AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #1 Del Skrevet 17. juni 2022 Hvor lang tid tar det før man ser resultater av kaloriunderskudd og trening? Er 160 cm og skal ned til 55 kg. Nå veier jeg 20 kg mer. Anonymkode: fc497...871 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #2 Del Skrevet 17. juni 2022 6-12 uker. Anonymkode: 8ec22...5c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hottentått Skrevet 17. juni 2022 #3 Del Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): 6-12 uker. Anonymkode: 8ec22...5c3 Piss 😂😂 man kan se forskjell på vekta etter en uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hottentått Skrevet 17. juni 2022 #4 Del Skrevet 17. juni 2022 Hvis du ligger i nok underskudd vil du se resultater på vekta fort. Ila en uke hvertfall. Spørs litt hvordan du trener også. Ved mye styrketrening kan vekta gå litt saktere ned, men du vil merke det på kroppen relativt raskt uansett, så lenge kcal-inntaket er lavt nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 17. juni 2022 #5 Del Skrevet 17. juni 2022 Pleier å vises på vekta etter første uken hvis jeg har hatt et ok underskudd. Så kan det jo også være slik at vekten står stille, mens man går inn i cm pga økt muskelmasse. Men det tar noen uker før man ser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #6 Del Skrevet 17. juni 2022 Hottentått skrev (10 minutter siden): Hvis du ligger i nok underskudd vil du se resultater på vekta fort. Ila en uke hvertfall. Spørs litt hvordan du trener også. Ved mye styrketrening kan vekta gå litt saktere ned, men du vil merke det på kroppen relativt raskt uansett, så lenge kcal-inntaket er lavt nok Purple_Pixiedust skrev (10 minutter siden): Pleier å vises på vekta etter første uken hvis jeg har hatt et ok underskudd. Så kan det jo også være slik at vekten står stille, mens man går inn i cm pga økt muskelmasse. Men det tar noen uker før man ser. Så vidt jeg har skjønt kan man realistisk sett gå ned 0,5-1kg i uken. Men om man går ned 1 kg så er det vel ikke synlig i speilet? Hvor mange kg må man ned før man klarer se noe forskjell? Anonymkode: fc497...871 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 17. juni 2022 #7 Del Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så vidt jeg har skjønt kan man realistisk sett gå ned 0,5-1kg i uken. Men om man går ned 1 kg så er det vel ikke synlig i speilet? Hvor mange kg må man ned før man klarer se noe forskjell? Anonymkode: fc497...871 Kommer jo an på utgangspunktet det. På meg ser jeg forskjell på 1 kg opp og ned. Det kunne jeg ikke da jeg en periode hadde 29 i BMI. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #8 Del Skrevet 17. juni 2022 Purple_Pixiedust skrev (Akkurat nå): Kommer jo an på utgangspunktet det. På meg ser jeg forskjell på 1 kg opp og ned. Det kunne jeg ikke da jeg en periode hadde 29 i BMI. Jeg har en BMI på 27, så regner med det ikke vil synes for meg heller. Husker du hvor mange kg du gikk ned før du merket noe synlig forskjell? Anonymkode: fc497...871 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 17. juni 2022 #9 Del Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har en BMI på 27, så regner med det ikke vil synes for meg heller. Husker du hvor mange kg du gikk ned før du merket noe synlig forskjell? Anonymkode: fc497...871 Det er noen år siden så egentlig ikke. Så det tydelig etter 10, men så jo sikkert etter 5 også. Gikk ned nesten 30 kg i løpet av 9 mnd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #10 Del Skrevet 17. juni 2022 Har du hørt om dorulleffekten? Når rullen er ny så synes ikke om man tar et par tørk. Men når rullen er mindre så er et par tørk stor forskjell. Anonymkode: fb145...e5a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #11 Del Skrevet 17. juni 2022 Purple_Pixiedust skrev (1 minutt siden): Det er noen år siden så egentlig ikke. Så det tydelig etter 10, men så jo sikkert etter 5 også. Gikk ned nesten 30 kg i løpet av 9 mnd. Det er imponerende å få til. Fikk du noe løs hud? Jeg bekymrer meg litt for det egentlig. Magen min er allerede ganske bollete og henger når jeg tar push ups. Kommer nok aldri til å klare å få flat mage uansett hvor mye jeg går ned. Men har sagt til meg selv at jeg skal prøve være fornøyd bare jeg kommer innenfor normalvekt. Anonymkode: fc497...871 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #12 Del Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du hørt om dorulleffekten? Når rullen er ny så synes ikke om man tar et par tørk. Men når rullen er mindre så er et par tørk stor forskjell. Anonymkode: fb145...e5a Har ikke hørt om den, nei. Menes det at man ser mindre forskjell til større man er? Om jeg har tolket det rett? Anonymkode: fc497...871 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 17. juni 2022 #13 Del Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er imponerende å få til. Fikk du noe løs hud? Jeg bekymrer meg litt for det egentlig. Magen min er allerede ganske bollete og henger når jeg tar push ups. Kommer nok aldri til å klare å få flat mage uansett hvor mye jeg går ned. Men har sagt til meg selv at jeg skal prøve være fornøyd bare jeg kommer innenfor normalvekt. Anonymkode: fc497...871 Nei har ikke noe løs hud. Har født to barn også, men er vel heldig med genene. Samtidig er jo ikke 29 i BMI SÅ mye. I hvert fall ikke når man legger så jevnt på seg slik jeg gjør. Jeg har aldri veid så mye som da, men gjorde det kun i noen få måneder også. Gikk opp i vekt like for som jeg gikk ned. Å komme innenfor normalvekt er et fint mål. Samtidig ville jeg tatt det litt rolig var jeg deg. Du har jo ikke veldig høy BMI. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hottentått Skrevet 17. juni 2022 #14 Del Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Så vidt jeg har skjønt kan man realistisk sett gå ned 0,5-1kg i uken. Men om man går ned 1 kg så er det vel ikke synlig i speilet? Hvor mange kg må man ned før man klarer se noe forskjell? Anonymkode: fc497...871 Nei, det tar lenger tid å se forskjell i speilet enn på vekta. Men det viktigste er vel å se på vekta at du er på rett spor? Hvis du er ute etter å se forskjell i speilet må du nok vente 4-6 uker ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #15 Del Skrevet 17. juni 2022 Kommer an på hvor fort du går ned. Jeg gikk ned over 30kg på tre måneder og der så man det rimelig kjapt Anonymkode: 5f395...6a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #16 Del Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kommer an på hvor fort du går ned. Jeg gikk ned over 30kg på tre måneder og der så man det rimelig kjapt Anonymkode: 5f395...6a8 Hvordan klarte du å være 17500 kal i underskudd per uke? Anonymkode: 5a012...035 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #17 Del Skrevet 17. juni 2022 Man kan klare å se forskjell allerede når man har gått ned 3-4 kg. Jeg snakker av erfaring. Det er alt etter hvor du har mest kg nå, og hvor du først mister kg. Generelt blir hele kroppen mindre, men noen ganger kan det virke som om det tas fra et sted. Anonymkode: 091dc...bf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #18 Del Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hvordan klarte du å være 17500 kal i underskudd per uke? Anonymkode: 5a012...035 Veldig høy startvekt, lite mat (men masse fyll av grønnsaker/proteiner) og trening hver dag Anonymkode: 5f395...6a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april #19 Del Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (På 18.6.2022 den 0.13): Hvordan klarte du å være 17500 kal i underskudd per uke? Anonymkode: 5a012...035 Fullt fysisk mulig å gå ned 30kg på 3 måneder. Jeg gikk selv ned over 20 kg på 6 uker. (Må poengtere at det var ufrivillig, pga. sykdom. Klarte nesten ikke spise mat. Tror jeg spiste 1 yoghurt og 1 sånn rett i koppen suppe per dag bare) Anonymkode: 09861...c72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet 8. april #20 Del Skrevet 8. april Da skal man ha mye å gå på da. Om jeg hadde fastet en hel måned, men allikevel klart å holde meg på vanlig aktivitetsnivå hadde jeg klart å gå ned 8 kg (om det stemmer at 8000 kcal=1 kg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå