AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #1 Skrevet 17. juni 2022 Jeg er litt full og litt sint. Første ferieuka så jeg har lov til å være full nå. Jeg fridde til dama i fjor høst, prøvde å få hjelp fra bestevenninna hennes til hvordan gjøre det best mulig men hun svarte jo nesten aldri. Skulle tro hun var interessert i å svare på spørsmål når noen skulle fri til bestevenninna. Uansett, jeg ga opp å få hjelp av venninna. Så jeg og dama var ute på middag, tok et par drinker og så taxi hjem. Mens vi var ute fikk jeg en kompis til å pynte stua med roseblader på sofaen, sette fram Champagne (Pol Roger) på bordet og så fikk jeg henne til å gå inn med lukkede øyne. Mens hun sto der gikk jeg på kne mens sangen Perfect av Ed Sheeran ble spilt. Så kunne hun åpne øynene. Hun sa ja og alt endte bra. Men i går fikk jeg høre at venninna til dama syntes det var en klein måte å fri på. Samme venninne som ikke gadd å svare meg. Hun har visst også sagt at ringen, som er fra jævla Tesori, ikke hadde stor nok diamant. Jeg syns jeg gjorde det ganske bra. Men når jeg hører at det var "kleint" og at "ringen burde vært dyrere" så blir jeg litt sint. Kan jeg være litt sint på hu venninna? Ringen kosta ganske mye bare så det er sagt. Jeg er ikke rik så det tok tid å spare til den. Anonymkode: bae80...51c 1
Maestro Skrevet 17. juni 2022 #2 Skrevet 17. juni 2022 Jeg hadde blitt sykt glad av et slik frieri! Typen min fridde til eksen i bilen. Skal han fri til meg så får han gjøre det litt mer skikkelig 😂 Neida. Synes det er utakknemlig av henne, men føler kanskje at du ikke kjenner henne nok til og vite hva hun hadde foretrukket? Reagerte mest på at hun klaga at steinen var for liten. Hadde den vært langt fra hennes stil, smak og ikke passet til hendene hennes hadde det vært noe annet. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #3 Skrevet 17. juni 2022 1 minutt siden, Maestro said: Jeg hadde blitt sykt glad av et slik frieri! Typen min fridde til eksen i bilen. Skal han fri til meg så får han gjøre det litt mer skikkelig 😂 Neida. Synes det er utakknemlig av henne, men føler kanskje at du ikke kjenner henne nok til og vite hva hun hadde foretrukket? Reagerte mest på at hun klaga at steinen var for liten. Hadde den vært langt fra hennes stil, smak og ikke passet til hendene hennes hadde det vært noe annet. Det var venninna som ikke gadd å hjelpe meg som mente det ikke var bra nok da. Dama var i syvende himmel og elsker ringen sin. Jeg er bare sint på venninna hennes som ikke gadd å bry seg for så å komme og si at hun ikke synes det var bra nok. Anonymkode: bae80...51c
Maestro Skrevet 17. juni 2022 #4 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det var venninna som ikke gadd å hjelpe meg som mente det ikke var bra nok da. Dama var i syvende himmel og elsker ringen sin. Jeg er bare sint på venninna hennes som ikke gadd å bry seg for så å komme og si at hun ikke synes det var bra nok. Anonymkode: bae80...51c Tror jeg må legge meg. Leser jo ikke skikkelig 😂 Drit i hu venninna, at din FORLOVEDE 🎊 er fornøyd så er jo det det viktigste. 🥰 Tenk om hun hadde sagt gjør sånn og slik, å forloveden din hadde endt med og bli misfornøyd? De to har jo tydeligvis ikke samme mening/smak/forventninger. 4
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #5 Skrevet 17. juni 2022 Venninna virker smålig og sjalu. Virker ikke som hun unner venninna si å være lykkelig. Var nok derfor hun ikke ville hjelpe og derfor hun snakker dritt i etterkant. Er hun singel eller venter hun selv på frieri som ikke skjer? Uansett oppfører man seg ikke slik. For en b***tch Anonymkode: 62f22...160 12
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #6 Skrevet 17. juni 2022 Det kunne vært så mye, mye verre.... Anonymkode: 3606e...4f3 3 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #7 Skrevet 17. juni 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Venninna virker smålig og sjalu. Virker ikke som hun unner venninna si å være lykkelig. Var nok derfor hun ikke ville hjelpe og derfor hun snakker dritt i etterkant. Er hun singel eller venter hun selv på frieri som ikke skjer? Uansett oppfører man seg ikke slik. For en b***tch Anonymkode: 62f22...160 Venninna er singel og jeg fikk høre at hu mener forlovelsesringer skal koste minst 3 månedslønner. Den jeg kjøpte kosta nesten 1 av mine lønninger. Anonymkode: bae80...51c 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #8 Skrevet 17. juni 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det kunne vært så mye, mye verre.... Anonymkode: 3606e...4f3 What in the actual fuck? Hvem gjør sånt? Anonymkode: bae80...51c
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #9 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Venninna er singel og jeg fikk høre at hu mener forlovelsesringer skal koste minst 3 månedslønner. Den jeg kjøpte kosta nesten 1 av mine lønninger. Anonymkode: bae80...51c Wow! Min ring kostet kanskje 1/6 av min manns månedslønn... men det er ikke det som er viktig. Skjønner ikke hvorfor man skal bruke så mye penger på en ring. Men det er jo superhyggelig at du har gjort det om du har råd til det og ikke ender opp med problemer med økonomien! Hun leter virkelig etter ting å kritisere og forsøker å skape dårlig stemning. Forferdelig smålig. Liker hun deg ikke eller er hun bare et ufyselig menneske? Anonymkode: 62f22...160 3
Maestro Skrevet 17. juni 2022 #10 Skrevet 17. juni 2022 Stakkar mann som finner hu venninna 🫣 Han skal få det travelt 😂 7
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #11 Skrevet 17. juni 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Wow! Min ring kostet kanskje 1/6 av min manns månedslønn... men det er ikke det som er viktig. Skjønner ikke hvorfor man skal bruke så mye penger på en ring. Men det er jo superhyggelig at du har gjort det om du har råd til det og ikke ender opp med problemer med økonomien! Hun leter virkelig etter ting å kritisere og forsøker å skape dårlig stemning. Forferdelig smålig. Liker hun deg ikke eller er hun bare et ufyselig menneske? Anonymkode: 62f22...160 Jeg kjenner henne ikke godt men tror hu bare er bortskjemt og selvgod. Dama har mindre og mindre kontakt med henne. Hu skulle være maid of honor i bryllupet, men det er visst ikke aktuelt lenger. Hu har visst begynt å tjene bra og har blitt ganske høy på seg sjøl. Anonymkode: bae80...51c
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #12 Skrevet 17. juni 2022 Men nå skal jeg ikke snakke dritt om venninna til dama selv om de ikke er så gode venninner lenger. Jeg sparte i lang tid for å få råd til ringen, den ringen jeg vet at hun ønsket seg, jeg gjorde det jeg kunne for å gi dama et romantisk frieri og siden jeg er litt full så ville jeg vel bare vite om jeg gjorde det bra nok. Er utrolig hva man begynner å tenke når noen sier at "det burde vært bedre". Anonymkode: bae80...51c 1 1
Maestro Skrevet 17. juni 2022 #13 Skrevet 17. juni 2022 Synes du har gjort en super innsats for dama di som og falt i smak hos henne 🥰 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #14 Skrevet 17. juni 2022 11 minutter siden, Maestro said: Synes du har gjort en super innsats for dama di som og falt i smak hos henne 🥰 Takk, det er godt å høre. Det frieriet er noe av det jeg har brydd meg mest om i hele livet mitt. Så selv om det ble i stua og ikke ble noe eksklusivt så gikk det bra og jeg er litt stolt av det. Anonymkode: bae80...51c 1 3
Virrevirrevapp Skrevet 17. juni 2022 #15 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er litt full og litt sint. Første ferieuka så jeg har lov til å være full nå. Jeg fridde til dama i fjor høst, prøvde å få hjelp fra bestevenninna hennes til hvordan gjøre det best mulig men hun svarte jo nesten aldri. Skulle tro hun var interessert i å svare på spørsmål når noen skulle fri til bestevenninna. Uansett, jeg ga opp å få hjelp av venninna. Så jeg og dama var ute på middag, tok et par drinker og så taxi hjem. Mens vi var ute fikk jeg en kompis til å pynte stua med roseblader på sofaen, sette fram Champagne (Pol Roger) på bordet og så fikk jeg henne til å gå inn med lukkede øyne. Mens hun sto der gikk jeg på kne mens sangen Perfect av Ed Sheeran ble spilt. Så kunne hun åpne øynene. Hun sa ja og alt endte bra. Men i går fikk jeg høre at venninna til dama syntes det var en klein måte å fri på. Samme venninne som ikke gadd å svare meg. Hun har visst også sagt at ringen, som er fra jævla Tesori, ikke hadde stor nok diamant. Jeg syns jeg gjorde det ganske bra. Men når jeg hører at det var "kleint" og at "ringen burde vært dyrere" så blir jeg litt sint. Kan jeg være litt sint på hu venninna? Ringen kosta ganske mye bare så det er sagt. Jeg er ikke rik så det tok tid å spare til den. Anonymkode: bae80...51c Drit i venninna hennes, vel. Begynn å planlegge bryllup! 1
Virrevirrevapp Skrevet 17. juni 2022 #16 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men nå skal jeg ikke snakke dritt om venninna til dama selv om de ikke er så gode venninner lenger.... siden jeg er litt full så ville jeg vel bare vite om jeg gjorde det bra nok. Er utrolig hva man begynner å tenke når noen sier at "det burde vært bedre". Anonymkode: bae80...51c Om de ikke er så gode venner lenger, trenger du ihvertfall ikke bry deg om hennes mening. Med litt hell, forsvinner hun ut av livene deres totalt. 2
MissIndependent45 Skrevet 17. juni 2022 #17 Skrevet 17. juni 2022 Kjære deg! Glem denne venninne, selv om jeg skjønner hvor du kommer fra. Det er tydelig det er noe sjalusi inne i bildet her. Det er ikke selve frieriet eller ringen som skal være hovedfokuset, men den MANNEN man skal være sammen med resten av livet. Jeg synes det høres kjempefint ut, både selve frieriet og ringen. Plager det deg så mye, kanskje du skal fortelle forloveden din hva ho "venninna" sier, om du ikke allerede har gjort det. DU har gjort alt DU kan for å få dette til, jeg tenker dama di er heldig. 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #18 Skrevet 17. juni 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Men i går fikk jeg høre at venninna til dama syntes det var en klein måte å fri på. Samme venninne som ikke gadd å svare meg. Hun har visst også sagt at ringen, som er fra jævla Tesori, ikke hadde stor nok diamant. Anonymkode: bae80...51c Hvorfor er det så viktig hva 'venninna til dama' mener? Er det henne du prøver å imponere? Anonymkode: 93132...7b8 4
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #19 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Venninna er singel og jeg fikk høre at hu mener forlovelsesringer skal koste minst 3 månedslønner. Den jeg kjøpte kosta nesten 1 av mine lønninger. Anonymkode: bae80...51c Forstår godt at hun er singel. Kravstor som fy. Og gir sikkert veldig lite av seg selv. Anonymkode: 2b4a0...b3f
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #20 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Hvorfor er det så viktig hva 'venninna til dama' mener? Er det henne du prøver å imponere? Anonymkode: 93132...7b8 Handler vel mer om at han er skuffet og lei seg over at venninna sier sånt i etterkant, etter at han prøvde å spørre henne om tips og råd? Skjønner godt at ts reagerer, jeg. Og ts: du gjorde mer enn bra nok, forloveden din er veldig heldig som har en som bryr seg så mye, og vil gjøre det beste for henne. Anonymkode: c7aff...3a0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå