Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #1 Skrevet 13. november 2005 Heisann! jeg har et lite problem som jeg først tar fatt på nå, har liksom ikke tenkt på det før. ja problemet er det at når jeg kjøper bukser, så er de alltid for lange. ender alltid opp med å brette opp buksene 3 ganger for at lengden skal passe. når jeg har funnet en bukse som passer perfekt i livet så er den alltid for lang i lengden(minst 10 cm.) men må få med at de buksene er kjøpt på only/vero moda. noen som vet i hvilke butikker jeg kan få kjøpt skikkelige bukser med normale lengder?
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #3 Skrevet 13. november 2005 det vet jeg, men ønsker å kjøpe bukser med riktig lengde som slipper å legges opp. jeg synes det er for dumt at det ikke er forskjell på lengdene. alt er for langt til meg. alle er ikke 170 høy.
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #4 Skrevet 13. november 2005 Åja... Da vet jeg ikke. Jeg er ca 170 høy, så sliter ikke med bukser stort sett
Gjest Beam Skrevet 13. november 2005 #5 Skrevet 13. november 2005 Synes dere er heldige jeg... For lange bukser kan man alltids legge opp, men jeg sliter med å få tak i bukser som er lange nok. Så da blir det sånn at jeg nesten alltid må ty til dongeribukser der man kan velge å få lange nok ben. Utrolig kjipt å ikke ha en eneste pen svart bukse.
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #6 Skrevet 13. november 2005 Lenge siden jeg har vært og kikket, men jeg tror at Popin har ulik lengde på bukser. Iallfall hadde de det før. Mango har også ulik lengde på noen bukser.
vixen Skrevet 13. november 2005 #7 Skrevet 13. november 2005 Hm, en del buksemerker(i alle fall jeans) kommer vel i ulike kombinasjoner av livvidder og beinlengder slik at du kan finne en kombinasjon som passer deg?
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #8 Skrevet 14. november 2005 Only, levis, lee og fornarina hvertfall har forskjellige lengder på bukser. Er 30 i lengden også for lang??
Gjest lilletroll Skrevet 14. november 2005 #9 Skrevet 14. november 2005 Synes dere er heldige jeg... For lange bukser kan man alltids legge opp, men jeg sliter med å få tak i bukser som er lange nok. Så da blir det sånn at jeg nesten alltid må ty til dongeribukser der man kan velge å få lange nok ben. Utrolig kjipt å ikke ha en eneste pen svart bukse. ← signerer!!
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2005 #10 Skrevet 14. november 2005 30 i lengden er ikke langt det? :klø: Altså; du er ikke en to meter høy kjempe dersom det er størrelsen din liksom??? Jeg bruker vel 34 tror jeg... 26/27-34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå