AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #1 Skrevet 17. juni 2022 Hei, jeg planlegger å overraske dama med en lek en dag. Planen så langt er at jeg sende noen mld i løpet av dagen at jeg har en overraskelse og be hun om å tar på seg noe sexy. Så på kvelden skal hun da får på seg maske og øreklokke slik at synet og hørsel er ut av drift og håndlenke festet mot en dør at hun står oppreist mot veggen. Hun tenner på tanken om å være «hjelpesløst/utlevert» Spørsmålet er nå, er det mulig å danne en situasjon/fantasi der hun blir usikkert om det er meg eller en annen mann som leker med hun?? Hva syns damene om det? Helt fjernt eller interessant? Rolig musik på øreklokke, vil d hjelpe til eller er det forstyrrende. Andre som har erfaring eller tips hva jeg kan gjør? Anonymkode: 88146...b6e
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #2 Skrevet 17. juni 2022 Hva med en større kuk? Anonymkode: fdfd5...bf7
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #3 Skrevet 17. juni 2022 Er du sikker på at hun ønsker å være usikker på hvem som ser henne eller tar på henne så kjør på. Det er ikke vanskelig å arrangere med normalt utrustet fantasi. Men- husk å sørge for at hun har samtykket først. Anonymkode: c6bcc...bf1 2
Vimsepims Skrevet 17. juni 2022 #4 Skrevet 17. juni 2022 Mange fantaserer om voldtekt også, uten at de nødvendigvis har lyst til å bli voldtatt på ekte. Et av premissene for all god lek er at man har snakket sammen om rammene på forhånd. Hva innebærer hennes fantasi, for henne? I nytt farvann er det bedre å ta ting litt rolig enn å svelge over alt for mye. Kanskje å bindes fast i senga med sovemaske er nok i første omgang? 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #5 Skrevet 17. juni 2022 TS her: Vi har noe erfaring rundt håndlenke, maske osv, så dette er vi safe på. Jeg vil heller ikke vekke noe voldtektsfantasi eller situasjon, ting skal går rolig for seg. Anonymkode: 88146...b6e
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #6 Skrevet 18. juni 2022 Typen har gjort lignende med meg, det var magisk!! Kjør på, hun sier nok ifra hvis hun ikke liker det du gjør. Anonymkode: 88146...b6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå