AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #1 Skrevet 16. juni 2022 Skal på visning i morgen og lurer på hvordan jeg skal være kledd for å gi et best mulig inntrykk? Tenker å ha på meg en kule trenings tights, sporty trenings genser og nye Hoka sko. Jeg trener mye og tenker at treningsklær er mer akseptert av alle, enn hvis man har en spesiell stil. Jeg er ikke spesielt damete og ser litt rocka og sær ut, men hvis jeg har treningsklær ser jeg sporty, positiv og sunn ut. Noen tips? Anonymkode: b98ee...63d
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #2 Skrevet 16. juni 2022 Vet du at utleier er sporty og kul? Om ikke hadde jeg tatt på noen mer konservativt altså. Ikke fullt jobbintervju liksom, men for eksempel vanlige jeans og en nøytral genser/casual skjorte. Anonymkode: a2543...732 6
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #3 Skrevet 16. juni 2022 Personlig ville jeg kjede meg nøytralt og pent om jeg skulle på visning. Likevel så hadde jeg neppe brydd meg om en potensiell leietaker dukket opp i treningstøy. Jeg ville tenkt at vedkommende var veldig glad i trening og at hun skulle trene etter visningen. Ville kanskje stusset litt over at hun ikke ønsket å pynte seg litt, men ville ikke synes det nødvendigvis var negativt. Anonymkode: c44a2...315 4
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #4 Skrevet 16. juni 2022 Vel, jeg hadde lurt på hvorfor du hadde på deg treningstøy om du kom på visning. Hadde ikke spurt, men hadde nok stusset. Totalt uinteressant om du trener mye eller lite for en utleier. Anonymkode: 7474c...dce 7
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #5 Skrevet 16. juni 2022 Klær, forhåpentligvis. Hihihi. Nei altså, så lenge du ser normalt stelt ut så tenker jeg at det ikke er en veldig kleskode. Men som alle andre steder i samfunnet vil du jo sende signaler med hva du har på deg. Velg noe du selv er komfortabel i. Anonymkode: e3d10...726 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #6 Skrevet 16. juni 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Skal på visning i morgen og lurer på hvordan jeg skal være kledd for å gi et best mulig inntrykk? Tenker å ha på meg en kule trenings tights, sporty trenings genser og nye Hoka sko. Jeg trener mye og tenker at treningsklær er mer akseptert av alle, enn hvis man har en spesiell stil. Jeg er ikke spesielt damete og ser litt rocka og sær ut, men hvis jeg har treningsklær ser jeg sporty, positiv og sunn ut. Noen tips? Anonymkode: b98ee...63d Dropp trenings outfit. Kommer du rett fra trening til visning? Æsj. Anonymkode: 263bc...44e 3
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #7 Skrevet 16. juni 2022 Jeg hadde gått for nøytralt. Anonymkode: 44160...0e8
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #8 Skrevet 16. juni 2022 Vi hadde nettopp visning på vår utleieleilighet. Jeg aner ikke hva folk hadde på seg. Så lenge man kler seg nøytralt er det meste innafor. Men jeg ville nok bytta ut treningstightsen med en jeans. Anonymkode: bfece...207 3 3
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #9 Skrevet 16. juni 2022 Hva ville du sett etter som utleier som kanskje er økonomisk avhengig av leieinntektene? Et "kjedelig" ordensmenneske som aldri ødelegger noe, aldri bråker og alltid betaler husleien presist. Eller et "rocka" utfrika partydyr man kan ha det kult med helt til det ikke er kult lenger når husleien uteblir, boligen herpes ned og man ikke får sove på tredje natta. Anonymkode: f1b48...aca
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #10 Skrevet 16. juni 2022 Vanlige klær som ikke er hullete eller skitne. Anonymkode: 1fbf9...c05 2 2
Maestro Skrevet 16. juni 2022 #11 Skrevet 16. juni 2022 Jeg gikk i vanlige klær. Men, jeg har litt pyntet stil. Typ halvlange blomsterkjoler, jeans, dr.martens, blomstrete bukser, dongeri jakke, bluser. Hadde på noe av sånne klær da jeg var på visning ☺️ Vil jo gjøre et godt inntrykk 🫡 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #12 Skrevet 16. juni 2022 Ok, da blir det nyvasket hår, litt sminke, en dongeribukse av en eller annen farge, svart bluse med hvite prikker og sandaler hvis det er opplett og svarte Hoka sko hvis det er regn ( siden jeg må ha dempede sko pga vond rygg). ts Anonymkode: b98ee...63d 1
Gjest AprilRyan Skrevet 16. juni 2022 #13 Skrevet 16. juni 2022 Jeg har alltid hatt på vanlige klær og kledd meg etter været, men dukker ikke akkurat opp i fullt treningsantrekk når jeg aldri går sånn kledd utenom når jeg skal på trening. De ulike utleierene hadde også vanlige klær på.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #14 Skrevet 16. juni 2022 Jeans og bluse i kombinasjon med Hoka sko? Nei nei nei…🫣 Anonymkode: 32e9e...c6c
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #15 Skrevet 17. juni 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeans og bluse i kombinasjon med Hoka sko? Nei nei nei…🫣 Anonymkode: 32e9e...c6c Hvorfor ikke? Jeg jobber på byggesakskontoret og det er helt vanlig antrekk her. Til og med dressbukse med hoka-sko ser man på juristene her. Det er en visning for en utleieleilighet, ikke en catwalk. AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ok, da blir det nyvasket hår, litt sminke, en dongeribukse av en eller annen farge, svart bluse med hvite prikker og sandaler hvis det er opplett og svarte Hoka sko hvis det er regn ( siden jeg må ha dempede sko pga vond rygg). ts Anonymkode: b98ee...63d Synes dette hørtes helt perfekt ut Anonymkode: c44a2...315 3 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #16 Skrevet 17. juni 2022 20 hours ago, AnonymBruker said: Skal på visning i morgen og lurer på hvordan jeg skal være kledd for å gi et best mulig inntrykk? Tenker å ha på meg en kule trenings tights, sporty trenings genser og nye Hoka sko. Jeg trener mye og tenker at treningsklær er mer akseptert av alle, enn hvis man har en spesiell stil. Jeg er ikke spesielt damete og ser litt rocka og sær ut, men hvis jeg har treningsklær ser jeg sporty, positiv og sunn ut. Noen tips? Anonymkode: b98ee...63d Hadde tenkt at du ikke hadde skiftet etter trening og syntes det var ganske uhygienisk Anonymkode: 2b088...205
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #17 Skrevet 17. juni 2022 18 hours ago, AnonymBruker said: Ok, da blir det nyvasket hår, litt sminke, en dongeribukse av en eller annen farge, svart bluse med hvite prikker og sandaler hvis det er opplett og svarte Hoka sko hvis det er regn ( siden jeg må ha dempede sko pga vond rygg). ts Anonymkode: b98ee...63d Det hørtes mye bedre ut😊 Anonymkode: 2b088...205
Djungelvrål Skrevet 17. juni 2022 #18 Skrevet 17. juni 2022 Gå i vanlige klær. Treningsklær er til å trene i.
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #19 Skrevet 17. juni 2022 Ts her. Har vært på visning og husverten var hyggelig. Hun hadde på seg en slapp joggebukse, så jeg kunne nok hatt på meg hva som helst og det hadde gått bra. Takk for gode tips🙂 Anonymkode: b98ee...63d
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #20 Skrevet 17. juni 2022 Pleier å vise litt kløft når jeg skal på visning på utleie. Anonymkode: 5095d...1f7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå