AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #1 Skrevet 16. juni 2022 er en del færre søkere i år Anonymkode: 8130a...a66
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #2 Skrevet 24. juni 2022 Jeg antar det synker i gjennomsnitt, nettopp fordi flere søker seg ut i verden og ikke bare i Norge, så tror jeg det kan ha noe med at flere våger seg på friår nå. Har jo vært mange søkere som følges direkte av corona Anonymkode: 5a05d...14e
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #3 Skrevet 24. juni 2022 Jeg tror grensene øker. Det har blitt flere søkere på akademikerstudier, og færre i helserelaterte. Skjønte ikke poenget til anonym over som mente søkere hadde vært fulgt av covid??! Anonymkode: 65c98...ddc
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2022 #4 Skrevet 24. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tror grensene øker. Det har blitt flere søkere på akademikerstudier, og færre i helserelaterte. Skjønte ikke poenget til anonym over som mente søkere hadde vært fulgt av covid??! Anonymkode: 65c98...ddc Det er 19.000 færre søkere totalt i år enn i fjor😉 https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/0Gd42M/faerre-soekere-til-hoeyere-utdanning Her kan du lese litt mer om det Anonymkode: 5a05d...14e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå