AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #1 Skrevet 16. juni 2022 Prøver å la være å trøstespiste, det fungerer jo ikke særlig lenge uansett og har ikke godt av det. Men er så forferdelig lei meg. Det er ingenting å gjøre med det jeg er lei meg for, det er bare sånn. Ødelagt. Og det er ikke noe jeg kan snakke med noen om. Må bare gjøre et eller annet for å få det til å gå over. Anonymkode: 02128...407 1
Flamme Skrevet 16. juni 2022 #2 Skrevet 16. juni 2022 Pleier bare å akseptere at det er litt kjipt nå og at det går over. Og at det er helt innafor å ikke ha det bra hele tiden.
Gjest Athena Catalina Skrevet 16. juni 2022 #3 Skrevet 16. juni 2022 Jeg gråter og venter til det går over.
Anonymburker Skrevet 16. juni 2022 #5 Skrevet 16. juni 2022 Tidligere; kunne grave meg ned i selvmedlidenhet og selvmordstanker (på det verste). Klemme hendene rundt halsen og slå meg på mage/bryst. Nå; lar det stort sett fare over av seg selv. I alle fall mindre selvmedlidenhet og færre følelsesmessige reaksjoner.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #6 Skrevet 16. juni 2022 Det kommer litt an på. Sjokolade er kanskje det jeg kommer på først. Men det fungerer dårlig, så det er store mengder som må til. Og da begynner jeg å tenke slemme tanker om meg selv, i tillegg til det jeg er trist for. Hvis jeg kommer på det og har tid og ikke er helt oppløst i tårer går jeg tur, helst i skogen på steder jeg ikke møter noen. Hvis jeg ikke har tid til tur, eller det sludder sidelengs eller jeg er sprutrød i ansiktet tar jeg en dusj. Å dusje hjelper mot det aller meste for meg. Anonymkode: 7a9d5...4f3
lille_fiol Skrevet 16. juni 2022 #7 Skrevet 16. juni 2022 Hører på musikk som gjør meg glad og går en tur eller jogger😄 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #10 Skrevet 16. juni 2022 Du normaliserer at det er helt ok å ha en dårlig dag. Alle har dårlige dager. Før du legger deg i kveld så setter du på vekkeklokka, stå opp til normal tid. Ta deg en gåtur på morgenen. Lytt og nyt på fuglene, på trafikken, se på folk som vimser avgårde. Slik går dagen, oppta hodet med alt annet enn de funderinger som gjør deg trist og lei deg. Anonymkode: 7b136...9e8
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #11 Skrevet 16. juni 2022 Gråter og hyperventilere. Syns sånn...1200% synd på maselv uten å dømme, det føles litt sånn at noen trøster meg, men det e megselv. Når gråtinga e over, hører jeg på Storefri, det e alltid en teit prumpevits som man må lev av om man vil eller nei. Er akkut lei meg i dag og ingen å snakke med. Blir "heldigvis" veldig kvalm så klarer ikke å trøstespise. Og etter erfaring vet jeg at det går over, må bare vente litt, er sikkert bedre i morgen Anonymkode: 9e284...afa 1
Maestro Skrevet 16. juni 2022 #12 Skrevet 16. juni 2022 Ser en koselig film Går tur med chill musikk på ørene Koser med pus Ringer typen
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2022 #13 Skrevet 17. juni 2022 Hører på musikk som beskriver humøret/følelsene mine, gråter litt, legger meg tidlig og får sovet ut. Går en rolig tur på minst 30 min etter dette. Anonymkode: ceae9...48b
Hollie Skrevet 17. juni 2022 #14 Skrevet 17. juni 2022 Det første jeg gjør er å legge meg i senga. Og der blir jeg en god stund. Av og til er det det som hjelper, andre ganger må jeg tvinge meg selv opp, ut å gå en tur i frisk luft eller en biltur uten mål og mening med musikk eller en god podcast.
Løvejenten Skrevet 17. juni 2022 #15 Skrevet 17. juni 2022 Ser på Friends eller går meg en tur i skog og mark. Beste terapien som finnes ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå