Gå til innhold

At folk gidder å ha sex...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sex er oppskrytt, slitsomt og presterende. Noen ganger er det ganske ekkelt også med svetting, svett kjønnslukt og pesing. Jeg er ikke en fisefin person sånn ellers, men det er noe kvalmt med det når det stinker sex i hele rommet etterpå. Sex er bare mas og (igjen) en utrolig oppskrytt greie man klarer seg helt fint uten. At en annen person skal "ta seg av" kroppen din på en sånn måte er slitsomt. Fatter ikke at folk klarer å slappe av og nyte det. 

Anonymkode: f2a2d...b3b

• Liker 13
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

fy faen du har hatt et kjedelig sexliv sånn du beskriver det hahha!!

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er ganske slitsomt noen ganger. Skulle ønske hormonene mine fungerte slik at jeg ble skikkelig tent :(

Anonymkode: e3fe8...d6a

• Liker 8
Skrevet

Helt uenig. Det du beskriver som ekkelt og kvalmt er for meg helt uforståelig. Dessuten er det jo bare å lufte litt og ta seg en dusj etterpå.

Sex er deilig og bør vare så lenge og være så intenst at man blir både svett og klam etterpå.

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

I våre dager med andre muligheter til reproduksjon er sex ganske oppskrytt 

Anonymkode: 5197b...4b1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Sex er oppskrytt, slitsomt og presterende. Noen ganger er det ganske ekkelt også med svetting, svett kjønnslukt og pesing. Jeg er ikke en fisefin person sånn ellers, men det er noe kvalmt med det når det stinker sex i hele rommet etterpå. Sex er bare mas og (igjen) en utrolig oppskrytt greie man klarer seg helt fint uten. At en annen person skal "ta seg av" kroppen din på en sånn måte er slitsomt. Fatter ikke at folk klarer å slappe av og nyte det. 

Det høres som du enten gjør det på helt feil måte eller med helt feil person, eller at du rett og slett er aseksuell. 

De fleste av oss har nemlig en helt annen opplevelse av det enn den du beskriver her. 

Anonymkode: 0a84d...492

• Liker 12
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Blåjojo skrev (Akkurat nå):

Sex er deilig og bør vare så lenge og være så intenst at man blir både svett og klam etterpå.

🤢 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
maverick22 skrev (7 minutter siden):

fy faen du har hatt et kjedelig sexliv sånn du beskriver det hahha!!

Eller vedkommende er aseksuell. 

• Liker 8
  • Hjerte 1
Skrevet
SlemUlv skrev (Akkurat nå):

eller det ja. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Syns pesinga er drit sexy jeg da… 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

🤢

Meget konstruktiv kommentar der.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
SlemUlv skrev (4 minutter siden):

Jeg er ikke det. Jeg blir tiltrukket av både menn og kvinner, men orker ikke sex. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

uenig med deg.. sex er utrolig deilig ❤️

Anonymkode: c484a...52b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

I våre dager med andre muligheter til reproduksjon er sex ganske oppskrytt 

Anonymkode: 5197b...4b1

Hvis alle skulle blitt gravide med IVF hadde det ikke blitt laget mange barn. Spør hvem som helst som har vært gjennom det om de synes det var en lettvint løsning. Ganske sikker på at ingen er enig med deg og du har åpenbart aldri vært gjennom IVF-behandling.

Jeg har ingen planer om å få barn, men nå synes jeg sex kan være ganske digg og har ingen planer om å slutte med det.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er ikke det. Jeg blir tiltrukket av både menn og kvinner, men orker ikke sex. 

Man kan fint bli tiltrukket av folk, og likevel være aseksuell. Det er et bredt spektrum

• Liker 5
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Helt enig med deg. Endelig noen som også syns det er oppskrytt.

Anonymkode: e978c...3fe

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Enig med TS. Synes også at sex er irrasjonellt, med mindre målet er å produsere barn, og bringer oss ned på nivå med dyr som har brunst/løpetid.

Anonymkode: 12321...c77

• Liker 7
Gjest Hippokrates
Skrevet

Enig når det kommer til ubetydelige ONS og småhookups. 

Men Sex er det som binder folk emosjonelt og fysisk sammen. Det er den beste grunnen til å ha sex, særlig hvis du elsker eller er glad i noen. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Tenkte akkurat det samme sammen med eksen min!

Nå har jeg vært sammen med en ny mann i to og et halvt år og får aldri nok!🥰

Anonymkode: 6e14e...f00

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke helt uenig med TS. Sex kan være fint, tilfredsstillende og noen ganger helt strålende, men det er unntaksvis. Jevnt over, er det ganske oppskrytt og kjedelig; særlig når det foregår med samme partner over tid. Mange i faste parforhold kunne nok ønske seg mindre sex, men stiller opp fordi de tror det forventes.

Anonymkode: a85f3...787

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...