AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #1 Skrevet 16. juni 2022 Hei. Jeg lurer på om det er flere som mister lengden på vippene sine så fort dem stopper på castor oil eller vippe serum? For 1 år siden brukte jeg grande lashes da jeg ikke tåler IGlow(jeg fikk "eksem" av den), fikk kjempe lange vipper og ingen reaksjon. Men så fort jeg stoppet på den følte jeg vippene ble "kortere", altså falt av og at det vokser nye igjen. Og da er jeg på samme sted jeg startet. men så bestemte jeg meg for å prøve meg på å bare bruke castor oil da jeg tenkte kanskje det samme ikke ville skje, men det gjorde det ikke. er det altså sånn at man må hele tiden bruke vippe serum eller castor oil for å holde lengden? Alle svar settes pris på. Anonymkode: 48b1c...aaa
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #2 Skrevet 17. juni 2022 Samme skjedde her ja. Anonymkode: 4ebed...a6d
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2022 #3 Skrevet 18. juni 2022 Vippeserum inneholder prostalginer, som gjør at vekstfasen øker, og vippene blir lengre. Når du ikke lenger tilfører prostalginer vil vippene vokse ut i normal lengde etterhvert som de skiftes ut. Så du må bruke det kontinuerlig for å fortsette å ha lange vipper. Anbefalt bruk er daglig i 3 mnd, deretter kan du gå over til å bruke det 4 ganger i uka. Anonymkode: 7420c...e44 1
AprilLudgate Skrevet 19. juni 2022 #4 Skrevet 19. juni 2022 Om du sier at du ikke mister vipper av kum castor oil og når du slutter med det så er det min erfaring ja. Men vippene går tilbake til naturlig lengde om man har fått lengre. Mine blir ikke særlig lengre, bare mer pleiet. De blir bare tørrere av å droppe det hos meg.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2022 #5 Skrevet 19. juni 2022 Det skjedde ikke med meg i alle fall. Hadde et langt opphold fra å bruke castor oil i vinter, og de er like fine. Men jeg har ikke prøvd vippeserum da. Kan det være at du opprinnelig er veldig tørr rundt vipperøttene og at det er derfor de slipper så lett? Da klør man seg jo mer ubevisst i øynene. Anonymkode: 4210d...493
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå