Gå til innhold

Hvis jeg jobber fra 10 til 16:30, og får timebetalt. Får jeg betalt for 6 eller 7 timer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en timeliste jeg må levere inn, men hvordan fungerer det hvis det ligger midt mellom 6 og 7 timer?

Anonymkode: abb82...f0a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om du har betalt pause eller ikke, men om det er betalt så får du betalt for 6,5 timer.

Anonymkode: 2f035...0a8

AnonymBruker
Skrevet

Om du har betalt lunsj så skal du ha betalt for 6,5 timer, men om du har utbetalt lunsj skal du kun ha lønn for 6 timer

Anonymkode: 46306...1e7

Skrevet

I privat næringsliv er det sjelden betalte spisepauser, så der ville du fått betalt for 6 timer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

6,5 time med betalt pause. 6,5 time minus pause om du har ubetalt pause. 

Anonymkode: 29d59...101

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Om du har betalt lunsj så skal du ha betalt for 6,5 timer, men om du har utbetalt lunsj skal du kun ha lønn for 6 timer

har betalt lunsj

Anonymkode: abb82...f0a

AnonymBruker
Skrevet

Lurer mest på hvordan du får det til at du skal ha betalt for 7 timer?

Anonymkode: e84d4...8fa

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Lurer mest på hvordan du får det til at du skal ha betalt for 7 timer?

Anonymkode: e84d4...8fa

Du må ikke gjemme moms😀

AnonymBruker
Skrevet

Du lurer på om du får betalt for seks eller syv timer, når du jobber seks og en halv time?

Hvorfor tenker du sånn? En time kan deles opp, og det kan selvsagt også timelønnen.

Anonymkode: bba0b...fad

Skrevet

Du jobber seks og en halv time - 6,5 - det er det som er mellom 6 og 7 timer. Mener du at det bare finnes hele timer?

AnonymBruker
Skrevet

Det sier seg vel selv at arbeidsgiver ville satt deg opp 7 timer dersom de uansett måtte betale for 7 timer på en 6,5 timersvakt? Så nei, du får ikke betalt for 7 timer uansett.

Anonymkode: 119bd...bf6

AnonymBruker
Skrevet

Du må sjekke med din arbeidsgiver, og der du jobber, jeg jobbet en gang for et firma der man fikk betalt for alle påbegybte timer, så om vi jobbet 5 timer og 15 min så ble det betalt for 6

Anonymkode: 79e32...b36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...