AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #1 Skrevet 17. juni 2022 Jeg har brukt Saxenda i snart en måned og har så langt ikke gått ned noe. Vet man skal ha is i magen og at det vil komme etterhvert, mest sannsynlig. Nå spiser jeg betydelig mindre enn før og overspising er ikke lenger et problem, noe som er veldig befriende. Teller kalorier og ligger i underskudd hver dag. Merker ikke spesielt til bivirkninger annet enn det lett kvalme og at jeg kan gå timesvis uten mat, men dette er vel en del av "pakken". Ettersom jeg sliter med kronisk sykdom som har gjort at jeg ikke lenger har helse til å gjøre ting jeg vanligvis elsker, som å trene, er det kun kostholdet som vil utgjøre en forskjell for min del. Dette er jo også grunnen til at jeg har gått opp i vekt, i tillegg til diverse andre ting, så jeg regner med å se resultater om jeg fortsetter å holde meg i kaloriunderskudd. Til dere som bruker eller har brukt Saxenda: - hva var startvekten din når du startet, og hvor mye gikk du ned med Saxenda? - hvor lang tid etter du begynte med medisinen tok det før du så endringer på vekten/målinger? - har du merket bivirkninger, og har dette vedvart eller gitt seg med tiden? - trener du ved siden av? Setter stor pris på svar! Er alltid fint å høre andres erfaringer PS: jeg har lest igjennom alle trådene her inne som omhandler saxenda 👍 Anonymkode: 73495...a8b
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #2 Skrevet 17. juni 2022 Gikk ned 20 kg de første seks månedene, nå er virkningen helt borte. Gått på det i ett år og vekta stiger igjen.🥺 Anonymkode: bb06c...c44
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #3 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Gikk ned 20 kg de første seks månedene, nå er virkningen helt borte. Gått på det i ett år og vekta stiger igjen.🥺 Anonymkode: bb06c...c44 20 kilo er jo knallbra! Da bør du være stolt av deg selv😊 hvor lenge har virkningen uteblitt? Det skal være helt normalt at det stopper litt opp har jeg hørt. Ikke gi opp💕 Anonymkode: 73495...a8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå