AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #1 Skrevet 16. juni 2022 Jeg har de siste 5 årene vært på en helt grusomt arbeidsplass som heller ikke var bra for helsa mi. Jeg har nå fått drømmejobben takket være en helt fantastisk referanse. Det er pga. denne referansen jeg fikk engasjementet jeg har hatt det siste 1,5 året, som igjen gav meg erfaringen jeg trengte til å få napp på jobben jeg nå har fått, og som hun da har vært referanse på. Er det innafor å gi henne blomster? Eller er det upassende? Redd det skal bli sett på som at jeg har "kjøpt" henne. Anonymkode: 89ec2...ff1
Gjest ti10 Skrevet 16. juni 2022 #2 Skrevet 16. juni 2022 Nei, jeg hadde ikke kjøpt noe til henne. Hvis du absolutt vil takke henne, kan du kanskje sende en melding og takke og fortelle hvor glad du er for at du fikk jobben.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #3 Skrevet 17. juni 2022 ti10 skrev (9 timer siden): Nei, jeg hadde ikke kjøpt noe til henne. Hvis du absolutt vil takke henne, kan du kanskje sende en melding og takke og fortelle hvor glad du er for at du fikk jobben. Det har jeg alt gjort😊 Hun responderte selvfølgelig med at dette er noe jeg hadde jobba hardt for selv😄 Anonymkode: 89ec2...ff1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #4 Skrevet 17. juni 2022 Oi, det var en veldig god tanke synes jeg! Jobben er tross alt gjort, du prøver ikke påvirke ved å sende den, kun takke. Det hadde jeg ikke stusset på et sekund tror jeg, kjør på! Hun blir sikkert glad for det, selv om det selvsagt er du selv som har gjort deg fortjent til en god referanse. Anonymkode: 1c5b1...02b
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #5 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Oi, det var en veldig god tanke synes jeg! Jobben er tross alt gjort, du prøver ikke påvirke ved å sende den, kun takke. Det hadde jeg ikke stusset på et sekund tror jeg, kjør på! Hun blir sikkert glad for det, selv om det selvsagt er du selv som har gjort deg fortjent til en god referanse. Anonymkode: 1c5b1...02b Ikke for denne gang men blir nok å benytte henne som referanse igjen senere ved behov. Da det kan bli litt problematisk med blomster...? Er så usikker 😅 hun tenker kanskje ikke på det slik men andre utenforstående kan jo det. Anonymkode: 89ec2...ff1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå