AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #1 Skrevet 17. juni 2022 Jeg ser det er mange som går med kjoler i alle lengder og joggesko om dagen. Spørsmålet er det som fint? Hva er det som ikke fint? Hva liker du å gå med? Bruker du noe annet enn joggesko? Hva tenker du rundt dette tema? PS! Kom med skikkelige svar jeg er lei av å høre at folk får gå med det selv vil, eller hvorfor skal du blande deg bort i hva andre mener... prøv å være litt mer seriøst enn dette... Kjør liten debatt Ha en fin fredag! Anonymkode: 68782...5c2 1
Titania Skrevet 17. juni 2022 #2 Skrevet 17. juni 2022 Jeg syns ikke det er stygt, så lenge skoene ikke er slitt ihjel. Bruker det selv, men det er kombinasjonen komfort for vonde bein, og at det ikke er så lett å finne andre sko som passer til kjole i str 44-45 - herre-pensko er ikke så fint 😛 Og hater å bruke sandaler 6
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #3 Skrevet 17. juni 2022 Syns det er fint, men det må være hvite sko. Anonymkode: a0363...98f 6
Roci Skrevet 17. juni 2022 #4 Skrevet 17. juni 2022 Jeg synes også at det kan være fint med sneakers - fortrinnsvis hvite eller lyse - til kjole. Selv foretrekker jeg litt nettere sneakers som f.eks. disse eller disse, men disse er også fine 1
MiominMio Skrevet 17. juni 2022 #5 Skrevet 17. juni 2022 Går selv med joggesko til kjole hele tiden. Komfortabelt og casual pent synes jeg 7
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #6 Skrevet 17. juni 2022 Bruker det hele tiden selv og elsker det. Både fordi jeg synes det er kult sammen, men også fordi det er utrolig behagelig. Men har kjøpt joggesko spesielt til dette. De er enfarget sort og hvit (to par altså) uten dill eller mønster. Joggesko med flere farger synes jeg ikke passer like godt. Anonymkode: 4f8fd...23c 8 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #7 Skrevet 17. juni 2022 Jeg synes det er fint Anonymkode: 8153c...d80 1
Perelandra Skrevet 17. juni 2022 #8 Skrevet 17. juni 2022 Jeg synes ikke det er spesielt fint, men veldig praktisk og behagelig. Hvis jeg går med joggesko til til skjørt og kjoler, bruker jeg ensfargede svarte sko. Jeg bruker gjerne fargesterke kjoler, så da er det greit med nøytrale sko 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #9 Skrevet 17. juni 2022 Fint og fint. Det ser bedre ut bedre ut med sandaletter men er mer praktisk med joggesko. Foretrekker da lyse, nette sneakers. Anonymkode: 7bbf5...71f 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #10 Skrevet 17. juni 2022 Kommer litt an på skoene. Store såler og masse farger er ikke pent men ellers liker jeg det. Har vonde bein så for meg er pensko uaktuelt. Anonymkode: 38625...b06 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #11 Skrevet 17. juni 2022 Det er helt innafor, men ikke i formelle anledninger - da må man frem med penskoene. 😊 Anonymkode: 3cc7e...be1 5 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #12 Skrevet 17. juni 2022 Sneakers kan være greit det, til sånn sånn hverdagskjole/lett pyntet. Men ser mange ungdommer bruker hvite sokker og birkenstock til kjole når de pynter seg. Feks nå som de hadde avslutning på skolen. Det klarer jeg bare ikke synes er fint 😅 Anonymkode: 49e49...ba5 2
Anononyma Skrevet 17. juni 2022 #13 Skrevet 17. juni 2022 Jeg synes ikke det er fint, det blir mismatch og skoene blir seende veldig klumpete ut. Da er det mye bedre med et par nette ballerina til 😊 med det sagt, jeg bruker joggesko til kjole selv også fordi det er praktisk og behagelig 😅 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #14 Skrevet 17. juni 2022 Ja fint om det er hvite og nette joggesko, ikke sånne med brede såler og klumpete joggesko Anonymkode: 50765...4ac 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #15 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Det er helt innafor, men ikke i formelle anledninger - da må man frem med penskoene. 😊 Anonymkode: 3cc7e...be1 Jeg kjenner litt på dette. Synes det er veldig vanskelig i forhold til egne utfordringer som er helse/smerterelatert. Ser heldigvis at andre bryr seg mindre. Selv liker jeg sneakers som disse (ECCO har hatt damevarianten med tilsvarende farger før) uansett årstid og "klassiske hvite tennissko" til sommerkjoler. Seilersko er også helt innafor utseendemessig for meg. Anonymkode: 1e152...f40 2
Bacteria Skrevet 17. juni 2022 #16 Skrevet 17. juni 2022 Jeg er litt delt. Til noen typer kjoler synes jeg det er fint med lyse joggesko, og det er positivt at man ikke må pine føttene inn i pensko bare fordi man bruker kjole. På den andre siden er jeg litt lei av trenden med hvite sneakers til alt mulig., 4
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #18 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg ser det er mange som går med kjoler i alle lengder og joggesko om dagen. Spørsmålet er det som fint? Hva er det som ikke fint? Hva liker du å gå med? Bruker du noe annet enn joggesko? Hva tenker du rundt dette tema? PS! Kom med skikkelige svar jeg er lei av å høre at folk får gå med det selv vil, eller hvorfor skal du blande deg bort i hva andre mener... prøv å være litt mer seriøst enn dette... Kjør liten debatt Ha en fin fredag! Anonymkode: 68782...5c2 Synes det er fint, men ikke like formelt. Anonymkode: c6e2b...783
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #19 Skrevet 17. juni 2022 Det passer. Bare ikke ta hva som helst. Anonymkode: af39c...caa
Skogkatten Skrevet 17. juni 2022 #20 Skrevet 17. juni 2022 Det er ikke min stil, jeg bruker kun joggesko når jeg trener. Jeg ser det kan fungere på andre, men da må skoen være nett, og helst ensfarget i nøytral farge. Sommerstid bruker jeg lave sandaler, eller noe så usannsynlig umoderne som ballerinasko. Høst og vinter bruker jeg dressko eller ankelstøvler. Så det er ikke som at alternativene er enten joggesko eller pumps med skyhøye hæler, som det virker som enkelte tror. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå