Gjest Janna Skrevet 18. oktober 2002 #1 Del Skrevet 18. oktober 2002 Ja, her kommer runde nr. 3 med denne sykelige trangen jeg har til å lese om hva dere andre jenter bærer rundt på hele dagen! Synes det er kjempeartig jeg. Ikke skyt meg Tenkte at nå har vi jo skiftet sesong og alt, forrige gang var i vår/sommer en gang Så nå har dere sikkert byttet ut noe av innholdet!! Det har iallefall jeg, og her er det jeg finner når jeg tømmer veska mi utover stuebordet: -lommebok -mobil -helsekort for gravide -lypsyl -svarte fleece-hansker -2 t-bane billetter -trikkebillett -2 hårspenner -2 små pakker med papirlommetørklær -6 paracet -lapp med et tlf nr på (?) -kulepenn -3 plaster -halvfull pose med Doc halslinser (svart type) -filofax 2002 (fra DetNye) -lipgloss -ekstrakopi av permisjonssøknad -hefte med frimerker -MASSE kvitteringer Hehe! Jammen mye rask på bunnen der. *kaste* Tipper at om noen mnd finner jeg både bleier, smokker og kluter nedi der i tillegg til alt det andre! (Må ha ny veske) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 18. oktober 2002 #2 Del Skrevet 18. oktober 2002 oki hær kommer det jeg har i veska : * Våt servietter *bleier *rosiener *Fyrstikker *sigaretter *mobil *mariakjeks *frukt drops *en liten dukke *papirlummetørkler *lommebok *en hel hau med mynter som jeg ikke fikk plas til i lommeboka *zink savlve *kulde krem *Grønn exstra *sambos snus *hvite flis hansker(mine) *røde små strikke hansker(min datters) *en ekstra boddy *strømmpebukse *strømmper *tynn genser *smikke *skje *maskara *lebestift *lypsyl *og en hel hau med gammle kviteringer og handle lapper rart hva man får plass til i en så liten veske....kansje jeg skal finne frem stellevesken igjenn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. oktober 2002 #3 Del Skrevet 18. oktober 2002 Men Lottemor da.....Hvor stor veske har du egentlig???? :o :o Jeg har nettopp hatt en ryddesjau i min, så den er nok desverre ikke så mye å skryte av lengre... - En huskelapp - Mobiltelefon - Pengbok :cry: :cry: :cry: Synes en stappfull veske er kjempespennende jeg. Er så mye å finne når man en gang rydder i den :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 18. oktober 2002 #4 Del Skrevet 18. oktober 2002 Lommebok Siste bind av cappelens musikkleksikon (tungt) Ukeplanlegger Telefon Nøkler Discman og minidiskspiller (smør på flesk) Penn Gammelt sjokoladepapir Gårsdagens matpakke (flaut) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 18. oktober 2002 #5 Del Skrevet 18. oktober 2002 Har nettopp ryddet i veska! For tiden befinner dette seg oppi der: Mont Blanc-penn Kulepenn Mobiltelefon Lommebok Discman Clinique-lebestift Elizabeth Arden eight hour cream Tyggis Marlboro light en CD That's it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 18. oktober 2002 #6 Del Skrevet 18. oktober 2002 Lommebok Mobiltelefon Nøkler Bleier Kattepus (junior sin favorittbamse) Byggmester Bob figur Halspastiller (Apotekvare) Läkerol (tom) Lighter Et lass gamle kvitteringer Øyedråper P-piller Penn Kontaktlinser En lighter til (og jeg som ikke røyker en gang...) OB Parfymeflaske Tyggis Linseetui Smurfedrops (også tom) Repsils 2 små lekebiler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. oktober 2002 #7 Del Skrevet 18. oktober 2002 *OPPTELLING* - en panodil -en paracet - en ob ( av den gamle typen ! ) -2 lebestifter -1 visakort -1 bankkort -1 100 lapp -1 lipliner -1 kvittering -3 tyggegummipakker -2 lightere -mobiltelefon -en røykpakke .......hvor er nøklene mine !!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 18. oktober 2002 #8 Del Skrevet 18. oktober 2002 Hmmm. har en pitteliten håndveske stort sett og den inneholder : * Lommebok * Mobil * Nøkler * Kam * Lipgloss fra Rimmel * En hårstrikk / hårspenner * x antall kvitteringer * (Av og til) En pakke Vogue superslims menthol og en lighter Men har jeg en større veske, blir det en helt annen sak da : De nevnte ting ovenfor + * Briller med etui * Pussekluter til briller * Sminkepung * Børste * 3 hårklyper * 354 kvitteringer * 2 busstabeller * 10 små hårklyper * Brus / Aquarius e.l. * Filofax Tja, det var det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirius Skrevet 18. oktober 2002 #9 Del Skrevet 18. oktober 2002 Hei! Dette har jeg i veska mi: - lommebok - filofax - mobil - papir lommetørkler - 3 penner - notisblokk - hus-bilnøkler - nøkler/adgangskort til jobben - lypsyl - linser - ob - paracet - en hel haug med kvitteringer og skrukkete notislapper - bærsjepose - godbiter (de to sistnevnte til vovsen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 18. oktober 2002 #10 Del Skrevet 18. oktober 2002 Har aldri vært med på dette før, jeg. Bytter mellom mange vesker så det hoper seg ikke opp så mye. Har dessuten stor lommebok (svart, fra Oasis) der det meste av rasket er (kvitteringer, kort, penger, bilde av mannen) ellers: maybelline watershine leppestift chapsticks leppepomade penn mobil palm IIIe helsekort for gravide burgunder strikkehansker med glitter bok (til toget, "På sporet av den tapte tid, bind 10") håndkrem (hemp fra body shop) bitteliten paraply veksler om plassen med solbriller og fordi jeg er så kjøla: kleenex med balsam og vekk i morgen med solbær papirneglefil Dette kan jeg rett og slett ikke leve uten! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ayay Skrevet 18. oktober 2002 #11 Del Skrevet 18. oktober 2002 Ikke mye rart her nei.Rydder i veska ofte så. 1 gammel kvitering 1 gammel t-bane bilett mobiltelefonen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 18. oktober 2002 #12 Del Skrevet 18. oktober 2002 I veska mi har jeg følgende Lommebok Sigaretter Ligther Mobiltelf et hav av kvitteringer lepomade gamle huskelapper pinsett litt sminke en pose halslinser en pakke extra 7 sansen min en farris kork Ja nå er det på tide og rydde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 18. oktober 2002 #13 Del Skrevet 18. oktober 2002 På tide med en opprydning i veska mi, tror jeg... * Sparebankens Barnehagekalender * En boks C-vitaminer (nesten tom) * mobil * en liten pakke Kleenex * Miniboks string-truseinnlegg * 4 bind (ehm, hva skal jeg med det nå??) * Q-tips * lommespeil * Lipsmacker * Lipgloss * Dekkstift * to halve pakker Extra Ice White * Mascara * Øyeskygge-"pensler" * neglefil * Leppestift * Enda en dekkstift * En liten notislapp m boktitler på * Bilnøkler (reservenøkler) * Repsils Zinc Defence * En tom filmboks med 3 Ibux og ! Paracet (Ibux er det slutt på å knaske nå, da...) * lommebok * Vanter * En penn * Helsekort for gravide * Brosjyre fra legekontoret "Gravid?" Jøss, var ikke så ille som jeg hadde trodd, her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 18. oktober 2002 #14 Del Skrevet 18. oktober 2002 Skal vi se.. Lommebok Kvitteringskort for egenandel. (JA snart frikort ) Nøkler til leiligheten Kvitteringer Rosa hårstrikk En hel pakke extra white Uåpna Dent solbær Dent Salt lakris Dent Lime MIO (mm de er gode) Svart strikk Nøkler til Bilen Nøkler til jobben Nøkler til huset En løs tyggis (Ugg den hadde liggi der lenge *spytte ut*) Bomullsdott med plaster (Ja jeg har tatt blodprøve ) En pakke med frisk liknende pastiller fra ivoclar vivadent En lipsyl fra mother.no En halv pakke extra sweet mint Mobiltelefonen Handsfree En sånn dings man trøkker på for å få koden til nettbanken Neglfil Neglolje Håndkrem prøvetube Prøvetube på tannkrem fra solidox 2 par Christian Dior Fire solbriller (forskjellig farger da) Et lite speil fra vita. Leppestift og lipliner Fra CD Hmm ja nå har jeg ryddet så det er masse som ikke skal oppi der igjen! xeyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chriztine Skrevet 19. oktober 2002 #15 Del Skrevet 19. oktober 2002 - Nøkler - Kleenex - Extra tyggis - Pudder - Lipgloss - Øyenbrynspenn - Eyeliner - Enda en lipgloss - Mascara - Lommebok med div.kort, penger og hundrevis av div. kvitteringer - Prince mild - Lighter - Fleksibelt månedskort - 4 Ibumetin - Neglbånds-olje - Hårstrikk - En liten parfyme-prøve på Ralph fra Ralph Lauren - Penn - Mobil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 19. oktober 2002 #16 Del Skrevet 19. oktober 2002 Er det bare jeg som har leksikon i veska?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mango Skrevet 19. oktober 2002 #17 Del Skrevet 19. oktober 2002 nå skal jeg samtidig skjekke ut om jeg klarer å få til farge på skriften min: Dette har jeg i vesken min (rydder ofte opp) :D * 10 pak. marlboro light *lighter *nøkler *lommebok *lip gloss *mini prøve på parfyme *kulepenn *solbriller/paraply (kommer an på..) det var alt! okey..nå tok jeg på forhåndsvisning og jeg fikk ikke til farge.. jaja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 19. oktober 2002 #18 Del Skrevet 19. oktober 2002 For å få farge på teksten, skriver du først tekst, deretter merker du alt sammen og så kan du velge fontfarge. Clu'et er at teksten ligger mellom taggene [color=red] og [/color] Slik: [color=red]* 10 pak. marlboro light *lighter *nøkler *lommebok *lip gloss *mini prøve på parfyme *kulepenn *solbriller/paraply (kommer an på..) [/color] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 19. oktober 2002 #19 Del Skrevet 19. oktober 2002 Hmm. Jeg har nettopp ryddet jo.. Men dette har jeg: -Lommebok -Noen 50-øringer -Sigaretter -Lighter -Jobbnøkler -Husnøkler -Ppiller -Penn -o.b -Skrujern (i tilfellet jeg finner en ødelagt PC) -Kvitteringer -Mobil (T68i) -Hårnåler -Hårstrikk -Tobbaksrusk (Til å pynte negler med, etter at jeg har stukket hånd ned i veske ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøtteliten Skrevet 22. oktober 2002 #20 Del Skrevet 22. oktober 2002 henger meg på her jeg... *20 pkn marlboro lights *2 lightere *Labello pearl &shine * Lebestift maybelline *Mobil *en eske med ob * 3 libresse bind * Macara YSL *mildison eksemsalve * to hårstrikker * et par øreringer * perleøredobber *3 forskjellige kjeder * masse kvitteringer *Statoil kort * lommebok *Digert nøkkelknippe med bamse på.. *Rosa øyenskygge *noen femmere, kronestykker og femtiøringer * et lite speil * en regning som skulle vært betalt for en uke siden * Et par ibux * P- pillene mine + masse tobakksbøss Skal tømmes og ryddes når jeg kommer hjem :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå