AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #1 Skrevet 17. juni 2022 Skal ta kontakt med flyselskapet, men det tar jo en uke å komme gjennom, så hører om noen har noen teorier her 😄 Jeg er ute på reise, og fikk beskjed nå om at flyet mitt hjem søndag morgen er kansellert. Ikke den største krisen, reisen er i alle fall gjennomført, men blir jo litt trøblete å komme seg hjem da. Alternativet ser ut til å være et fly senere på dagen, eventuelt neste dag. I følge KLM sine sider får jeg dekket ekstra måltider i forsinkelsesperioden. Men hva med alle andre merkostnader? Om jeg ikke får flydd før neste dag får jeg jo en ekstra natt på hotell, dekker de det? Uansett om jeg flyr samme eller neste dag må jeg forlenge parkeringa på flyplassen jeg lander på, noe som vil bli en ekstra kostnad for meg. Dekker de det? Andre ting jeg eventuelt har rett på? Anonymkode: 7babc...4a0
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #2 Skrevet 17. juni 2022 Du må kontakte skranken på flyplassen. Der får du vouchers på mat og hotell. Man kan få refundert hotell i ettertid, men det er et lite h å få til. De vil booke deg om til ny avgang, dette må du ikke finne på å gjøre selv, for da må du betale. Anonymkode: dafd2...1fe
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #3 Skrevet 17. juni 2022 Det har alltid vært ordnet med hotell for meg via flyselskapet med en gang på flyplassen når jeg har opplevd forsinkelser til neste dag! Anonymkode: a4060...3d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå