AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #1 Skrevet 17. juni 2022 Flere som har mottatt sms fra DNB med "krav" om mer informasjon, men som ikke får logget inn i nettbanken? Er så drittlei den banken! Anonymkode: 30ffc...38f
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #2 Skrevet 17. juni 2022 Har ikke noe med krav om informasjon å gjøre, men jeg opplever også at dnb.no er ustabil akkurat nå. Bruker lang tid for å laste sider, og ikke alltid det går. Det kom opp en side om at ting ikke gikk som planlagt. Men jeg ser ingen info på forsiden om det. Anonymkode: a8b5c...4a8
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #3 Skrevet 17. juni 2022 Jeg skjønner ikke at det skal være så ufattelig vanskelig, for meg har det gått helt smertefritt, raskt og enkelt. Men, når det er sagt, hvorfor i alle dager er du kunde i en bank du er drittlei!?! Anonymkode: 36775...dc0 6
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #4 Skrevet 17. juni 2022 Jeg svarte på de få spørsmålene jeg fikk melding om tidligere i dag, forresten. Har ikke vært inne i nettbanken etter det, var rundt 2,5 timer siden. Anonymkode: 36775...dc0
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #5 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har ikke noe med krav om informasjon å gjøre, men jeg opplever også at dnb.no er ustabil akkurat nå. Bruker lang tid for å laste sider, og ikke alltid det går. Det kom opp en side om at ting ikke gikk som planlagt. Men jeg ser ingen info på forsiden om det. Anonymkode: a8b5c...4a8 Vel, jeg mottok en sms med info om at de trengte mer informasjon om meg (sikkert det der med legitimering). Men det tar evigheter å logge inn. Anonymkode: 30ffc...38f
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #6 Skrevet 17. juni 2022 Det er altså det ene eller det andre med den banken. Og er den med lavest innskuddsrente, høyest lånerente og mest gebyrer. Jeg hadde et par kontoer hos dem fordi jeg har hatt det i alle år, men valgte å flytte alt ut derifra. De får bare slette meg. Gidder ikke å forholde meg til det jeg anser som Norges dårligste bank. Anonymkode: c7198...b22 4
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #7 Skrevet 17. juni 2022 Anbefaler alle som er misfornøyde å bytte bank. Det er ingen vits å fortsette et kundeforhold til en bank man ikke liker! DnB har en statusside, som nå viser at de har problemer: https://dnbstatus.no/ Anonymkode: 36775...dc0
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #8 Skrevet 17. juni 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det er altså det ene eller det andre med den banken. Og er den med lavest innskuddsrente, høyest lånerente og mest gebyrer. Jeg hadde et par kontoer hos dem fordi jeg har hatt det i alle år, men valgte å flytte alt ut derifra. De får bare slette meg. Gidder ikke å forholde meg til det jeg anser som Norges dårligste bank. Anonymkode: c7198...b22 Det er den dårligste og dyreste banken, sies det. Folk klager og klager, særlig her inne i de siste månedene, men ingen ser ut til å ha evne til å gjøre noe med det... Jeg misliker Rema, så dermed handler jeg ikke der. Så enkelt er det, faktisk. Anonymkode: 36775...dc0 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #9 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er altså det ene eller det andre med den banken. Og er den med lavest innskuddsrente, høyest lånerente og mest gebyrer. Jeg hadde et par kontoer hos dem fordi jeg har hatt det i alle år, men valgte å flytte alt ut derifra. De får bare slette meg. Gidder ikke å forholde meg til det jeg anser som Norges dårligste bank. Anonymkode: c7198...b22 Hadde jeg kunne, hadde jeg avsluttet kunderforholdet på dagen. Dessverre virker DNB til å ha monopol som bank for bl a pasientkontoer på sykehjem. Så som pårørende der, må jeg ha kundeforhold for å overføre noen tusen til pasientkonto en gang i året. Så fordi om jeg er digital, er ikke min gamle mor det. Og så blir det problemer. Burde vært sykehjemmets problem, ikke mitt! Anonymkode: 30ffc...38f 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #10 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Anbefaler alle som er misfornøyde å bytte bank. Det er ingen vits å fortsette et kundeforhold til en bank man ikke liker! DnB har en statusside, som nå viser at de har problemer: https://dnbstatus.no/ Anonymkode: 36775...dc0 DnB er så sykt ustabile at de er nødt til å ha en statusside. Ganske "bra". Anonymkode: c7198...b22 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #11 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er den dårligste og dyreste banken, sies det. Folk klager og klager, særlig her inne i de siste månedene, men ingen ser ut til å ha evne til å gjøre noe med det... Jeg misliker Rema, så dermed handler jeg ikke der. Så enkelt er det, faktisk. Anonymkode: 36775...dc0 Hva mener du? Jeg skrev jo at jeg HAR gjort noe med det... Anonymkode: c7198...b22
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #12 Skrevet 17. juni 2022 Nå er jeg endelig inne, og får beskjed om at jeg må svare på noen spørsmål, hvis ikke får jeg ikke adgang lengre. Men altså, når jeg ikke kommer videre til spørsmålene, så er det ganske frekt å true med utestengelse når problemet ligger hos DNB! Anonymkode: 30ffc...38f 4
Ost Skrevet 17. juni 2022 #13 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg skjønner ikke at det skal være så ufattelig vanskelig, for meg har det gått helt smertefritt, raskt og enkelt. Men, når det er sagt, hvorfor i alle dager er du kunde i en bank du er drittlei!?! Anonymkode: 36775...dc0 Forbrukermentalitet. "Er så mye styr å bytte". Tyder jo på det når vedkommende bruker måneder på å verifisere seg. AnonymBruker skrev (4 minutter siden): DnB er så sykt ustabile at de er nødt til å ha en statusside. Ganske "bra". Anonymkode: c7198...b22 Veldig vanlig for bedrifter med omfattende IT løsninger å ha en side for driftsmeldinger. Så ja, det er faktisk er bra ting. 4
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #14 Skrevet 17. juni 2022 Bytt nettleser, da gikk det så det suste her 😊 Anonymkode: a8142...a54
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #15 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): DnB er så sykt ustabile at de er nødt til å ha en statusside. Ganske "bra". Anonymkode: c7198...b22 De fleste bedrifter har da det. Anonymkode: e23da...806
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #16 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hva mener du? Jeg skrev jo at jeg HAR gjort noe med det... Anonymkode: c7198...b22 Hva er problemet da? Anonymkode: 04db8...50d
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #17 Skrevet 17. juni 2022 43 minutter siden, AnonymBruker said: Nå er jeg endelig inne, og får beskjed om at jeg må svare på noen spørsmål, hvis ikke får jeg ikke adgang lengre. Men altså, når jeg ikke kommer videre til spørsmålene, så er det ganske frekt å true med utestengelse når problemet ligger hos DNB! Anonymkode: 30ffc...38f Du har vel ikke fått 1time på deg til å svare ... Glem det en stund, sett på en alarm på telefonen om 2 timer, så prøver du igjen da. Anonymkode: 726c4...984 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #19 Skrevet 17. juni 2022 Mulig den er nede pga alle som skal sjekke om trygda har kommet. Anonymkode: a7b7d...915
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #20 Skrevet 17. juni 2022 DNB har altså de mest hjelpesløse kundene i hele landet. Det er ikke rart at kundesupporten kneler under presset. Anonymkode: 935a6...2d0 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå