ble motbydelig! Jeg derimot fant snusen aldeles nydelig helt frem til testen ble positiv og jeg måtte kutte den for barnet sin del 🙈 Anonymkode: c44bd...357
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2022 #5 Skrevet 22. juni 2022 Jeg ble ikke kvalm av hverken røyk eller snus da jeg var gravid. Hadde jeg blitt det hadde jeg vel kanskje klart å slutte… Derimot bananer, appelsinjuice og makrell i tomat ble helt feil for meg 😂 Anonymkode: 5ae52...ee6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå