AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #1 Skrevet 16. juni 2022 Min mann bedro meg da jeg var mye borte pga jobb i Thailand. Oppdaget da jeg kom hjem at han hadde vært utro med ei dame som jeg vet eksisterer men ikke kjenner. Har sett noen bilder av henne på nettet og syntes hun så helt ok ut, men i dag oppdaget jeg plutselig at hun stod 1m foran meg i kø foran fotgjengerfeltet, og jeg fikk hakeslepp over hvor lite attraktiv hun var. Turde ikke snakke til henne fordi hun vet ikke hvem jeg er, og jeg mistet munn og mæle da jeg plutselig så henne. Hun vagget når hun gikk og hadde dårlig holdning, og lutet fremover. Håret hennes var hjemmebleket hvitt hår med 20 cm ettervekst mot det mørkebrune. Hun var veldig grov i ansiktet, og nesen var skikkelig potetnese. Hun var slankere enn på bildene men fortsatt tykk, men det var ikke det jeg reagerte på, men hvor lite attraktiv hun var generelt. Det hadde jeg tenkt hvis jeg hadde sett henne på gaten og ikke visst hvem hun var også. Jeg er ikke noe fotomodell selv og har dager der jeg ikke ser ut som et fruktfat, men hadde iallfall regnet med at hvis han skulle være utro mot meg så var det med ei dame som er langt over min standard. Tror ikke hun har hatt så mange menn med sitt utseende, men hun er kanskje et råskinn i senga? Æsj, blir kvalm når jeg tenker på det🙊 Anonymkode: cb3b3...b0f 3 5
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 Populært innlegg #2 Skrevet 16. juni 2022 Tror du virkelig ikke at hun vet hvem du er?! Anonymkode: c5673...095 47 3
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #3 Skrevet 16. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun har nok mye bedre personlighet enn deg. 🤗 Anonymkode: 13f1f...619 Hvorfor sier du det? Folk som er med på utroskap har ikke en bra personlighet, de er pill råtne. Forventer du at jeg skal rose henne opp i skyene for at hun bidro til utroskap? Hun visste at han var gift. Kanskje eneste muligheten for henne å være elskerinne for å få seg noe. Hadde jeg sett henne på gaten uavhengig av utroskapen, hadde jeg tenkt at denne damen er ikke heldig med utseendet. Trodde faktisk at de fleste som er utro går etter noe bedre utseendemessig . Ts Anonymkode: cb3b3...b0f 27 7 6
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #4 Skrevet 16. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tror du virkelig ikke at hun vet hvem du er?! Anonymkode: c5673...095 Jeg innbiller meg det iallfall. Hun har knullet med min mann, snart eksmann, i sengen vår flere ganger så det kan jo hende hun har sett noen bilder eller har sett meg på gaten. Ts Anonymkode: cb3b3...b0f 3 9
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #5 Skrevet 16. juni 2022 Ikke uvanlig å være utro med noen med «lavere standard». Det er vel ganske vanlig. Det kan også ha noe med at hun har lite selvrespekt, og som du nevner. Det hun kan få. Anonymkode: 9f48f...f50 15 6
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #6 Skrevet 16. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke uvanlig å være utro med noen med «lavere standard». Det er vel ganske vanlig. Det kan også ha noe med at hun har lite selvrespekt, og som du nevner. Det hun kan få. Anonymkode: 9f48f...f50 Det hadde vært lettere for meg å forstå hvorfor han var utro, hvis det var med en dame som jeg ikke nådde til knærne engang når det gjaldt utstråling og skjønnhet. Ts Anonymkode: cb3b3...b0f 6 6
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #7 Skrevet 16. juni 2022 Skal jeg gjette så gjetter jeg på at det enkleste "byttet" for din mann var en kvinne med lav selvtillit og kanskje mindreverdighetskomplekser. Hun føler kanskje at hun ikke fortjener bedre enn å bli brukt av en gift mann, og at hun fortjener den voldsomme ydmykelsen han utsatte henne for da han valgte å ta henne med til ektesengen. Jeg tenker at en mann som åpenbart er såpass lavt på rangstigen som det denne mannen er (basert på hans oppførsel, forakt for ekteskapet, mangel på respekt for andre mennesker) ikke kan få seg noe bedre enn en kvinne som føler at hun ikke er verdt noe. Anonymkode: e7408...19a 22 4 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #8 Skrevet 17. juni 2022 Menn tenker ikke slik vi kvinner gjør. Hun her har hatt noe med seg som din mann likte. Beklager han var utro, men det er han du skal kjefte på. Selvsagt er kvinner som går etter gifte menn patetiske og dumme, men menn må lære seg å tenke med rett hode. Anonymkode: 0f283...915 9 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #9 Skrevet 17. juni 2022 Kanskje hun suger noe annet enn kontoen hans. Anonymkode: 1d537...2f5 9
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #10 Skrevet 17. juni 2022 En dame med flere muligheter velger ikke en gift mann. Og kanskje det var et behov for ham å ha noen uten selvtillit som ikke satte krav til ham? Anonymkode: d4a14...75c 10 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #11 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): En dame med flere muligheter velger ikke en gift mann. Og kanskje det var et behov for ham å ha noen uten selvtillit som ikke satte krav til ham? Anonymkode: d4a14...75c Sånne stygge damer som Angelina Jolie går ikke etter gifte menn, er det dét du sier......? Anonymkode: a911a...07c 13 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #12 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Trodde faktisk at de fleste som er utro går etter noe bedre utseendemessig . Ts Anonymkode: cb3b3...b0f Nei, de går etter noe som er enklere og mer behagelig enn kona. Å ha pen elskerinne medfører risiko for stress og sjalusi. Menn vil heller ha ei som stryker egoet deres og føle seg som det beste dama kan få. Anonymkode: 98bc4...63c 10 1 4
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #13 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Sånne stygge damer som Angelina Jolie går ikke etter gifte menn, er det dét du sier......? Anonymkode: a911a...07c Nå syns jeg ikke hun er spesielt vakker. Men mest pga personligheten som skinner gjennom Men ingen regel uten unntak. De fleste damer som har andre tilbud og litt respekt for seg selv går ikke etter gifte menn. Anonymkode: d4a14...75c 7 1 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #14 Skrevet 17. juni 2022 Folk blir styggere for deg om du ikke liker de. Om du er forelsket f.eks. ser folk penere ut enn de er. Så hun ser nok styggere ut for deg, siden hun lå med din mann, og penere ut for han , fordi han liker henne. Hun ser sikkert helt middels ut i virkeligheten. Anonymkode: d2edf...49c 17 4
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #15 Skrevet 17. juni 2022 Hva betyr grov i ansiktet? Anonymkode: fe8bd...056
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #16 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva betyr grov i ansiktet? Anonymkode: fe8bd...056 Maskulin/androgyn, sikkert. Grove trekk som kraftig hake osv. Anonymkode: 98bc4...63c 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #17 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Maskulin/androgyn, sikkert. NEI Grove trekk som kraftig hake osv. JA Anonymkode: 98bc4...63c Anonymkode: 5d5d6...ad3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #18 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sånne stygge damer som Angelina Jolie går ikke etter gifte menn, er det dét du sier......? Anonymkode: a911a...07c Nå er ikke Angelina den mest friske personen i verden. Hun har vært helt åpnet om sine selvtillitsproblemer. Selv jeg anser henne som en av verdens mest vakreste kvinnene, men skal sant sier så har hun sine problemer. Anonymkode: 23491...d5e 5
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #19 Skrevet 17. juni 2022 Man velger å ha elskerinne for å slippe unna mas og stress i hverdagen, da bør ikke dama være et fruktfat som man er i fare for å forelske seg i. I tillegg slipper man å tenke at elskerinnen dater andre. Anonymkode: 6e424...18f 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #20 Skrevet 17. juni 2022 Hun er garantert penere enn deg i hans øyne. Anonymkode: 3f555...13e 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå