Rosagodis Skrevet 16. juni 2022 #1 Skrevet 16. juni 2022 Jeg drømmer om og kjøpe et Lite hus eller leilighet med en partner, pusse opp og gjøre det koselig. At han er handyman og ikke ligger på sofaen 23/7... En som tar i et tak, en og planlegge med og få det fint og koselig der vi bor .. Sove i sengen sammen og ligge og kose med hverandre på kvelden og på morran og evnt ha deilig sex.... Stå opp og hjelpe HVERANDRE med og lage frokost... Kanskje tenne et Telys på triste og regnfylte dager med hyggelige samtaler ved kjøkken bordet... Komme seg ut av døra, gå tur, skru bil, dra og besøke venner og familie på begge sider.. Ikke bare den ene partneren sin familie.. Tusenfryd, kino osv... Dra på museer... Lage minner og fine dager med latter, dra på stranda, bade og sole seg😍 Gjerne et nattbad helt ut av det blå, nakenbad.. Deilig 😍 Kjøre en tur i bilen et godt stykke unna for og se livet og sitte og ha koselige samtaler i bilen... Le tulle og synge.... For så og komme hjem til at begge tar iniativen til og lage middag og dekke på bordet.... Gi hverandre rom for deilig massasje med Telys og rolig musikk en gang i uka på begge to hadde hvert deilig..... Og masse deilig sex etterpå😍 Altså ha et godt normalt stabilt liv uten at en tv står på 24/7 eller en mobil som blir knotta på støtt.... det hadde hvert min drøm... En støtende parter som ser hva han må gjøre både i hjemme og med dama si... 2
Maestro Skrevet 17. juni 2022 #2 Skrevet 17. juni 2022 Oppleve ting sammen og skape minner ☺️❤️ Ønsker ikke enebolig. Men et ikke for stort hus. Han må kunne og skru møbler og male/tappesere. Ha gode samtaler og nyte et godt måltid. Når vi får barn, trille turer, gå på lekeplass, ta med ungen på toppturer. Jeg ønsker at ungen skal gå i natur bhg. Bo her jeg kommer i fra, en god bygd som er 15 min med bil til sentrum. Har det vi trenger her inne av apotek, flere butikker, legesenter, tannlege, fysioterapi, masse tilbud for barn og ungdom. Har og et lokalt bakeri med sykt gode brød, kaker og sånn som også er en koselig cafe. Har kjæresten da, men bor ikke sammen enda. Vi er et korona par, så har ikke reist og sånn sammen, men planen er og gjøre det fremover ☺️og gå på konserter, turer, se en god film på kino, ut og spise når vi har økonomisk mulighet. Og likevel kose oss hjemme, mat, øl/vin en gang i blant, grille på sommeren bare oss eller med venner. Både ha venner/familie på besøk og besøke venner/familie. Begge to skal bidra til det økonomiske, holde hus og heim i orden, handle.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #3 Skrevet 17. juni 2022 Marerittet er masse oppussing. Drømmen min er en svigerfamilie som liker meg. Kjæresten og jeg ble sammen rett før Corona kom, så vi har ikke reist sammen annet enn på hytta. Det er et savn å få til. Og så drømmer jeg om barn. Har ikke masse drømmer om hvordan det skal være med ungene, planla alt i detalj med eksen og så dro han. Så sånne planer betyr ingenting. Det er å gjøre noe som teller. Anonymkode: d7785...40e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå