Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Venninner og bekjente er gravid eller har/skal føde… Det er så vondt å se, selvom jeg er veldig glad på dems vegne. 
Har vært hos Medicus både meg og mannen min, men fant ingenting galt… 

Er så lei av månedene med negativ tester… Begynner å prøve akseptere at det er ok at sønnen blir enebarn… 

Anonymkode: 864a7...6f2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hallo,  du har et barn fra før? Bruk han som trøst når du synes synd I deg selv

Anonymkode: 9d080...33f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Hallo,  du har et barn fra før? Bruk han som trøst når du synes synd I deg selv

Anonymkode: 9d080...33f

Gjør virkelig det. Setter pris på hver eneste dag med han

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Venninner og bekjente er gravid eller har/skal føde… Det er så vondt å se, selvom jeg er veldig glad på dems vegne. 
Har vært hos Medicus både meg og mannen min, men fant ingenting galt… 

Er så lei av månedene med negativ tester… Begynner å prøve akseptere at det er ok at sønnen blir enebarn… 

Høres ut som du er i samme situasjon som meg. Sekundær infertilitet. Ville bare si at du er ikke alene ❤️ 

Vi har prøvd i snart 2 år, og ingen finner noe galt med meg og min mann heller. Nå er vi i ivf karusellen, og håper vi lykkes snart. Lykke til til deg 🥰

Anonymkode: 7085a...e8e

Skrevet

Du er ikke alene, vi har også et barn fra før, og har nå prøvd i snart 1,5 år på barn nr2❤️

Jeg tenker samme tanke som deg, datteren vår blir enebarn og sånn ble liver for oss!

Det kan svitsje mellom å være takknemlig for det jeg har, og å være kjempelei meg over det jeg ikke har hele dagen.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Høres ut som du er i samme situasjon som meg. Sekundær infertilitet. Ville bare si at du er ikke alene ❤️ 

Vi har prøvd i snart 2 år, og ingen finner noe galt med meg og min mann heller. Nå er vi i ivf karusellen, og håper vi lykkes snart. Lykke til til deg 🥰

Anonymkode: 7085a...e8e

Uff, det er virkelig ikke gøy når barnetønsket er så sterkt😩 Håper dere lykkes med ivf😍❤️

AnonymBruker
Skrevet
Sofagris skrev (10 timer siden):

Du er ikke alene, vi har også et barn fra før, og har nå prøvd i snart 1,5 år på barn nr2❤️

Jeg tenker samme tanke som deg, datteren vår blir enebarn og sånn ble liver for oss!

Det kan svitsje mellom å være takknemlig for det jeg har, og å være kjempelei meg over det jeg ikke har hele dagen.

uff ja, kjenner igjen den følelsen…

Er selv enebarn og alltid ønsket meg søsken, håpet å kunne gi sønnen min det. Men livet er blir ikke alltid sånn man ønsker skulle bli dessverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...