_popcorn_ Skrevet 19. juni 2022 #61 Skrevet 19. juni 2022 Ryddet for brukerangrep, helseskadelig råd, oppfordring til lovbrudd og avsporinger, og svar til dette. _popcorn_, adm
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #63 Skrevet 20. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 17.6.2022 den 15.34): Griner mens jeg skriver dette innlegget, men jeg orker seriøst ikke leve slik lenger. Har så ufattelig mange symptomer, og har prøvd mitt beste å overse en del, men i dag orker jeg ikke mer. Jeg er ei 20 år gammel jente. Likevel føles det som om kroppen min tilhører en 70 år gammel dame. Mine symptomer: Kraftige synsforstyrrelsr (kanskje det symptomet som plager meg mest da det innebærer dobbelsyn, tåkesyn, et øye som er mørkere enn det andre om kvelden, rennende øyne, lysglimt, fluer, skygger osv) Ledd som knekker. Her snakker vi ALLE leddene i kroppen min, og de knekker hele tiden, og gjerne etter hverandre. Kortpustet Nummenhet og tinglende følelse i ben, føtter og hodet. Dårlig balanse, selv når jeg står stille Rektal blødning i over et år Nakke som rister hver gang jeg bøyer meg Korsryggsmerter som noen ganger er mer intenst. Tåkehjerne, forvirring, blanding av ord, klarer noen ganger ikke forme ord, treg i respons hender som rister nummenhet som kun var i en side av kroppen, men nå kan jeg godt bli nummen i rumpa selv etter 15 minutter med sitting. (Var ikke sånn før) Knær som er ekstremt vonde. Er noen ganger holder på å falle fordi det gjør SÅ vondt. Muskelspasmer (hender jeg opplever det utover dagen, men er som regel ALLTID når jeg skal legge meg) Skjønner rett og slett ikke hva som skjer. Jeg spiser normalt, og har kun jernmangel sist gang jeg sjekket (som jeg tar fremdeles) Skammer meg så sykt av de gangene jeg har gått til legen, fordi jeg er jo så ung. Tok en MR av nakken, hodet og ryggen over en uke siden, og har ikke fått noe svar tilbake (da regner jeg vel med at det var ok???) Er så fryktelig redd for at det er Parkinsons eller MS, men akkurat nå så bryr jeg meg nesten ikke lenger? Har uansett ingen venner, og sliter med angst og depresjon. Vil egentlig bare forlate verden i slike tider som dette, men men. Noen andre som har lignende symptomer? Vet at angst kan skylde en del av disse, men har hatt synsforstyrrelser lenge før jeg fikk diagnosert angst og depresjon. Anonymkode: 88b8c...96f Føler med deg TS, dette høres forferdelig ut å leve med. Mange tanker slår meg samtidig her, men samtidig går jeg ut fra at du har prøvd det meste, tatt alle tenklige blodprøver og hormonprøver. Kommer allikevel med noen tanker. Du kan ha: - PCOS - Fibromyalgi - ME - B12 mangle (+ andre mangler) Ut fra symptomene du beskriver så hadde jeg også fått både angst og depresjon bare av å ha det slik. Les litt om de tingene jeg har foreslått over her og se om du kjenner deg igjen i noen av de. Det finnes hjelp å få Jeg har lest meg opp på kosthold, og forsøker nå å finne min vei og min måte å leve på som bedrer mine symptom. ❤️ Anonymkode: 350a9...158 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #64 Skrevet 20. juni 2022 On 6/17/2022 at 6:18 PM, AnonymBruker said: Du skal være veldig forsiktig med å slenge ut at ts har helseangst, hun kan like gjerne ha en aneurisme, det er og en ekte sykdom og kan gi mange av de samme symptomene. Hun kan i tillegg ha en form for revmatisme og noe magerelatert, alt fra chrons til IBS. Anonymkode: 095d4...428 Nå har ikke jeg slengt ut at TS har helseangst. Jeg sier at symptomene kan forklares med helseangst - det er fakta. Det sier jeg ikke for å være slem, tvert i mot tenkte jeg at det kunne gitt TS litt håp. Det er ikke noen grunn til at jeg skal være noe mer forsiktig med å komme med forslag til hva det kan feile TS enn andre som svarer i tråden. Da synes jeg det er andre som uttaler seg bastant og kommer med skremmende og usannsynlige forslag som bør være langt mer forsiktige. De fleste oppfatter helseangst som en slags fornærmelse, men som sagt, det er en ekte sykdom. Det ikke noe bedre å gå med ubehandlet helseangst enn andre sykdommer som er foreslått her. Uansett er det ikke noen grunn til å tro at TS ikke får undersøkelsene hun behøver av legen. Legen har garantert tenkt på alle tilstandene som er nevnt i tråden allerede og tar grep deretter. Hun har nettopp kommet fra MR. Det tyder på at hun blir trodd. Anonymkode: 12f33...aa9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå