Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

At jeg ikke er bra nok og fin nok. Jeg sammenligner meg med eksene, og de er mange. Noen er han venn med fortsatt og noen ringer av og til. Jeg blir så usikker på om jeg er nr.1. Har snakket med han om det og han trygger meg, men likevel så følger jeg med på eksene om de legger ut hotte bilder av seg selv. Ja jeg er teit og patetisk som er så umoden. 

Anonymkode: 178d3...2f4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har møtt feil person, den rette fjerner denne usikkerheten hos deg.

Anonymkode: c9fb7...d34

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han trygger meg og sier han elsker meg, så det er jo jeg som ødelegger. Vi har det kjempefint sammen og vet vi har dype følelser for hverandre. 

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om det er vanlig, men jeg tenker aldri sånn. Selv om han er så fin at damer snur seg etter ham, er jeg aldri sjalu eller opptatt av hvem han var med før. Det er jo vi to som er sammen. Jeg har mine issues, men sjalusi er ikke en av dem. 

Derimot er han mer sjalu. I starten var han veldig sjalu, og jeg spurte ham litt fascinert om det var noe han pleide å slite med i forhold. Nei, aldri, sa han. Så det var tydeligvis noe med akkurat meg. Har lest at noen blir veldig sjalu når de får dype følelser. Jeg vet ihvertfall at jeg er den første han har data som han matcher med på x som er viktig for ham. 

Anonymkode: a4f33...1ac

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke andre sin jobb å gi oss god selvtillit, så dette er det DU som må jobbe med. Han skal ikke måtte betrygge deg hele tiden om at du er god nok. Det er DIN jobb.

Jeg antar at han er en normal mann som er trofast, og at han har kontakt med eksene pga at de har et normalt vennskap, og at de ikke ble uvenner i bruddet. Jeg antar at de ikke sender hverandre nudes, og flørter, etc.

Anonymkode: eeae5...280

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

En kjæreste skal ikke snakke med eksene sine hverken på meldinger eller i telefonen, og folk man har liggi med!!! Skjønner godt du er usikker!! Det, og like bilder av andre bimboer gjør deg jo usikker... Menn kan gjøre hva faen de vil de, samme om de sårer dama si eller ikke.... Blir kvalm! 

Endret av Rosaullteppe
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Rosaullteppe skrev (9 minutter siden):

En kjæreste skal ikke snakke?med eksene sine hverken på meldinger eller i telefonen, og folk man har liggi med!!! Skjønner godt du er usikker!! Det og like bilder av andre bimboer gjør deg jo usikker... Menn kan gjøre hva faen de vil de, samme om de sårer dama si eller ikke.... Blir kvalm! 

Jeg håper dette var sarkasme...

Anonymkode: e76d6...7c7

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg håper dette var sarkasme...

Anonymkode: e76d6...7c7

Nope, det var et helt vanlig og ærlig svar fra meg! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Rosaullteppe skrev (2 timer siden):

Nope, det var et helt vanlig og ærlig svar fra meg! 

Selv om du har den meningen, så er det litt voldsomt å formulere det som fakta at man generelt ikke skal gjøre slik. At man ikke skal få lov til å snakke med ekser praktiseres vel kun i sjeldne tilfeller hvor den ene eller begge partnerne i forholdet lider av sykelig sjalusi. Det er ganske normalt å avslutte et forhold uten å bli uvenner.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, Rosaullteppe said:

En kjæreste skal ikke snakke med eksene sine hverken på meldinger eller i telefonen, og folk man har liggi med!!! Skjønner godt du er usikker!! Det, og like bilder av andre bimboer gjør deg jo usikker... Menn kan gjøre hva faen de vil de, samme om de sårer dama si eller ikke.... Blir kvalm! 

😂😂😂

Anonymkode: 8cba0...946

AnonymBruker
Skrevet

Rødt flagg. Kontrollerende adferd. Måtte enhver kjæreste du skulle få deg komme seg bort så fort som mulig. 

Anonymkode: c47c7...5f3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Skriver under på dette!

Anonymkode: b495e...ea8

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Selv om du har den meningen, så er det litt voldsomt å formulere det som fakta at man generelt ikke skal gjøre slik. At man ikke skal få lov til å snakke med ekser praktiseres vel kun i sjeldne tilfeller hvor den ene eller begge partnerne i forholdet lider av sykelig sjalusi. Det er ganske normalt å avslutte et forhold uten å bli uvenner.

Men vist den ene parten kan snakke med ekser og den andre ike får lov fordi han/hun blir sjalu tilbake da? Da er det plutselig ike greit? Men skjønner når folk har barn sammen, da MÅ de snakke sammen liksom... 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er en eks av en grunn er det ikke??? Hvorfor snakke med gamle flammer når man har ny flamme... Ikke rart verden er kaos for tiden med svik, utroskap, usikkerhet osv osv... Jeg vet hva jeg snakker om... Har erfart dette gang på gang... En eks er som sagt en eks! Ferdig snakket! Jeg har fått huden full av kjeft om jeg har gjort det samme for og se hvprdan min partner har tatt det... Da er det plutselig ikke greit mer... Mennesker Ass, må alltid ta lærdom av og kjenne på ting selv.. 

Endret av Rosaullteppe
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Rosaullteppe skrev (5 timer siden):

Men vist den ene parten kan snakke med ekser og den andre ike får lov fordi han/hun blir sjalu tilbake da? Da er det plutselig ike greit? Men skjønner når folk har barn sammen, da MÅ de snakke sammen liksom... 

Du skjønte utmerket godt at når jeg sa det, så mente jeg det begge veier. Du må gjerne spille dum, men ikke overfør det på det jeg skriver.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Rosaullteppe skrev (9 timer siden):

Det er en eks av en grunn er det ikke??? Hvorfor snakke med gamle flammer når man har ny flamme... Ikke rart verden er kaos for tiden med svik, utroskap, usikkerhet osv osv... Jeg vet hva jeg snakker om... Har erfart dette gang på gang... En eks er som sagt en eks! Ferdig snakket! Jeg har fått huden full av kjeft om jeg har gjort det samme for og se hvprdan min partner har tatt det... Da er det plutselig ikke greit mer... Mennesker Ass, må alltid ta lærdom av og kjenne på ting selv.. 

Enig. Men når enkelte MÅ ha eksen i livet sitt fortsatt. Ikke slettet chatter eller bilder. Hva gjør en da?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.6.2022 den 10.13):

Enig. Men når enkelte MÅ ha eksen i livet sitt fortsatt. Ikke slettet chatter eller bilder. Hva gjør en da?

Da må det slettes.... Så greit er det... Ikke rart det er krig i verden når ikke mennesker kan skjønne hverandre Ass off... Blir så oppgitt 

AnonymBruker
Skrevet

Da må det slettes.... Så greit er det... Ikke rart det er krig i verden når ikke mennesker kan skjønne hverandre Ass off... Blir så oppgitt 

Før mobil- og digitalkameraenes tid var det ikke vanlig å brenne alle bilder av ekser, hvorfor skulle man nå måtte slette alle bilder? Det virker sykelig kontrollerende å kreve at andre mennesker skal slette deler av sin fortid. Takler man ikke at kjæresten har levd et liv før, er man ikke moden nok for å være i et forhold.

Anonymkode: edaf9...caa

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Før mobil- og digitalkameraenes tid var det ikke vanlig å brenne alle bilder av ekser, hvorfor skulle man nå måtte slette alle bilder? Det virker sykelig kontrollerende å kreve at andre mennesker skal slette deler av sin fortid. Takler man ikke at kjæresten har levd et liv før, er man ikke moden nok for å være i et forhold.

Anonymkode: edaf9...caa

Rosaullteppe har det sånn fordi kjæresten krever det sånn av henne. Og fordi hun må ha det sånn, så prøver hun desperat å normalisere det.

AnonymBruker
Skrevet
Rosaullteppe skrev (4 timer siden):

Ass off? 

Anonymkode: a4f33...1ac

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...