Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det normalt å ha mensensmerter over en uke før mens? Har kommet og gått i hele dag og er ikke akkurat til å overse🙄

Anonymkode: 1c5cb...2bd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Er det normalt å ha mensensmerter over en uke før mens? Har kommet og gått i hele dag og er ikke akkurat til å overse🙄

Jeg hadde det samme tidligere i vår, men mensen kom på «planlagt» tidspunkt. Denne syklusen hadde jeg murringer nesten 2 uker før forventet menstrasjon, og denne gangen er jeg gravid :) 

Anonymkode: 62c53...df0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg hadde det samme tidligere i vår, men mensen kom på «planlagt» tidspunkt. Denne syklusen hadde jeg murringer nesten 2 uker før forventet menstrasjon, og denne gangen er jeg gravid :) 

Husker du hvilken dpo var på du på da… hvis du husker. Håper det er en spire, men har mista litt troa. Idag er jeg dpo6 og ikke noe murringer eller noe slikt i dag (enda ihvertfall)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Husker du hvilken dpo var på du på da… hvis du husker. Håper det er en spire, men har mista litt troa. Idag er jeg dpo6 og ikke noe murringer eller noe slikt i dag (enda ihvertfall)

Ja, du tenker denne gangen, når jeg har testet positivt? Da var jeg vel bare 2-3 dpo tror jeg. Men kan ikke huske at det startet så tidlig forrige gang jeg var gravid, så tenker da det fortsatt er håp :)  Har gått litt opp og ned med meg også, med styrken på murringen. Krysser fingrene for deg! 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ofte mens smerter opptil en uke før men de gangene jeg har vært gravid har det vært ganske mye mer intenst åsså har smertene vært litt annerledes. Ikke sånn knaende som om livmoren jobber noe ut men mere en sånn gnagende følelse. Sist hadde jeg masse masse murring midt i livmoren åsså forsvant det før IKM. Da visste jeg det. Med så mye smerter osv åsså bare ga det seg å ble helt borte rett før IKM.. 

Anonymkode: 60d19...7e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...