AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #1 Skrevet 17. juni 2022 Vi får jo alltid høre at vi skal være positive, det er eneste alternativet. Dette blir jo veldig konform tankegang, livet består av ganske så mye. Som ikke bare er positivt. Jeg selv er realistisk som person, aldri negative holdninger. Blir så lei av at det kun er det positive som skal frontes i arbeidslivet, man søker etter mennesker som egentlig ikke eksisterer. Anonymkode: d8c20...b3f 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #2 Skrevet 17. juni 2022 Enig. Kan de ikke begynne å søke etter ansatte som er realistiske og intelligente? Anonymkode: aa1f5...e4e 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #3 Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Enig. Kan de ikke begynne å søke etter ansatte som er realistiske og intelligente? Anonymkode: aa1f5...e4e Nei, de skal jo bare ha roboter som de kan styre. Såkalte JA-mennesker med henda i været. Anonymkode: d8c20...b3f
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #4 Skrevet 18. juni 2022 Nå skal jeg bli positiv Snakke varmt om lys og liv Si dype ting i diskusjoner Akkopagnert av sarte toner Fine meninger er lett å ha Samtidig kan jeg være glad Jeg skal kutte alt Som er mørkt og trist Bli en positiv kristen sosialist Ha medlidenhet Med de syke og svake Samtidig mele min egen kake Nå skal jeg bli snill og grei Appellere til sånne som deg Anonymkode: a3c1a...83c
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #5 Skrevet 18. juni 2022 Er forsåvidt enig i at det er mest nyttig å ha en positiv innstilling, men det finnes også noe som heter "toksisk positivitet". Konstruktiv positivitet handler for meg om hvordan man forholder seg til det som er realistisk. Anonymkode: abaf2...889 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #6 Skrevet 18. juni 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Er forsåvidt enig i at det er mest nyttig å ha en positiv innstilling, men det finnes også noe som heter "toksisk positivitet". Konstruktiv positivitet handler for meg om hvordan man forholder seg til det som er realistisk. Anonymkode: abaf2...889 Ikke sant, men i annonser står det jo bare postivi og utadvent. Vært på en del intervjuer, men der møter man bare "enkle" mennesker som kun fronter det positive. De tror alle er enten negative eller positive. Anonymkode: d8c20...b3f
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #7 Skrevet 18. juni 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ikke sant, men i annonser står det jo bare postivi og utadvent. Vært på en del intervjuer, men der møter man bare "enkle" mennesker som kun fronter det positive. De tror alle er enten negative eller positive. Anonymkode: d8c20...b3f Eksempler på konstruktiv positivitet i dette tilfellet kan være: - De er nødt til å fronte arbeidsplassen på den måte. Det er bare en del av spillet du må spille. - De er sannsynligvis ikke så grunne mennesker som omstendighetene tvinger dem til å fremstå som. - Tiden strekker ikke til til å gå i dybden av alle livets nyanser i løpet av et jobbintervju, og med mennesker en ikke kjenner. Anonymkode: abaf2...889
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå