Gå til innhold

Hva er den laveste IQ du kunne eller har ligget med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

ONS eller en periode. Jeg mener, det føles rart med noen som kun har barnslige klær, matvaner og humor, ikke forstår ironi eller sarkasme eller som f eks ikke forstår de fleste ordtak eller lange ord i morsmålet og som såvidt kan knytte skoene sine etter lengre opplæring.

Eller synes du alt er greit så lenge de er voksne og kåte og pågående nok mot deg og du har sagt at dere kan kose men ikke bli sammen?

Anonymkode: e61b4...c27

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Merkelig spørsmål. Jeg er ikke i den situasjonen at jeg kan velge, så det måtte ha vært ekstremt om det skulle hatt noen betydning. Den ene kvinnen jeg har ligget med, som er min eks, er godt over snittet smart. Det oppleves egentlig lite relevant.

Anonymkode: 91e33...ee8

Skrevet

Merkelig spørsmål ja.. 

Men svaret er nok at jeg aldri ville ha hatt sex med et menneske jeg var i tvil om faktisk hadde samtykkekompetanse.

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

jeg har aldri ligget med IQ, hvem er dem?

Anonymkode: 6a115...224

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har så lav IQ selv, så tror ikke jeg hadde klart å finne ut av hans

Anonymkode: 7c168...707

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

ONS eller en periode. Jeg mener, det føles rart med noen som kun har barnslige klær, matvaner og humor, ikke forstår ironi eller sarkasme eller som f eks ikke forstår de fleste ordtak eller lange ord i morsmålet og som såvidt kan knytte skoene sine etter lengre opplæring.

Eller synes du alt er greit så lenge de er voksne og kåte og pågående nok mot deg og du har sagt at dere kan kose men ikke bli sammen?

Hæææææ 

Anonymkode: e4a76...a16

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg har ikke for vane å IQ- teste de jeg sjekker opp. Det som noe for meg er om vi er kompatible i senga, og om vedkomende har "omsorgeevne". Hvis man ikke er villig til å støtte meg i tunge stunder, så er et hvert forhold uten mening.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde nok satt grensa på de som fortsatt tror på IQ som måleenhet for intelligens.

Anonymkode: 7f587...a39

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Spørsmålet ditt i tittelen spør «laveste iQ du kunne ligget med?»

Det er litt vanskelig å vite for jeg spør ikke folk om deres iQ, vet selv ikke min egen iQ og det er det svært få som gjør. Det er ikke bare å ta en test på Google. Hvertfall rart å spørre ONS om iq

Anonymkode: 80240...ae5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker said:

Hadde nok satt grensa på de som fortsatt tror på IQ som måleenhet for intelligens.

Anonymkode: 7f587...a39

Hvilken måleenhet ville du brukt?

AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker said:

Spørsmålet ditt i tittelen spør «laveste iQ du kunne ligget med?»

Det er litt vanskelig å vite for jeg spør ikke folk om deres iQ, vet selv ikke min egen iQ og det er det svært få som gjør. Det er ikke bare å ta en test på Google. Hvertfall rart å spørre ONS om iq

Anonymkode: 80240...ae5

Alle har vel truffet noen som de merker har litt "mindre bagasje" enn snittet uten at man trenger eksakte IQ-tall. Hvor fjernt fra deg selv er greit? Aldersforskjell diskuteres ofte. Hvor går de sosiale grensene. IQ-forskjell kunne også diskuteres, men det er kanskje tabu?

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Sjelden jeg vet folks IQ. 

Men som ab over nevner, det burde være like ok å diskutere som alder. Selvsagt merker man innimellom en differanse. 

Anonymkode: 98286...6bc

Skrevet
Blåjojo skrev (1 time siden):

Merkelig spørsmål ja.. 

Men svaret er nok at jeg aldri ville ha hatt sex med et menneske jeg var i tvil om faktisk hadde samtykkekompetanse.

Samme.

Skrevet

Kunne ikke hatt sex med en med alvorlige/moderat psykisk handicap/utviklingshemming. Typ kraftig autisme, Downs og sånn. Det blir helt feil. Samme med menn som er friske på papiret, men at man merker jo at noe sviver feil vei når det kommer til oppførsel, enkelte meninger, tror at alle damer som smiler at de er tiltrukket av han. Ja lista der er lang fordi jeg løper på sånne ganske ofte rundt omkring 😂 jeg tiltrekkes av mennesker som er litt utenfor samfunnets normer og uskrevne regler. Av en eller annen grunn. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tangerudbakken-sex?

Anonymkode: db1bf...916

AnonymBruker
Skrevet

Noe under bestått profesjonsutdannelse er uaktuelt. Helst en god B i snitt, og klare sosiale evner.

En bra OCEAN er et must.

At hun er pen må vel og kunne forventes, og at hun er velstelt og har dannelse gir mange ekstra poeng.

Ellers så liker jeg at hun er snill og glad i mennesker.

En livsglad kvinne som har pakken over er ei jeg matcher best med. 

Fant min match på gymmet. Hun har gitt meg til nå 20 gode år.

.

Anonymkode: 262f2...120

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ligger ikke med IQ.

Anonymkode: 224f1...982

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke giddet en teit/enkel fyr, og det merkes kjapt. Det er den viktigste tiltrekningsfaktoren for meg, men absolutt ikke den eneste

Anonymkode: 7b224...397

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...