AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #1 Skrevet 17. juni 2022 Har time der i morgen. Fødte på onsdag. Sliter sånn med en trombosert hemoroide. Helt utrolig smertefull. Vet noen om det kan fikses i morgen, eller burde jeg bestille time hos fastlegen? Anonymkode: 721f4...311 1
LilleMy1989 Skrevet 17. juni 2022 #2 Skrevet 17. juni 2022 Du kjøper scheriproct på apoteket... Men ja, ta det opp i morgen.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #3 Skrevet 17. juni 2022 LilleMy1989 skrev (Akkurat nå): Du kjøper scheriproct på apoteket... Men ja, ta det opp i morgen. Det har jeg selvfølgelig gjort. Både krem og stikkpiller. Xylocain også. Det er så utrolig vondt at jeg må få den bort. Redd den ikke går bort av seg selv siden den er blåaktig, stor. Anonymkode: 721f4...311
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #4 Skrevet 17. juni 2022 Fastlegen tilbød å åpne en trombosert hemoroide for meg, så tror ikke de må være kirurger for det. Men spørs om poliklinikken har utstyret og tiden. Ev. ta det opp med fastlegen. Trombosert hemoroide er fryktelig vondt! Du har min store sympati. Anonymkode: a611a...cb1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #5 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fastlegen tilbød å åpne en trombosert hemoroide for meg, så tror ikke de må være kirurger for det. Men spørs om poliklinikken har utstyret og tiden. Ev. ta det opp med fastlegen. Trombosert hemoroide er fryktelig vondt! Du har min store sympati. Anonymkode: a611a...cb1 Ja det er helt grusomt! Fastlegen har lang ventetid og i morgen er det helg, så håper de kan se på det i morgen kanskje. Om ikke må jeg bare vente. Uff, hvert minutt er en pine. Så smertefullt! Anonymkode: 721f4...311
LilleMy1989 Skrevet 17. juni 2022 #6 Skrevet 17. juni 2022 Har du engangshansker? Isåfall, fyll en slik med vann og frys ned. Knekk av fingrene og bruk de til å kjøle ned bake. Det gjorde jeg når jeg hadde så vondt at jeg ikke klarte å sitte. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå