AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #1 Skrevet 17. juni 2022 Jeg fikk jobb et sted med mange unge utrolig pene damer. Så var oppstod en misforståelse under en lunch som gjorde at to av dem begynte å tro at jeg er homo. Jeg tenkte først det bare var moro å la de tro det litt for å se hva de sa og bare la det gå en dag eller to før jeg oppklarte. De snakket om at de "kjenner flere homoer fra før altså, ingen fare med det" og "jeg har gått i pride-tog altså, og søsteren min er nesten litt lesbisk" og bla bla. Og jeg så i min forrige jobb hvor omsvermet og populær en homo der var med masse pene damer rundt seg. Og nå har det gått noen måneder uten oppklaring og mange flere "vet om" at jeg er homo. Og ja, jeg har mye kontakt med mange kvinnelige kollegaer som jeg kanskje ikke hadde hatt som hetro. Bør jeg stå frem, bytte jobb eller bare la de tro det? Anonymkode: 8d8b8...cae
Maestro Skrevet 17. juni 2022 #2 Skrevet 17. juni 2022 Jeg hadde nok sagt at jeg er hetro, litt for og se fjesene dems når de får vite hvor feil de har tatt 🤭😂 Og om du er singel, damer snakker. Tenk om en av de har ei flott singel venninne som du går glipp av fordi de tror du er homo? 🫣 Okei, jeg har sett for mye på friends..
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #3 Skrevet 17. juni 2022 Har du sagt at du er homofil? Hvis ikke kan du bare si at de har misforstått og at det har gått litt for langt. Hvis du har sagt at du er homofil og nå må innrømme at du løy så er det bare å rømme landet for det kommer du til å være kjent for så lenge du lever. Anonymkode: 6ba10...036
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #4 Skrevet 17. juni 2022 At du er hetero er en privatsak som ingen på jobb har noe med. . Anonymkode: 0a40f...c9d
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #5 Skrevet 17. juni 2022 Ville ikke gjort det. Det er mye fordommer mot heterofile og du kan fort bli utstøtt. Anonymkode: e19ff...c29 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #6 Skrevet 17. juni 2022 Gøyal situasjon. Kan jo bare si du har vært på date med ei dame da. Hvis de sier at de trodde du var homofil, så bare sier du at du skjønte at de trodde det, men at du ikke tenker at hvilken "fil man kjører" definerer en som menneske, så derfor betydde det ikke noe for deg. Så kan de tro du er bifil eller noe, mens du "hever" deg over alt dette pjattet om hvilken seksualitet man har, og nekter å kommentere legning. Da er du den kule. Anonymkode: a6fa3...b60 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #7 Skrevet 17. juni 2022 Jeg har flere homofile venner og det er litt artig å være ute sammen med dem. Utrolige "damemagneter" ❤️ Fine damer svermer rundt disse som er tydelig homofile og de har langt flere kvinnelige enn mannlige venner. Kanskje det er felles interesser som klær, sminke o.l. som trekker damer. Og til TS; skjønner ikke helt hvordan denne misforståelsen oppsto, men tror jeg nok jeg ville sagt fra om dette. Anonymkode: 0ee12...d78
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2022 #8 Skrevet 20. juni 2022 Hva endte det med, ts? Anonymkode: a6fa3...b60
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2022 #9 Skrevet 21. juni 2022 Aner ikke hvor lurt dette er i virkeligheten, men... Lat som du er homofil, da får du langt lettere innpass hos damene. Og en kveld så klarer hun plutselig å "omvende" deg. Anonymkode: 36c9f...d96 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå