Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #1 Skrevet 13. november 2005 Man må visst ha bronsemerket for å begynne på nybegynnerkurs? Har aldri gått dressurkurs med hunden og den er lydig og kan det basiske av dressur (sitt, bli, dekk, stå) m.m, men hvordan går jeg frem med for å ta bronsemerket? Trenger jeg å gå flere andre dressurkurs for dette?
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2005 #2 Skrevet 13. november 2005 De de sa på hundeskolen min var at for å ta bronsemerke kurs så går det litt på skjønn. Snakk med de, hør hva de krever hunden skal kunne og om du kan begynne rett på det da.
Montezuma Skrevet 15. november 2005 #3 Skrevet 15. november 2005 jeg har vært i kontakt med de som driver agility her hososs, og de sa ikke noe om slike krav.
Gjest Gitte Skrevet 17. november 2005 #4 Skrevet 17. november 2005 Det ble ikke stilt krav til oss når vi begynte heller, men det er noen år siden nå..
daysi Skrevet 17. november 2005 #5 Skrevet 17. november 2005 Jeg har heller aldri hørt om at det er spesielle krav for å å lov til å begynne med agility.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå