AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #1 Skrevet 17. juni 2022 Jeg sitter og er lei meg men klarer ikke gråte. Jeg har sluttet å skade meg selv fysisk men jeg trenger utløp for følelsene mine. Vær så snill å skriv så forferdelige ting dere klarer, så urettferdig og ondt dere kommer på. Vit at jeg fortjener det og at dere alle burde hate meg. Jeg er kvinne, feig, svak og feit. Kjør på! INGEN trøst eller oppmuntring takk Anonymkode: 7aaf0...764
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #3 Skrevet 17. juni 2022 Men jeg trenger det Anonymkode: 7aaf0...764
SinEater Skrevet 17. juni 2022 #4 Skrevet 17. juni 2022 Du burde snakke med noen om dette, bra du ikke fysisk skader deg selv lenger. Men ekke bra å skade seg selv psykisk heller. 6
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #5 Skrevet 17. juni 2022 Nei, ts. Jeg er lei for å høre at du sliter og har det vondt med deg selv, jeg vet en del om hvordan det føles så nettopp derfor ønsker jeg ikke å påføre deg enda mer vondt. Vær så snill og søk hjelp i stedet, slik at du kan finne andre måter å takle vonde følelser på og ta godt vare på deg selv. Anonymkode: 70186...9ef 5
tasmus82 Skrevet 17. juni 2022 #6 Skrevet 17. juni 2022 Må si det er litt vanskelig å ikke vise medfølelse, men om det er noe du ønsker så kan sikkert noen profesjonelle hjelpe deg å få kontakt med følelsene dine. Om du bare får tatt hull på det som sperrer så vil det være mye lettere å gråte etterpå. 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #7 Skrevet 17. juni 2022 SinEater skrev (Akkurat nå): Du burde snakke med noen om dette, bra du ikke fysisk skader deg selv lenger. Men ekke bra å skade seg selv psykisk heller. Jeg fikk hjelp av psykolog nylig men ble skrevet ut og ferdig med behandligsløpet. Fikk til og med mer enn de første seks ukene som alle får Anonymkode: 7aaf0...764
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #8 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, ts. Jeg er lei for å høre at du sliter og har det vondt med deg selv, jeg vet en del om hvordan det føles så nettopp derfor ønsker jeg ikke å påføre deg enda mer vondt. Vær så snill og søk hjelp i stedet, slik at du kan finne andre måter å takle vonde følelser på og ta godt vare på deg selv. Anonymkode: 70186...9ef Jeg har fått all den hjelpen som er tilgjengelig for meg. Anonymkode: 7aaf0...764
SinEater Skrevet 17. juni 2022 #9 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg fikk hjelp av psykolog nylig men ble skrevet ut og ferdig med behandligsløpet. Fikk til og med mer enn de første seks ukene som alle får Anonymkode: 7aaf0...764 Ok, det er flott. Men her føler jeg du burde kontakte de igjen. Si hvordan du har det. Føler de kanskje skrev deg ut for tidlig. For å holde på sånn her er ikke godt. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #10 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har fått all den hjelpen som er tilgjengelig for meg. Anonymkode: 7aaf0...764 Det skal jeg love deg at du ikke har ❤ Har du det tøft og vanskelig så finnes det absolutt mer hjelp. Anonymkode: bcce9...f48 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #11 Skrevet 17. juni 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg har fått all den hjelpen som er tilgjengelig for meg. Anonymkode: 7aaf0...764 Det har tydeligvis ikke vært nok. Du kan ta kontakt med fastlege og fortelle hvordan du har det. Ta skjermdump av innleggene dine her, slik at legen kan se hva du gjør for å skade deg selv - for det er selvskading du prøver å arrangere her. Ring legen nå. Tråden din kommer til å bli rapportert og forhåpentligvis stengt. Anonymkode: 70186...9ef
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #12 Skrevet 17. juni 2022 SinEater skrev (Akkurat nå): Ok, det er flott. Men her føler jeg du burde kontakte de igjen. Si hvordan du har det. Føler de kanskje skrev deg ut for tidlig. For å holde på sånn her er ikke godt. Det er ikke bare å kontakte klinikken igjen, dessverre. Det er henvisning fra lege, seks måneders ventetid, så må de fastslå at jeg er psykisk lidende (det er jeg per definisjon nå ikke) og så kan jeg få behandling. Privat samtaleterapeut har jeg ikke råd til å gå hos. Jeg må lære meg å håndtere meg selv og akkurat nå er dette måten jeg håndterer det på Anonymkode: 7aaf0...764
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #13 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det har tydeligvis ikke vært nok. Du kan ta kontakt med fastlege og fortelle hvordan du har det. Ta skjermdump av innleggene dine her, slik at legen kan se hva du gjør for å skade deg selv - for det er selvskading du prøver å arrangere her. Ring legen nå. Tråden din kommer til å bli rapportert og forhåpentligvis stengt. Anonymkode: 70186...9ef Selvskading er strengt tatt ikke ulovlig. I reglene står det kun om å diskutere metoder for å selvskade, noe som ikke er tema i denne tråden. Anonymkode: 7aaf0...764
SinEater Skrevet 17. juni 2022 #14 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er ikke bare å kontakte klinikken igjen, dessverre. Det er henvisning fra lege, seks måneders ventetid, så må de fastslå at jeg er psykisk lidende (det er jeg per definisjon nå ikke) og så kan jeg få behandling. Privat samtaleterapeut har jeg ikke råd til å gå hos. Jeg må lære meg å håndtere meg selv og akkurat nå er dette måten jeg håndterer det på Anonymkode: 7aaf0...764 Da ville jeg startet det løpet igjen uansett. For dette er ikke bra for deg. Men har ikke så mye mer å si på dette. Håper du føler deg bedre snart. Og at ingen faktisk velger å være slemme mot deg. ♥
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #15 Skrevet 17. juni 2022 SinEater skrev (3 minutter siden): Da ville jeg startet det løpet igjen uansett. For dette er ikke bra for deg. Men har ikke så mye mer å si på dette. Håper du føler deg bedre snart. Og at ingen faktisk velger å være slemme mot deg. ♥ Det er veldig slitsomt å gå gjennom den prosessen når man vet at det ender i ingenting. Det psykiske helsevernet har nesten ikke ressurser, og de har ingen ressurser til de som ikke er psykisk lidende. Jeg har blitt vurdert som ikke psykisk lidende nylig, bare for noen uker siden. Anonymkode: 7aaf0...764
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #16 Skrevet 17. juni 2022 Kom igjen, sleng litt dritt. Jeg er en dårlig person så ingen trenger å føle på at det er feil eller slemt, det er det ikke. Anonymkode: 7aaf0...764
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #17 Skrevet 17. juni 2022 Se en trist film? Anonymkode: d6de9...59f 1
Trolltunge Skrevet 17. juni 2022 #18 Skrevet 17. juni 2022 Du er et forferdelig menneske, mot deg selv. Du er urettferdig, mot deg selv. Du ignorerer dine fine sider, hvilken ressurs du kan være for deg selv og andre, og hvorfor du fortjener omsorg, respekt og kjærlighet. Det er skikkelig råttent gjort, mot deg selv. Slutt med å være så ufin mot deg selv. Slutt med å være din egen verste fiende. Det er feigt at du kverner på en indre dialog som bryter deg selv ned. Jeg utfordrer deg til å fortelle deg selv, hver dag, tre positive ting ved deg selv, og protestere hver gang du i tankene sier noe negativt om deg selv. Det er du som ødelegger deg om du ikke snur på din indre dialog, og det er en feig løsning for å unngå å leve og oppleve. 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #19 Skrevet 17. juni 2022 Trolltunge skrev (1 minutt siden): Du er et forferdelig menneske, mot deg selv. Du er urettferdig, mot deg selv. Du ignorerer dine fine sider, hvilken ressurs du kan være for deg selv og andre, og hvorfor du fortjener omsorg, respekt og kjærlighet. Det er skikkelig råttent gjort, mot deg selv. Slutt med å være så ufin mot deg selv. Slutt med å være din egen verste fiende. Det er feigt at du kverner på en indre dialog som bryter deg selv ned. Jeg utfordrer deg til å fortelle deg selv, hver dag, tre positive ting ved deg selv, og protestere hver gang du i tankene sier noe negativt om deg selv. Det er du som ødelegger deg om du ikke snur på din indre dialog, og det er en feig løsning for å unngå å leve og oppleve. Endelig! Takk. Nærmere gråt nå Anonymkode: 7aaf0...764 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #20 Skrevet 17. juni 2022 cultissima skrev (1 minutt siden): Jeg synes du skal logge av kvinneguiden og rydde leiligheten. Når du er ferdig og rydde så vasker du. Etter det skriver du handleliste. Slutt og klag. Skal du plage deg selv kan du gjøre husarbeid. Jeg kan klage på akkurat det jeg vil. Vær mye mer slem eller stikk. Anonymkode: 7aaf0...764
Anbefalte innlegg