Gå til innhold

Klarer du ha sex med noen du vet ikke egentlig tenner på deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller legger det en for stor demper på det hele?

Jeg vet at min partner ikke synes kroppen min er noe fin. Men av og til vil han likevel ha sex. Det er vanskelig å slappe av og slippe seg løs. 

Anonymkode: aa099...fac

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Huff. Skjønner godt at du ikke klarer å slappe av da. Har han sagt det? Eller føler du det ? Hvis han har sex med deg bare for å få tømt seg, blir jo det helt feil . Ville revurdert dette forholdet.

Anonymkode: d5516...3d7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke klart. Jeg er avhengig av at mannen tenner på meg for at jeg skal bli tent så da hadde jeg heller glatt latt være.

Anonymkode: f92de...ce0

• Liker 5
Skrevet

Han kan tenne på kroppen din selv om han ikke synes den er "fin". Menn tenner også på kvinner som ikke på noen måte har utseende med seg. Se deg rundt, hvem som får barn, noen ganger skulle du tro det ikke var mulig.

Handler det bare om å få "tømt seg"? Hvorfor et så negativt syn på mannlig seksualitet? Det er dette som ER driveren bak mannlig kjønnsdrift. Når en mann tenner på deg, så betyr det at han føler et begjær om å tømme seg i deg. Så har han lyst til å tømme seg i deg, så tenner han på deg. Enkelt og greit.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke klart å bli kåt om jeg visste at han ikke tente på meg! ALDRI

Nå har ikke mannen min så innmari pirrende kropp lenger, men jeg elsker han jo, og vet jo hvordan han så ut før! 
Er ikke SÅ nøye på at han ikke er så lekker lenger! Tenner jo på smilet hans og hendene hans :) m.m.

Anonymkode: 957c0...ba6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Dr. Lanke skrev (1 minutt siden):

Han kan tenne på kroppen din selv om han ikke synes den er "fin". Menn tenner også på kvinner som ikke på noen måte har utseende med seg. Se deg rundt, hvem som får barn, noen ganger skulle du tro det ikke var mulig.

Handler det bare om å få "tømt seg"? Hvorfor et så negativt syn på mannlig seksualitet? Det er dette som ER driveren bak mannlig kjønnsdrift. Når en mann tenner på deg, så betyr det at han føler et begjær om å tømme seg i deg. Så har han lyst til å tømme seg i deg, så tenner han på deg. Enkelt og greit.

Jeg tolket innlegget mer om at mannen ligger med henne for å være snill, og at TS ikke ønsker veldedighet, men begjær. Det er nedverdigende, i så fall, og da hadde jeg ikke klart å slappe av.

Anonymkode: 3112c...f11

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer ikke det mer… 

Anonymkode: 3912b...bda

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

J

Ikke bare en stor demper. Jeg ville aldri, noen sinne hatt sex med en som ikke vil/ikke tenner på meg. Fullstendig uaktuelt under alle omstendigheter.

Anonymkode: 5e195...4e6

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men som mann er det jo ikke et problem uansett. Tenner man ingen blir det heller ingen sex.

Anonymkode: 4918c...01b

Skrevet

det hadde jeg aldri giddet.. da hadde jeg heller brukt en vibb. hadde aldri giddet å gi eller motta veldedighets sex.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det e jo åpenbart «alle mennene som ligger med langt yngre kvinner beviser det» eller så e de bare jævli dumme.

Anonymkode: fd56f...4a3

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg hadde ikke hatt noe glede av det om jeg visste at partneren "ofret" seg. 

Anonymkode: e32f3...f28

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Trist at din partner har sagt dette til deg. Sender deg en klem! 

Anonymkode: 15688...9f9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Huff. Skjønner godt at du ikke klarer å slappe av da. Har han sagt det? Eller føler du det ? Hvis han har sex med deg bare for å få tømt seg, blir jo det helt feil . Ville revurdert dette forholdet.

Anonymkode: d5516...3d7

Han har gitt uttrykk for det, ja. Han tenner på en helt annen kroppstype enn jeg har. Men at fordi han er glad i meg så tenner han liksom på meg likevel. Det var en del av forklaringen på hvorfor han har mindre sexlyst for tiden. Så vi har bare sex når han tar initiativ. Men vanskelig for meg å nyte det. 

Dr. Lanke skrev (8 timer siden):

Han sier at det er to forskjellige ting. At å ha sex med noen han er glad i og å ha sex med noen han liker kroppen til og har lyst til å tømme seg i, ikke er det samme. Så nei, ikke så enkelt og greit  😕

• Hjerte 1
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg vet at min partner ikke synes kroppen min er noe fin. Men av og til vil han likevel ha sex. Det er vanskelig å slappe av og slippe seg løs. 

Legger såklart en diger demper på det, men som mann hadde jeg nok gjort det om jeg på et tidspunkt ikke hadde noen andre valg og lysten var høy nok, hadde jeg hatt valg hadde jeg droppa det hele.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det klarer jeg ikke, hadde bare vært like tør som Sahara. 

Anonymkode: 38e62...413

• Liker 2
Skrevet

Klart, men det blir jo ikke noe annet enn en tømming. Hyggelig det, men ikke noe man stresser med. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, så lavt har jeg aldri tenkt å synke. Hvorfor gjør du det ikke slutt? Dette er jo ikke noe forhold å ta vare på når kjæresten sier rett ut at han tenner på en helt annen type dame enn deg??

Anonymkode: 66048...c47

AnonymBruker
Skrevet

Sier han andre stygge ting til deg også? Det er en helt jævlig ting å si. Nei, jeg hadde aldri klart å ha sex med en som sa sånt. Enig i at du bør komme deg vekk, du fortjener en som virkelig elsker deg.

Anonymkode: 4c6e6...b76

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For meg en merkelig diskusjon. 80-åringer har også sex. Jeg håper at jeg og min kone også har det når vi blir 80, men hun vil jo ikke ha den samme kroppen da som nå når hun er 40. Men det betyr da ikke at jeg ikke kan tenne på henne og ønske å ha sex med henne også når hun blir 80. Vi snakker da om en fast partner her og ikke en ons, det fysiske har som regel sluttet å være det viktigste for lenge siden.

De som setter et krav om at partneren skal tenne på en spessiel måte på kroppene deres på en spesiell måte vil få korte og kjedelige sexliv.

Anonymkode: 6b6d9...a67

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...