AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #1 Skrevet 16. juni 2022 Hva passer som tilbehør til denne kjolen fra Lindex? Jakker, veske, smykker osv. Trenger noen gode ideer Tenke å bruke den nå utover og da vil jeg pyne den opp litt ekstra Tusen takk for alle som kommer med gode ideer og innspill Ha en fin dag! Anonymkode: ebd3f...78f
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #2 Skrevet 16. juni 2022 Hvite joggesko og dongerijakke Anonymkode: a53fb...a1d 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #3 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hva passer som tilbehør til denne kjolen fra Lindex? Jakker, veske, smykker osv. Trenger noen gode ideer Tenke å bruke den nå utover og da vil jeg pyne den opp litt ekstra Tusen takk for alle som kommer med gode ideer og innspill Ha en fin dag! Anonymkode: ebd3f...78f American dream genser over på kjølige kvelder Eller Amandagenser Anonymkode: ce575...4b9
Roci Skrevet 17. juni 2022 #4 Skrevet 17. juni 2022 Tenker at her kan både denimjakke og skinnjakke passe, evt. en kort cardigan som denne, dersom du liker stilen. Kan også fungere med en litt stor, lang strikkegenser over. Sko - sneakers, sandaler, espadrillos, og jeg tenker at det også kan fungere med lyse/beige (semskede) ankelboots. Jeg synes ikke en slik kjole trenger så mye smykker, så jeg ville holdt det helt enkelt med delikate, enkle smykker i enten sølv eller gull. Veske matcher du til jakke eller fottøy og anledning Personlig ville jeg nok holdt meg til lyse farger/naturfarger i sko, veske og jakke/genser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå