AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #1 Skrevet 17. juni 2022 Min samboer tok sædanalyse, og fikk svar at han har mindre raske svømmere enn normalt med betegnelsen «azospermi». Når jeg leser om dette står det at det er grunn til mannlig inferilitet, og kan gjøre det vanskelig å bli gravid. Likevel sier legen at siden han har så mange sædceller, skal kvaliteten hans kunne gjøre noen gravid innen ett år. Han har aldri gjort noen gravid før, men jeg har vært gravid før. Vi har prøvd i over ett år, og jeg har sjekket alt som er. Er det flere som har menn med denne diagnosen men som har fått beskjed at det ikke er noe å bry seg med? Og blitt raskt gravid? Anonymkode: 8de15...551
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #2 Skrevet 17. juni 2022 Min bror fikk den beskjeden, de lyktes ikke på egenhånd - men klaffet etterhvert på IVF Anonymkode: b899c...174
Laura80 Skrevet 17. juni 2022 #3 Skrevet 17. juni 2022 Anbefaler sånn preeseed glidekrem eller annet merke, mye enklere for spermen å svømme i det. Vi ble faktisk gravide første syklus vi prøvde det. (Brukte den typen babyplan selger).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå