Gå til innhold

Når barna føler seg urettferdig behandlet av far

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal prøve å skrive dette kort. 
barna er nå 6 og 8 år, og samboer, deres far, er så veldig urettferdig mot dem! Et enkelt eksempel; jeg kommer hjem fra jobb litt sent, stakkars far er sliten og ser på tv. Ungene bråker og oppfører seg som aper, far brur seg ikke uansett. Dvs han brur seg når han uten forvarsel har fått nok av bråket, det kan være etter 5min eller 3@ min, kommer an på humøret den dagen. Da brøler han til og skremmer dem. Han må jo stoppe slik oppførsel med en  gang.. jrg har mange andre eksempler, store og små.. ungene Jar prøvd å prates han, han bare avfeier dem tvert. Jrg har snakket med han mange ganger, han tar det ikke til seg og blir sur hver gang.. 

jeg har tenkt litt på famvernkontoret, at de kanskje kan snakke med barna, og deretter med oss voksne etterpå? Hvordan få han til å forstå at han er det voksne og må ta ansvar for å snu trenden! De vil heldt ikke være alene hjemme med ham pga oppførselen hans.. 

Anonymkode: 5820f...902

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut sim foreldrekurs er det som må til her? Det kan dere få gratis gjennom kommunen.

Anonymkode: 2e1f4...083

Skrevet

Familievernkontoret har masse kurs for foreldre. Spør etter noe som heter Circle of Security

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...