Gå til innhold

DNB krever enda mer informasjon - men umulig å logge inn.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere som har mottatt sms fra DNB med "krav" om mer informasjon, men som ikke får logget inn i nettbanken? Er så drittlei den banken!

Anonymkode: 30ffc...38f

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke noe med krav om informasjon å gjøre, men jeg opplever også at dnb.no er ustabil akkurat nå. Bruker lang tid for å laste sider, og ikke alltid det går. Det kom opp en side om at ting ikke gikk som planlagt. Men jeg ser ingen info på forsiden om det.

Anonymkode: a8b5c...4a8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke at det skal være så ufattelig vanskelig, for meg har det gått helt smertefritt, raskt og enkelt.

Men, når det er sagt, hvorfor i alle dager er du kunde i en bank du er drittlei!?!

Anonymkode: 36775...dc0

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg svarte på de få spørsmålene jeg fikk melding om tidligere i dag, forresten. Har ikke vært inne i nettbanken etter det, var rundt 2,5 timer siden.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har ikke noe med krav om informasjon å gjøre, men jeg opplever også at dnb.no er ustabil akkurat nå. Bruker lang tid for å laste sider, og ikke alltid det går. Det kom opp en side om at ting ikke gikk som planlagt. Men jeg ser ingen info på forsiden om det.

Anonymkode: a8b5c...4a8

Vel, jeg mottok en sms med info om at de trengte mer informasjon om meg (sikkert det der med legitimering). Men det tar evigheter å logge inn. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er altså det ene eller det andre med den banken. 

Og er den med lavest innskuddsrente, høyest lånerente og mest gebyrer. 

Jeg hadde et par kontoer hos dem fordi jeg har hatt det i alle år, men valgte å flytte alt ut derifra. De får bare slette meg. Gidder ikke å forholde meg til det jeg anser som Norges dårligste bank. 

Anonymkode: c7198...b22

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler alle som er misfornøyde å bytte bank. Det er ingen vits å fortsette et kundeforhold til en bank man ikke liker!

DnB har en statusside, som nå viser at de har problemer:

https://dnbstatus.no/

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg hadde et par kontoer hos dem fordi jeg har hatt det i alle år, men valgte å flytte alt ut derifra. De får bare slette meg. Gidder ikke å forholde meg til det jeg anser som Norges dårligste bank. 

Det er den dårligste og dyreste banken, sies det. Folk klager og klager, særlig her inne i de siste månedene, men ingen ser ut til å ha evne til å gjøre noe med det...

Jeg misliker Rema, så dermed handler jeg ikke der. Så enkelt er det, faktisk.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg kunne, hadde jeg avsluttet kunderforholdet på dagen. Dessverre virker DNB til å ha monopol som bank for bl a pasientkontoer på sykehjem. Så som pårørende der, må jeg ha kundeforhold for å overføre noen tusen til pasientkonto en gang i året. Så fordi om jeg er digital, er ikke min gamle mor det. Og så blir det problemer. Burde vært sykehjemmets problem, ikke mitt!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Anbefaler alle som er misfornøyde å bytte bank. Det er ingen vits å fortsette et kundeforhold til en bank man ikke liker!

DnB har en statusside, som nå viser at de har problemer:

https://dnbstatus.no/

DnB er så sykt ustabile at de er nødt til å ha en statusside. Ganske "bra". 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er den dårligste og dyreste banken, sies det. Folk klager og klager, særlig her inne i de siste månedene, men ingen ser ut til å ha evne til å gjøre noe med det...

Jeg misliker Rema, så dermed handler jeg ikke der. Så enkelt er det, faktisk.

Hva mener du? Jeg skrev jo at jeg HAR gjort noe med det...

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg endelig inne, og får beskjed om at jeg må svare på noen spørsmål, hvis ikke får jeg ikke adgang lengre. Men altså, når jeg ikke kommer videre til spørsmålene, så er det ganske frekt å true med utestengelse når problemet ligger hos DNB!

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg skjønner ikke at det skal være så ufattelig vanskelig, for meg har det gått helt smertefritt, raskt og enkelt.

Men, når det er sagt, hvorfor i alle dager er du kunde i en bank du er drittlei!?!

Forbrukermentalitet. "Er så mye styr å bytte". Tyder jo på det når vedkommende bruker måneder på å verifisere seg.

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Veldig vanlig for bedrifter med omfattende IT løsninger å ha en side for driftsmeldinger. Så ja, det er faktisk er bra ting.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Bytt nettleser, da gikk det så det suste her 😊

Anonymkode: a8142...a54

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

De fleste bedrifter har da det. 

Anonymkode: e23da...806

Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hva mener du? Jeg skrev jo at jeg HAR gjort noe med det...

Hva er problemet da?

Anonymkode: 04db8...50d

AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker said:

Nå er jeg endelig inne, og får beskjed om at jeg må svare på noen spørsmål, hvis ikke får jeg ikke adgang lengre. Men altså, når jeg ikke kommer videre til spørsmålene, så er det ganske frekt å true med utestengelse når problemet ligger hos DNB!

Du har vel ikke fått 1time på deg til å svare ... Glem det en stund, sett på en alarm på telefonen om 2 timer, så prøver du igjen da.

Anonymkode: 726c4...984

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

bilde.thumb.png.d7738a76d806e6fd45afc4e9ec3b8a96.png

Anonymkode: a7b7d...915

AnonymBruker
Skrevet

Mulig den er nede pga alle som skal sjekke om trygda har kommet.

Anonymkode: a7b7d...915

AnonymBruker
Skrevet

DNB har altså de mest hjelpesløse kundene i hele landet. Det er ikke rart at kundesupporten kneler under presset.

Anonymkode: 935a6...2d0

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...