Gå til innhold

DNB krever enda mer informasjon - men umulig å logge inn.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sendte selvfølgelig inn sånn legitimasjon for ett par måneder siden. 

Men helt siden den gang har jeg mottatt en rekke tekstmeldinger som påstår at dem er nødt til å få min legitimasjon. Når jeg kontakter DnB over telefon (og må ofte vente i minimum 10 minutter i telefon-kø hver gang) så påstår dem jo at dem allerede har fått legitimasjonen min! 

:bond: 

Anonymkode: 5c63d...4f9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri hatt problemer med DNB - men du kan ringe inn og svare på spørsmålene (jeg var på hytta uten tilgang til pc) :)

Anonymkode: 50828...bdf

Skrevet

Jeg har ikke mottat verken brev, SMS eller melding i nettbanken om legitimering. Står på DNBs sine nettsider dersom man ikke får forespørel har de nok informasjon og man trenger ikke gjøre noe. Jeg synes der er litt rart da jeg aldri har legitimert meg. Forsøkte å gjøre der via bankid appen, men enheten min støttes tyligvis ikke tross siste oppdaterte versjon av android... Stusser litt, får vell ringe dem.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Mulig den er nede pga alle som skal sjekke om trygda har kommet.

Anonymkode: a7b7d...915

Du måtte bare blande inn trygda folk? Jeg sjekket kontoen i går, fordi jeg får LØNN, fra arbeidsgiveren min. Vi har frem til nå hatt lønningsdag den 15., men har gått over til 20. fra denne måneden... 

Anonymkode: fef64...e93

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Det er altså det ene eller det andre med den banken. 

Og er den med lavest innskuddsrente, høyest lånerente og mest gebyrer. 

Jeg hadde et par kontoer hos dem fordi jeg har hatt det i alle år, men valgte å flytte alt ut derifra. De får bare slette meg. Gidder ikke å forholde meg til det jeg anser som Norges dårligste bank. 

Anonymkode: c7198...b22

Det er vel den største banken i Norge, men også den som havner helt i bunn på meningsmålinger fra kundene.

Det ér en drittbank. Problemet er at nordmenn blir der fordi banken har et stort og kjent navn. Hadde kundene sagt "nok er nok!", hadde banken måtte tilpasset seg kundene. Alle med økonomisk vett bør stikke fra DNB.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Flere som har mottatt sms fra DNB med "krav" om mer informasjon, men som ikke får logget inn i nettbanken? Er så drittlei den banken!

Anonymkode: 30ffc...38f

Vent til de sender deg brev i posten. Lettere å svare

Anonymkode: 58e0e...0aa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Lettere å svare på brev enn SMS? Ja jøss 😅

Anonymkode: 04db8...50d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

lol!

å sende brev til noen tar jo selvfølgelig mye lengre tid. I tillegg til at brev kanskje blir liggende i for eksempel en resepsjon eller noe enda lengre, før brevet eventuelt kommer frem til personer som eventuelt kan hjelpe folk med problemene deres.       

Anonymkode: 5c63d...4f9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.6.2022 den 11.07):

Flere som har mottatt sms fra DNB med "krav" om mer informasjon, men som ikke får logget inn i nettbanken? Er så drittlei den banken!

Anonymkode: 30ffc...38f

Er så mye mas derfra om oppdatert info. Man kan bli svett av mindre. Dårlig service. 

Anonymkode: f2015...457

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.6.2022 den 11.14):

Det er den dårligste og dyreste banken, sies det. Folk klager og klager, særlig her inne i de siste månedene, men ingen ser ut til å ha evne til å gjøre noe med det...

Jeg misliker Rema, så dermed handler jeg ikke der. Så enkelt er det, faktisk.

Anonymkode: 36775...dc0

Jeg bytta bank. Ikke alle her er totalt handicappa. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Mamajune11 skrev (5 minutter siden):

Hvilken bank bytta du til?

Anonymkode: 24dd2...d05

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, Mamajune11 said:

Nei, ser noen følte seg såpass truffet at en generell oppfordring til å bytte bank når man er misfornøyd, gikk såpass hjem at enkeltpersoner føler de må forsvare seg.

Til dere som har gjort noe med det, selvsagt er ikke posten/oppfordringen til dere... :P 

Anonymkode: 36775...dc0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...