AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #1 Skrevet 17. juni 2022 Etter 2 graviditeter( siste for 11 år siden) har jeg en del strekkmerker og løs hud på magen. Er ellers normalt slank og har greit stram kropp over resten. Kom ut av et langvarig forhold for noen år siden, og ikke vært intim med noen andre før nå. Hadde sex med en jeg har datet i flere uker. Etterpå har han oppført seg litt annerledes. Vi treffes fortsatt, meldes og ringes, men han gjør ikke noe forsøk på noe intimt… Jeg vemmes selv over magen min og er sikker på at han gjorde det også, men er for høflig/ snill til å si noe. Kjenner selvtilliten synker til bunns. Flere som har opplevd dette? Og dere menn, helt ærlig, hva tenker dere om mager med løs hud pga graviditet? Anonymkode: 778f4...c70
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #2 Skrevet 17. juni 2022 Om en mann har et så skrudd syn på en kvinnekropp at den skal være uendret/«feilfri» etter svangerskap eller vektendring/alder hadde det vært bye bye temmelig kjapt! Jeg har strekkmerker, løs hud etter to barn og TIL OG MED et 20 cm langt arr etter en kreftoperasjon. Jeg møtte min nåværende partner etter dette og jeg var nervøs men overhodet ikke noe negativt fra han. Kan være at det var selve intimiteten har gjort han usikker, kanskje han venter på at du tar initiativ til sex igjen? Anonymkode: 9d50c...bed 6 2 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #3 Skrevet 17. juni 2022 Jeg tror ikke mannfolk bryr seg om sånt hvis de liker deg. Jeg har også noen få strekkmerker men jeg er tjukk og har 1 pupp etter en kreft operasjon og ett langt arr og en slags ny pupp som ikke ligner akkurat på en normal pupp men det var det beste de kunne få til. Jeg har aldri opplevd selv om jeg også syns det er dritskummelt og skulle kle meg naken til noen første gang at de har mislikt kroppen min. Hvis jeg føler de liker meg slik jeg er .. så kan jeg gå naken rundt omkring etterpå uten at det bryr meg en meter. Sånn er det med meg. Jeg har også fått fullt av slike ja ligner på føflekker etter svangerskap under der det var ett bryst før. Det er heller ikke pent. Han siste spurte hva det var? Jeg svarte at det kom fra svangerskap. Ok, det var det han brydde seg om det lissom. Nei du må jo ha en mann som liker deg akkurat som den du er.. . Var og noen som sa på en tik tok eller noe at under sex så er det det siste en mann tenker på er hvordan kroppen din ser ut. Vet ikke om det stemmer, men det kan kanskje mannfolk si noe om. Anonymkode: 6e750...7ee 1 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #4 Skrevet 17. juni 2022 Det er jo ikke sexy med det du beskriver, men siden han fortsatt møter deg så er han nok interessert i deg som person. Gi det tid så kanskje sexen kommer ettervært. Anonymkode: c7a00...d59 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #5 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er jo realistisk det du beskriver Sånn, rettet det for deg🙄 Anonymkode: 9d50c...bed 5
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #6 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Om en mann har et så skrudd syn på en kvinnekropp at den skal være uendret/«feilfri» etter svangerskap eller vektendring/alder hadde det vært bye bye temmelig kjapt! Anonymkode: 9d50c...bed Nå er det jo ganske vanlig å rakke ned på voksne enn som ikke holder seg i form her inne. Jeg tenker at så lenge det ikke er "mine" svangerskap, hvor jeg er barnefar, har jeg null forpliktelse til å like en kropp som ikke tenner meg. Anonymkode: 18ee5...c5e 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #7 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg tenker at så lenge det ikke er "mine" svangerskap, hvor jeg er barnefar, har jeg null forpliktelse til å like en kropp som ikke tenner meg. Anonymkode: 18ee5...c5e Wow, for en holdning. Anonymkode: 9d50c...bed 6
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #8 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Nå er det jo ganske vanlig å rakke ned på voksne enn som ikke holder seg i form her inne. Jeg tenker at så lenge det ikke er "mine" svangerskap, hvor jeg er barnefar, har jeg null forpliktelse til å like en kropp som ikke tenner meg. Anonymkode: 18ee5...c5e Jepp. Det her er grunnen til at jeg kommer til å være evig singel når ekteskapet ryker. Hvilken mann vil ta til takke med en kropp og underliv som er skada fra å bære frem og føde annen manns barn? Nei, bedre å være alene og slippe ydmykelsen. Anonymkode: ddaa3...1e7 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #9 Skrevet 17. juni 2022 Vet ikke jeg, har strekkmerker og "mammakropp" (normalvektig), og har ikke noe problem med å finne menn som synes jeg er deilig. Bare å finne de riktige mennene 😊 Anonymkode: dbcb6...c55
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #10 Skrevet 17. juni 2022 Skjønner jeg er heldig! Har ikke et eneste strekkmerke jeg og magen er helt flat. Og har verken revnet eller annet under fødsel, merker null forskjell nedentil og ser heller ikke annerledes ut. Ser helt lik ut som da jeg var 22 år, nå er jeg 36. Bortsett fra puppene da, som er en anelse slappere. Når det er sagt så fikk jeg barna mine tidlig, 22 og 24, så mulig det har noe å si. Anonymkode: 9ceb3...145
Blåjojo Skrevet 17. juni 2022 #11 Skrevet 17. juni 2022 Har strekkmerker, en haug med arr etter div. operasjoner og mammakropp med litt ekstra på. Aldri fått kommentarer og aldri hatt problemer med å ikke bli likt. Du må nok bare være så tøff at du spør han rett ut om det kan stemme at han har trukket seg litt tilbake. 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #12 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skjønner jeg er heldig! Har ikke et eneste strekkmerke jeg og magen er helt flat. Og har verken revnet eller annet under fødsel, merker null forskjell nedentil og ser heller ikke annerledes ut. Ser helt lik ut som da jeg var 22 år, nå er jeg 36. Bortsett fra puppene da, som er en anelse slappere. Når det er sagt så fikk jeg barna mine tidlig, 22 og 24, så mulig det har noe å si. Anonymkode: 9ceb3...145 Ja, du er veldig heldig. Anonymkode: ddaa3...1e7
Hr. Aktiv Skrevet 17. juni 2022 #13 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Etter 2 graviditeter( siste for 11 år siden) har jeg en del strekkmerker og løs hud på magen. Er ellers normalt slank og har greit stram kropp over resten. Kom ut av et langvarig forhold for noen år siden, og ikke vært intim med noen andre før nå. Hadde sex med en jeg har datet i flere uker. Etterpå har han oppført seg litt annerledes. Vi treffes fortsatt, meldes og ringes, men han gjør ikke noe forsøk på noe intimt… Jeg vemmes selv over magen min og er sikker på at han gjorde det også, men er for høflig/ snill til å si noe. Kjenner selvtilliten synker til bunns. Flere som har opplevd dette? Og dere menn, helt ærlig, hva tenker dere om mager med løs hud pga graviditet? Anonymkode: 778f4...c70 Det kan like gjerne være fordi sexen var dårlig at han ikke er like ivrig som før. Du sier det selv at denne magen din ødelegger alt og menn kan si og av erfaring så går det også utover det menn sier til ei dame som gjør at hun avfeier menns tanker og synspunkt og erstatter de med sin egen elendighet.
AprilLudgate Skrevet 17. juni 2022 #14 Skrevet 17. juni 2022 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nå er det jo ganske vanlig å rakke ned på voksne enn som ikke holder seg i form her inne. Jeg tenker at så lenge det ikke er "mine" svangerskap, hvor jeg er barnefar, har jeg null forpliktelse til å like en kropp som ikke tenner meg. Anonymkode: 18ee5...c5e Nei? Ingen har det. Og ingen har forpliktelse til å like/tenne på deg heller. Men, man er rimelig urealistisk om man forventer at flergangsgravide ikke har noen synlige tegn på at de har laget mennesker. Akkurat slik dine baller får litt mer heng og hud litt mer rynkete og grov, grånende skjegg og hår, mer hårvekst her og der osv. Ingen trenger like det, men fullstendig urealistisk er jo enkelte ting. Men som en her sier kan det jo handle om noe helt annet. Endret 17. juni 2022 av DundreMilfin 3 2
AprilLudgate Skrevet 17. juni 2022 #15 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skjønner jeg er heldig! Har ikke et eneste strekkmerke jeg og magen er helt flat. Og har verken revnet eller annet under fødsel, merker null forskjell nedentil og ser heller ikke annerledes ut. Ser helt lik ut som da jeg var 22 år, nå er jeg 36. Bortsett fra puppene da, som er en anelse slappere. Når det er sagt så fikk jeg barna mine tidlig, 22 og 24, så mulig det har noe å si. Anonymkode: 9ceb3...145 Nei, faktisk er det vanligere å få mer strekkmerker da pga hormoner Jeg fødte som 32-åring og fikk forsåvidt ingenting jeg heller. Mye handler om gener+++. Men det største flertallet får det, menn har også strekkmerker. Det synes ganske godt i posisjoner de sjeldent inntar på andre menn 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #16 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Om en mann har et så skrudd syn på en kvinnekropp at den skal være uendret/«feilfri» etter svangerskap eller vektendring/alder hadde det vært bye bye temmelig kjapt! Jeg har strekkmerker, løs hud etter to barn og TIL OG MED et 20 cm langt arr etter en kreftoperasjon. Jeg møtte min nåværende partner etter dette og jeg var nervøs men overhodet ikke noe negativt fra han. Kan være at det var selve intimiteten har gjort han usikker, kanskje han venter på at du tar initiativ til sex igjen? Anonymkode: 9d50c...bed Så bra du har funnet en slik mann😊Jeg tror ikke han venter på at jeg skal gjøre noe, kanskje jeg bare må spørre.. ts Anonymkode: 778f4...c70
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #17 Skrevet 17. juni 2022 Blåjojo skrev (56 minutter siden): Har strekkmerker, en haug med arr etter div. operasjoner og mammakropp med litt ekstra på. Aldri fått kommentarer og aldri hatt problemer med å ikke bli likt. Du må nok bare være så tøff at du spør han rett ut om det kan stemme at han har trukket seg litt tilbake. Så fint at du har hatt sånne opplevelser😊Tror jeg må spørre ja.. Anonymkode: 778f4...c70
Blåjojo Skrevet 17. juni 2022 #18 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så fint at du har hatt sånne opplevelser😊Tror jeg må spørre ja.. Anonymkode: 778f4...c70 Det er bedre å spørre enn å gå å gruble og kanskje konstruere problemer som ikke er der😊
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #19 Skrevet 17. juni 2022 DundreMilfin skrev (51 minutter siden): Nei? Ingen har det. Og ingen har forpliktelse til å like/tenne på deg heller. Men, man er rimelig urealistisk om man forventer at flergangsgravide ikke har noen synlige tegn på at de har laget mennesker. Akkurat slik dine baller får litt mer heng og hud litt mer rynkete og grov, grånende skjegg og hår, mer hårvekst her og der osv. Ingen trenger like det, men fullstendig urealistisk er jo enkelte ting. Men som en her sier kan det jo handle om noe helt annet. Dette😍👍 Anonymkode: 778f4...c70
Mamasitas Skrevet 17. juni 2022 #20 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skjønner jeg er heldig! Har ikke et eneste strekkmerke jeg og magen er helt flat. Og har verken revnet eller annet under fødsel, merker null forskjell nedentil og ser heller ikke annerledes ut. Ser helt lik ut som da jeg var 22 år, nå er jeg 36. Bortsett fra puppene da, som er en anelse slappere. Når det er sagt så fikk jeg barna mine tidlig, 22 og 24, så mulig det har noe å si. Anonymkode: 9ceb3...145 Du har nok dine skavanker du også.. Dessuten, hva i alle dager får du av å gni inn det skrytet ditt her? Hvis du ikke kan relatere så kan du jo holde kjeft. Folk som deg som har så dårlige sosiale antenner ass... 10 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå