AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #1 Skrevet 17. juni 2022 Venninner og bekjente er gravid eller har/skal føde… Det er så vondt å se, selvom jeg er veldig glad på dems vegne. Har vært hos Medicus både meg og mannen min, men fant ingenting galt… Er så lei av månedene med negativ tester… Begynner å prøve akseptere at det er ok at sønnen blir enebarn… Anonymkode: 864a7...6f2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #2 Skrevet 17. juni 2022 Hallo, du har et barn fra før? Bruk han som trøst når du synes synd I deg selv Anonymkode: 9d080...33f 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #3 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Hallo, du har et barn fra før? Bruk han som trøst når du synes synd I deg selv Anonymkode: 9d080...33f Gjør virkelig det. Setter pris på hver eneste dag med han Anonymkode: 864a7...6f2 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #4 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Venninner og bekjente er gravid eller har/skal føde… Det er så vondt å se, selvom jeg er veldig glad på dems vegne. Har vært hos Medicus både meg og mannen min, men fant ingenting galt… Er så lei av månedene med negativ tester… Begynner å prøve akseptere at det er ok at sønnen blir enebarn… Anonymkode: 864a7...6f2 Høres ut som du er i samme situasjon som meg. Sekundær infertilitet. Ville bare si at du er ikke alene ❤️ Vi har prøvd i snart 2 år, og ingen finner noe galt med meg og min mann heller. Nå er vi i ivf karusellen, og håper vi lykkes snart. Lykke til til deg 🥰 Anonymkode: 7085a...e8e
Sofagris Skrevet 17. juni 2022 #5 Skrevet 17. juni 2022 Du er ikke alene, vi har også et barn fra før, og har nå prøvd i snart 1,5 år på barn nr2❤️ Jeg tenker samme tanke som deg, datteren vår blir enebarn og sånn ble liver for oss! Det kan svitsje mellom å være takknemlig for det jeg har, og å være kjempelei meg over det jeg ikke har hele dagen.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #6 Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Høres ut som du er i samme situasjon som meg. Sekundær infertilitet. Ville bare si at du er ikke alene ❤️ Vi har prøvd i snart 2 år, og ingen finner noe galt med meg og min mann heller. Nå er vi i ivf karusellen, og håper vi lykkes snart. Lykke til til deg 🥰 Anonymkode: 7085a...e8e Uff, det er virkelig ikke gøy når barnetønsket er så sterkt😩 Håper dere lykkes med ivf😍❤️ Anonymkode: 864a7...6f2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #7 Skrevet 18. juni 2022 Sofagris skrev (10 timer siden): Du er ikke alene, vi har også et barn fra før, og har nå prøvd i snart 1,5 år på barn nr2❤️ Jeg tenker samme tanke som deg, datteren vår blir enebarn og sånn ble liver for oss! Det kan svitsje mellom å være takknemlig for det jeg har, og å være kjempelei meg over det jeg ikke har hele dagen. uff ja, kjenner igjen den følelsen… Er selv enebarn og alltid ønsket meg søsken, håpet å kunne gi sønnen min det. Men livet er blir ikke alltid sånn man ønsker skulle bli dessverre. Anonymkode: 864a7...6f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå