AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #1 Skrevet 16. juni 2022 Hva bruker dere støttekontakten til? Min gutt på 16 går gjerne på svømming. Ikke i gruppe. Jeg blir på en måte den som må finne på hva de skal gjøre, og føler det nesten blir mer slitsomt. Har noen bra tips? Vet jeg får innvilget, og hadde trengt det litt selv også. En annen ting, en støttekontakt må kunne vite hva han eller hun skal gjøre om noe skjer? Min gutt har epilepsi. Anonymkode: 324b0...d71
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #2 Skrevet 16. juni 2022 Om gutten har epilepsi må jo støttekontakten selvsagt få opplæring i hva hen skal gjøre ved eventuelle anfall! Dette må du ta ansvar for og gi, enten at du gjør det selv eller at guttens lege gjør det! Gutten, støttekontakten og du kan jo sette dere ned og lage en plan for hva de skal gjøre! Har gutten fått støttekontakt pga det sosiale bør de gjøre noe sosialt, finne en svømmeklubb f.eks? Hvorfor vil du ha støttekontakt da? Sliter du sosialt? Trenger du noen å snakke med er helsepersonell heller det rette! Anonymkode: f4c71...2d9 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #3 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Om gutten har epilepsi må jo støttekontakten selvsagt få opplæring i hva hen skal gjøre ved eventuelle anfall! Dette må du ta ansvar for og gi, enten at du gjør det selv eller at guttens lege gjør det! Gutten, støttekontakten og du kan jo sette dere ned og lage en plan for hva de skal gjøre! Har gutten fått støttekontakt pga det sosiale bør de gjøre noe sosialt, finne en svømmeklubb f.eks? Hvorfor vil du ha støttekontakt da? Sliter du sosialt? Trenger du noen å snakke med er helsepersonell heller det rette! Anonymkode: f4c71...2d9 Han hadde det før, gutten min har også lett pu. En støttekontakt er jo også fint for han for å komme mer ut uten mamma og to til på slep. Og jeg får alenetid med søsken. Ikke jeg som skal ha altså, blir som litt avlastning for meg. Når det gjelder klubber så jobber gjerne de for konkurranse og de har mange regler som går over hodet på han. Derfor ikke lett å vite hva en skal finne på. Anonymkode: 324b0...d71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå