Gå til innhold

Hvordan finne noen å ha sex med nå? (Kl 00:30 som kvinne)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jepp. Overskriften forklarer vell alt

Anonymkode: dcef6...529

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men helst ikke en random fra tinder som har klamydia, for han rundpuler gjennom appen…

ts

AnonymBruker
Skrevet

Tinder og kondom👍

Anonymkode: 4b95e...81e

Skrevet

En kvinne bør alltid ha et visst utvalg av gode mannlige venner som er villige til å stille opp i hennes singelperioder. Så det er tipset mitt. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

McDonald's sitt offentlige toalett.

Anonymkode: 19295...bb9

AnonymBruker
Skrevet

Mannen din. Vekk han og slutt å vær billig.

Anonymkode: 68aba...626

• Liker 1
Skrevet

Finn deg kamerater til det 🤭 Men de kan ikke være kamerater med hverandre 😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spør naboen, kanskje bor det en gammel gris der.

Anonymkode: cf44c...ff2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Spør naboen, kanskje bor det en gammel gris der.

Anonymkode: cf44c...ff2

Nei de sover og er opptatte alle!! 

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Hippogriff said:

En kvinne bør alltid ha et visst utvalg av gode mannlige venner som er villige til å stille opp i hennes singelperioder. Så det er tipset mitt. 

Ja, like viktig som bufferkonto.

Anonymkode: b7c1c...79f

Gjest Småfrekk40
Skrevet

Som kvinne er det jo bare og sende en mld til en singel venn på fb. Så dukker han nok opp. Om du sier du er kåt. Og han kan forsyne seg til han sender ut gledes spruten i vinkler. 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Kjetilkasper@outlo said:

ja, og det har dem også. Selv om kvinner er i forhold, så har dem gjerne ca 10 menn som holdes delvis på gress via messenger o.l 

Såkalte gressenker det da sikkert.

AnonymBruker
Skrevet

Hørte i Oslo om en full kåt dame som tok taxi som tok av seg så hun satt toppløs og spurte sjåføren om han godtok "alternativ betaling". Om det fungerte? Aner ikke, men du kan teste og melde tilbake.

Skrevet
Kjetilkasper@outlo skrev (54 minutter siden):

ja, og det har dem også. Selv om kvinner er i forhold, så har dem gjerne ca 10 menn som holdes delvis på gress via messenger o.l 

Det behøver man ikke. Man må jo velge den typen som skjønner at de er uaktuelle så lenge man er i et forhold, samtidig som de er villige til å stille opp temmelig umiddelbart etterpå.

Det er veldig mange menn som skjønner dette helt av seg selv. Og det er selvfølgelig slike jeg snakker om. 

AnonymBruker
Skrevet

Har damer virkelig gutter på "hold" som at "hvis jeg blir singel og er kåt så kanskje jeg ringer"? Det er litt dårlig gjort. Ganske sikker på at dama ikke hadde likt det hvis jeg hadde hatt et backup-ligg i kontaktlista i tilfelle det ble slutt.

Anonymkode: 5f52c...41d

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jepp. Overskriften forklarer vell alt

Hvor bor du?

Anonymkode: a3062...905

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Har damer virkelig gutter på "hold" som at "hvis jeg blir singel og er kåt så kanskje jeg ringer"? Det er litt dårlig gjort. Ganske sikker på at dama ikke hadde likt det hvis jeg hadde hatt et backup-ligg i kontaktlista i tilfelle det ble slutt.

Anonymkode: 5f52c...41d

Nei. Vi har ikke det. Håper ikke menn har det heller. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Kjetilkasper@outlo skrev (1 time siden):

Bitter på exdama? Og du snakker som om dette bare bare gjaldt kvinner😂 Jeg kjenner bare til menn som driver med dette. Får plutselig melding ut av det blå av random gift fb venn ‘Hallo sexy! Hva skjer a? Sånn skjer relativt ofte..

Anonymkode: 4112a...20b

• Nyttig 1
Skrevet

Når et av forholdene mine i ungdomsårene gikk bare nedover, jeg ble ikke satt pris på, han festa rundt uten meg og jeg følte meg aldri god nok. Av hans hobby, så ble jeg kjent med en gutt som faktisk bodde 5 min i fra meg. Vi fikk god kontakt, men hang bare ikke sammen. Var på fester sammen og arrangementer for den hobbyen. Så ble det slutt med meg og typen, og jeg var raskt i kontakt med han andre gutten. Litt for trøst, bekreftelse og alt som hører med, men sex var ikke tanken min. Vi begynte og henge som venner, men utviklet seg til forhold og etter et år flytta sammen. 

Men det ble jo slutt. Han knulla ei under en uke etterpå for så bli sammen med henne. Etter vi var sammen i nesten 5 år og bruddet gikk fint da jeg var såpass syk at han klarte ikke og håndtere det. Og vi var sammen i et år mens jeg var syk, så hadde jeg vært han så ville jeg brukt tid på meg selv enn og haste inn i et nytt forpliktet forhold. 

Tror mange menn er redd for og være alene, om det så er sexpartner eller forhold de har som back up vet jeg sannelig ikke. 👀

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men helst ikke en random fra tinder som har klamydia, for han rundpuler gjennom appen…

ts

Men kanskje en fra KG du håper på?;) Høet rykter om folk som har funnet hverandre her før, men er strengt talt ikke lov med kontaktannonsering da. Uansett, er du kvinne så får du napp med et knips. Men i en tid hvor folk nesten ikke møtes real life, kommer du nok ikke unna nettet.

Dette minner meg forøvrig på da jeg var singel student i 20-årene, kjedet meg med skolebøkene og tok en spontan tur på byen alene en torsdagskveld siden jeg ikke hadde forelesninger før kl 12 neste dag. Tok ikke lang tid før jeg som enslig kvinne med drinken min ble sjekket opp. Da han ikke fikk napp, fikk jeg høre at damer som går alene på byen enten er alkoholikere eller horer😳🙄

Anonymkode: 4112a...20b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...