Gå til innhold

Ser gutter og menn med neglelakk overalt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er dette den nye trenden, ser gutter og menn med fine negler med neglelakk i alle fargen, syns det er litt kult.

Anonymkode: dce74...e46

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo pride month 💅🌈

Anonymkode: e6476...b4e

AnonymBruker
Skrevet

Håper det 🤩

Min treåring føler seg så kul og fin når han har på neglelakk, og jeg elsker at han får lov til å kjenne på det ❤️

Anonymkode: 383db...3c8

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet

Mannen i hus har ofte neglelakk - dekorert av 5åringen 😇😋

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke sett noen.

Anonymkode: f520e...b6d

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Nevøen min på 16 driver med det, men må si jeg hadde fått sjokkskader dersom min mann plutselig hadde fått for seg at han skulle begynne med neglelakk 😂

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Er dette den nye trenden, ser gutter og menn med fine negler med neglelakk i alle fargen, syns det er litt kult.

Anonymkode: dce74...e46

Ja, dette er ganske vanlig blant den yngre garde nå (opp til og med tyveårene). Ser det daglig. 

Anonymkode: 8fe6e...4e2

AnonymBruker
Skrevet

Det er fint å se at kjønnsforskjeller og kjønnsforventinger i moteindustrien begynner å viskes ut. At kvinner går med olabukse og badeshorts, mens menn går med rosa og neglelakk, bidrar til å fremme et sunt mangfold innad i det visuelle aspektet av å være menneske. Det er også viktig å normalisere alle typer sminke og plagg på alle typer mennesker - slik at folk lærer seg å se under huden på en fremmed.

Jeg vil tro at mange går med neglelakk fordi det er måneden som skal sette fokus på inkludering.

Anonymkode: 1a1fc...c17

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Stygt og kleint, men de skal jo få lov til å holde på som de vil. Gutter med neglelakk skriker egentlig bare psykiske problemer.

Anonymkode: 9f182...b82

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Håper det 🤩

Min treåring føler seg så kul og fin når han har på neglelakk, og jeg elsker at han får lov til å kjenne på det ❤️

Anonymkode: 383db...3c8

Om din 3åring har det så tenker jeg at det er søtt, om Hans på 27 har det så tenker jeg at han er homo.

Er det homofile/bifile menn som har det, eller hetero og, til støtte for pride? 

Anonymkode: a9165...b3b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Om din 3åring har det så tenker jeg at det er søtt, om Hans på 27 har det så tenker jeg at han er homo.

De jeg kjenner som bruker det er verken homofile eller har psykiske problemer. Men de er ofte litt alternative, kunstneriske typer (men ikke alle). Det ser man ofte på typen neglelakk også, det er ikke rød eller rosa,  likt på alle negler som jentene som regel har. Det er oftere en blanding av to eller flere farger, gjerne sterke eller sort/hvit. 

Anonymkode: 8fe6e...4e2

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er helt greit at folk har sin stil. Men som kvinne foretrekker menn som er maskuline, selv :) Akkurat slik som en del menn liker feminine kvinner best. Folk er forskjellige.

Anonymkode: 45b8a...b8d

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Tvilsomt. De menn jeg kjenner som bruker neglelakk er hverken homofile/bifile og bruker det uavhengig av pride. 

Anonymkode: 8071c...20e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er en enkel måte å få seg noe. Er også med i et ungdomsparti mot venstresiden da, så kommer i kontakt med flere som «elsker» jeg er meg selv uten hemninger. 

Anonymkode: d5364...75b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri sett.

Anonymkode: d647e...b1f

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har heller aldri sett disse guttene og mennene med neglelakk. Hvor er de?

Anonymkode: 8b812...8a4

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

ikke sett noen jeg heller.

Anonymkode: b5755...785

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det drev gutter med da jeg gikk på skolen for 20 år siden også. Hang ikke med menn da så vet ikke om de brukte det også, men guttene som brukte neglelakk da er voksne nå og sikkert noen av de som fortsatt syns det er kult. 

Anonymkode: a066e...a0a

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo bare neglelakk? 

Gud … neglelakk, folkens. Det er neglelakk. Slapp av. 

Anonymkode: 32a51...18d

• Liker 4
Skrevet

Min ungdom bruker både negllakk og sminker seg. Han har også langt hår. Skikkelig punk-stil. Jeg digger at han har funnet sin egen stil. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...