AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #1 Skrevet 17. juni 2022 Hei! Har kjent meg veldig engstelig sånn fysisk i det siste, uten at det kommer av engstelige tanker. Kan dette ha noe med mageproblemer å gjøre? Har slitt mye med oppblåsthet i nedre del av magen, tidlig metthetsfølelse, lite matlyst og kvalme. Brekker meg veldig lett også, og f.eks. i morges så var det utrolig ekkelt å bare pusse tenner. Må spytte ut tyggis nesten med engang også, og stå over vasken når jeg bruker munnskyll, i tilfelle jeg brekker meg.. Kan ha litt vondt også, og føle at det er litt vondt å ha bare litt stram bukse eller noe, og kan bli kvalm av å hvile hånden på magen. Veldig merkelig, og jeg føler ikke at det er psykisk. Venter på å få time hos spesialist på sykehuset nå. Men føler meg veldig engstelig fysisk hele tiden, og lurer på om det kan henge sammen med mageproblemer? Føler at jeg har lest det en plass før, men er ikke sikker. Takk for svar, på forhånd!😊 Anonymkode: 91f4e...438
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #2 Skrevet 17. juni 2022 Angst kan påvirke magen. Angst produserer syre. Ta syrenøytraliserende og se om det hjelper. Anonymkode: 30744...f1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå