Gå til innhold

Jeg har så stygg hud i ansiktet

Anbefalte innlegg

Gjest ChaseDurer
Skrevet
DundreMilfin skrev (2 minutter siden):

Veldig lurt valg!

Dette er nok mildere enn bachuiol.

MEN - du kommer til å få mer hudproblemer om du ikke bruker en fuktighetskrem og SPF. Bare noe helt enkelt og uparfymert. 

Jeg er veldig fornøyd med dagkremen til Paulas Choice med fysisk filter - men jeg liker litt glød. Den er ikke nok spf om du skal på stranden/være endel ute. 

Generelt er CALMserien veldig god synes jeg, særlig kombinert med aktive ingredienser som kan irritere. 

Du får nemlig pigmentflekker osv om du dropper det særlig når du bruker syrer 🙃

Hadde ikke brukt Avitaminsyre i ansiktet med mindre du får dype aknegreier. Og det ser det absolutt ikke ut som du sliter med.

Mye alkohol og stress = kjipt også for huden, så jekk ned på drikkinga 🥂

Om du merker tegn på overeksfoliering - ta en pause (litt sånn «voksaktig» glød/skinn, litt irritert og rødlig osv). 

Ikke bruk syren mer enn 3 ganger i uka selv om det frister. 

Rense kan du gjøre daglig sammen med fuktighetskrem. 

Setter stor pris på alle gode råd, du er awesome😊 Skal huske å bruke fuktighetskrem, har en ganske tykk en som jeg kjøpte på boots apotek Cerave tror jeg den heter, håper ikke jeg får acne utbrudd da, har nemlig fått det før når jeg brukte spenol i ansiktet 🤣 har også en litt tynnere fuktighetskrem fra La Provenciale kjøpt på H&M. Skal teste meg frem. Gleder meg til produktene kommer i posten, har neglisjert huden lenge nok nå. Har definitivt roet ned på drikkinga🍷🥂🍻 Så er det bare å få ned angsten, håper jeg klarer det snart 😓😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet
ChaseDurer skrev (2 timer siden):

Setter stor pris på alle gode råd, du er awesome😊 Skal huske å bruke fuktighetskrem, har en ganske tykk en som jeg kjøpte på boots apotek Cerave tror jeg den heter, håper ikke jeg får acne utbrudd da, har nemlig fått det før når jeg brukte spenol i ansiktet 🤣 har også en litt tynnere fuktighetskrem fra La Provenciale kjøpt på H&M. Skal teste meg frem. Gleder meg til produktene kommer i posten, har neglisjert huden lenge nok nå. Har definitivt roet ned på drikkinga🍷🥂🍻 Så er det bare å få ned angsten, håper jeg klarer det snart 😓😊

Cerave liker mange, jeg har bare den til kropp som er veldig tjukk.Den får jeg litt nupper av i fjeset, men det gikk bort på en dag. 

Elsker den som bodycream, men ikke i fjes. Tipper du har kjøpt en av de som er til ansikt, og du merker raskt om den funker eller ei.

The Ordinary selges forøvrig også på HM :) 

Kan ikke garantere at hudpleien fjerner angst, men man kan iallefall GLØDE i fjeset uansett indre tilstand 😅 Mitt livsmotto 🤣☁️

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er det merkeligste jeg har lest. Er dette medisinsk bevist eller bare noe du har kokt opp selv? 
De beste rådene er alt nevnt, nok hvile, trening, riktig kosthold, lite alkohol osv. Rett hudpleie for din hudtype er også viktig! 

Anonymkode: 7fecc...79b

Merkelig er det da ikke 😅

Er ikke uvanlig å trigge angst når pulsen går opp og kroppen blir varm. 

Men, min erfaring er at styrketrening i moderat mengde kan bedre angst og stress særlig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...