AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #1 Skrevet 17. juni 2022 Jeg lurer på hvordan dere som er single og eventuelt har barn får det til å gå rundt? Hva slags utgifter har dere? Og hva tjener dere? Anonymkode: b3029...e9a
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #2 Skrevet 17. juni 2022 Har boliglån, bil, bensin, mat, fritidsaktiviteter, strøm, vann og andre kommunale utgifter, telefon x3, Internett, Netflix, discovery+, forsikringer, utgifter til klær og utstyr til barna og meg selv, utgifter til ferier og ja, det vanlige folk har som utgifter? Har utbetalt 25 000 og bruker ca 21 000 på det som er gjentagende hver måned. De siste 4000 går til diverse sløsing og sparing. Anonymkode: 0e7ad...74d
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #3 Skrevet 17. juni 2022 Har totalt 40k utbetalt i mnd. Faste utgifter: - boliglån - strøm - kommunale avgifter o.l - div forsikringer - telefon - Internett - bil Blir ca 16k i faste utgifter i måneden. Flytter til enebolig neste måned, så tallene er omtrentlig, rundet opp. Anonymkode: b3e99...1a0
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #4 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har totalt 40k utbetalt i mnd. Faste utgifter: - boliglån - strøm - kommunale avgifter o.l - div forsikringer - telefon - Internett - bil Blir ca 16k i faste utgifter i måneden. Flytter til enebolig neste måned, så tallene er omtrentlig, rundet opp. Anonymkode: b3e99...1a0 Jeg er deltidsansatt og har bare ca 15-16 k utbetalt i mnd. Fatter ikke hvordan jeg skal få det til å gå rundt selv 😅 Bor hjemme foreløpig. Ts Anonymkode: b3029...e9a
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #5 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er deltidsansatt og har bare ca 15-16 k utbetalt i mnd. Fatter ikke hvordan jeg skal få det til å gå rundt selv 😅 Bor hjemme foreløpig. Ts Anonymkode: b3029...e9a Om du bor hos foreldrene dine (vi bor alle hjemme…), så har du vel lave boutgifter. utdannelse! Lånekassen og deltidsjobb. Asap! Sjekk restetorget nå i juli. Det er det viktigste du gjør for å øke inntekten. Anonymkode: b3e99...1a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå