AnonymBruker Skrevet 16. juni 2022 #1 Skrevet 16. juni 2022 Jeg har nettopp fått vippeextentions for første gang, og fikk beskjed om at jeg måtte bruke oljefri eyeliner. Jeg skjønner ikke om den jeg har er oljefri eller ei, noen som greier å tyde ingredienser her? https://no.feelunique.com/p/GUERLAIN-Mad-Eyes-Intense-Liquid-Eyeliner-5ml er denne oljefri? Anonymkode: 673dd...520
Hunter7 Skrevet 17. juni 2022 #2 Skrevet 17. juni 2022 Den inneholder glyserin (glycerine) som er et oljeprodukt 😕 https://www.byrdie.com/oil-free-eyeliners - Kanskje du finner en du kan bruke her? Og kanskje kan @Roci hjelpe deg mer ang. innholdet?
Roci Skrevet 17. juni 2022 #3 Skrevet 17. juni 2022 (endret) Takk for tilliten, @Hunter7 Glyserin er riktignok utvunnet av olje/fett, men er ikke i seg selv en olje, men en humektant, dvs. et fuktighetsgivende stoff. Så vidt jeg kan se av ingredienslisten, er denne eyelineren derfor oljefri. Men den er også vannresistent, noe som visstnok bør unngås dersom man har vippeextensions. Endret 17. juni 2022 av Roci 1
Hunter7 Skrevet 17. juni 2022 #4 Skrevet 17. juni 2022 2 hours ago, Roci said: Takk for tilliten, @Hunter7 Glyserin er riktignok utvunnet av olje/fett, men er ikke i seg selv en olje, men en humektant, dvs. et fuktighetsgivende stoff. Så vidt jeg kan se av ingredienslisten, er denne eyelineren derfor oljefri. Men den er også vannresistent, noe som visstnok bør unngås dersom man har vippeextensions. Jeg var ganske sikker på at dette kan du så mye mer og bedre om enn meg, noe som også viste seg å stemme på en prikk 😄 Alltid kjekt å kunne "tilkalle" fagfolk 1
Roci Skrevet 17. juni 2022 #5 Skrevet 17. juni 2022 (endret) Hunter7 skrev (34 minutter siden): Jeg var ganske sikker på at dette kan du så mye mer og bedre om enn meg, noe som også viste seg å stemme på en prikk 😄 Alltid kjekt å kunne "tilkalle" fagfolk Jeg er bare en glad amatør/hudpleienerd, men tusen takk 💖 Endret 17. juni 2022 av Roci 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå