Gå til innhold

Er jeg rar som synes brukte folk er ekkelt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Folk som har ligget mye rundt og du kan se rynkene osv. at de virkelig har levd. Hva synes dere?

Anonymkode: 58b42...7db

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg synes du er rar. Man trenger jo ikke bli tiltrukket av dem, men å synes de er ekle.. Synes jo ikke du er ekkel, som har et ræva menneskesyn, liksom.. 

Alle folk er like mye verdt. Ja... Utenom voldtektsmenn, de som utøver pedofili osv. 

Anonymkode: 56bd0...eee

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Hvor finner jeg «nye» folk da?😯

Anonymkode: b4d83...da4

• Liker 6
Skrevet

ja, syns det samme som deg, ts. tenkte faktisk på det her om dagen.

mener på ingen måte å dømme noen, eller at det er personlig. men det er noe med en som har vært rundt hele blokka, hundre ganger. for så å komme til meg og vente at jeg skal ha dem? nei takk :)

• Liker 3
Gjest StellaNova
Skrevet

Hæ? 😄 

Har du vansker med at en partner har hatt sex med noen før deg eller misliker du rett og slett gamle mennesker? 

AnonymBruker
Skrevet

Enn jeg som har ligget med to personer i løpet av mitt 45-årige liv, men likevel har en del rynker? Er jeg mer eller mindre ekkel enn Sander på 22 som har hatt sex med 15 stykker men fremdeles er rynkefri?

Anonymkode: 8abeb...25a

• Liker 28
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvor finner jeg «nye» folk da?😯

Anonymkode: b4d83...da4

Barn

Anonymkode: c6d91...417

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Folk som har ligget mye rundt og du kan se rynkene osv. at de virkelig har levd. Hva synes dere?

Å ligge rundt er ikke attraktivt men rynker kan være det. Rynker viser levd liv, og et sunt menneske som har trivdes mye utendørs. 

Anonymkode: c49f5...523

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Som om du vet hvor mange ulike mennesker har ligget med. Og hva er din garanti mot rynker? Botox?

Anonymkode: 54233...d87

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke glem at straks du har ligget med noen så er du ifølge egen teori brukt og ekkel. 

• Liker 15
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Så de som ligger mye rundt har mer rynker enn andre? 

Eller folk som er mer rynkete er eklere enn andre? 

Folk som "virkelig har levd" har ligget mye rundt?

Her var det mye rør...

Anonymkode: 0272f...2f7

• Liker 10
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Enn jeg som har ligget med to personer i løpet av mitt 45-årige liv, men likevel har en del rynker? Er jeg mer eller mindre ekkel enn Sander på 22 som har hatt sex med 15 stykker men fremdeles er rynkefri?

Anonymkode: 8abeb...25a

Ja, føler meg lurt :( Har altfor mange rynker i forhold til liggelista. Burde ha pult rundt mer, åpenbart, så det matcher.

Anonymkode: 37000...a5a

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Natta1980 skrev (6 minutter siden):

ja, syns det samme som deg, ts. tenkte faktisk på det her om dagen.

mener på ingen måte å dømme noen, eller at det er personlig. men det er noe med en som har vært rundt hele blokka, hundre ganger. for så å komme til meg og vente at jeg skal ha dem? nei takk :)

Dette er forklart veldig bra.

ts

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, du er rar. I tillegg er holdningen ekkel, for det gir assosiasjoner til mennesker som liker "nye, ubrukte" mennesker, dvs barn. 

Anonymkode: f5300...4ad

• Liker 14
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en skikkelig introvert person, forsiktig og forholdsvis uskyldig. Har ikke hatt mange sexpartnere i mitt liv. Kan ikke akkurat si at jeg har "levd" mer enn andre. Allikevel har jeg masse rynker. Dusjer hver dag og er interessert i hudpleie. Men man kan ikke gjøre så mye med gener og ansiktsform.

Så i dag lærte jeg at jeg er ekkel.

haha

Anonymkode: 4fd2c...3ad

• Liker 4
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Rar? Jeg synes det er ekkelt å se på folk som "brukte".

Anonymkode: 5178b...b23

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Veldig rar dersom du tror antall sexpartnere og antall rynker matcher.

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke glem at straks du har ligget med noen så er du ifølge egen teori brukt og ekkel. 

Da må ts forbli jomfru for resten av livet, og kommer garantert til å være evig rynkefri.

Anonymkode: 5178b...b23

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Damer som har ligget rundt er definitivt ikke koneemne og er skikkelig ekkelt, men rynker? Mener du en rusavhengig som er preget?

Anonymkode: dc1de...65e

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...