AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #1 Skrevet 16. juni 2022 Er så sjukt kvalm. Jeg har ofte diaré. Og det føles ut som jeg løper maraton. Men fungerer ok på jobb. Har dårlig samvittighet for de hjemme. Jeg gjør det mest nødvendige..er paddeflat når Jeg får lagt meg. Er det noen som har sykemeldt seg ( det er jo legen som sykemelde) til den verste kvalmen er over? Jeg klarer nok å holde ut, men jeg er så tappa. Evnt gode råd mot kvalme taes imot med stor takk❤️ Anonymkode: 90a31...80e
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #2 Skrevet 16. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er så sjukt kvalm. Jeg har ofte diaré. Og det føles ut som jeg løper maraton. Men fungerer ok på jobb. Har dårlig samvittighet for de hjemme. Jeg gjør det mest nødvendige..er paddeflat når Jeg får lagt meg. Er det noen som har sykemeldt seg ( det er jo legen som sykemelde) til den verste kvalmen er over? Jeg klarer nok å holde ut, men jeg er så tappa. Evnt gode råd mot kvalme taes imot med stor takk❤️ Anonymkode: 90a31...80e Vet du hvorfor du er kvalm? Anonymkode: 6d071...56e
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #3 Skrevet 16. juni 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vet du hvorfor du er kvalm? Anonymkode: 6d071...56e Dette er gravidtetsforumet...tror det er fordi hun er gravid 😉 Anonymkode: 20bf2...9b3 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #4 Skrevet 16. juni 2022 Haha😅 ja, jeg er 8 uker på vei. Beklager, det skulle jeg opplyst om Ts Anonymkode: 90a31...80e
kankankan Skrevet 17. juni 2022 #7 Skrevet 17. juni 2022 Hvis du er så kvalm at du er syk, så er du jo syk. Det er dette sykemelding er ment for. Hva som er årsaken til kvalmen er helt irrelevant. Graviditet er ikke en sykdom, men kan være årsaken til mange sykdommer. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå