Gå til innhold

Inspirert: er det så rart at jeg faktisk syntes at kjæresten min er verdens mest tiltrekkende?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Leste at det ble delvis diskutert og latterliggjort, og nektet for at det kunne være mulig, i en annen tråd.

Men min kjæreste ER den deiligste, fineste, flotteste og mest tiltrekkende i verden for meg. Putt meg i en løgndetektor og jeg hadde gått glatt igjennom.

Er det så rart? Har ikke folk flest det slik?

Kjærligheten gjør at jeg kun ser HAM, og alle rundt er bare mennesker. Klart jeg objektivt klarer å se at noen er mer attraktive enn andre, men de er ikke tiltalende for MEG likevel. 
Vi har vært sammen i flere år, så det har ingenting med nyforelskelsen å gjøre.

Anonymkode: f6644...062

• Liker 1
  • Hjerte 16
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, akkurat på samme måte som at din kjæreste sannsynligvis ikke er noe attraktiv eller tiltalende for de fleste andre mennesker her i verden.

Anonymkode: 0fb4e...10f

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Så fint :) Skulle ønske min mann elsket meg slik.

Anonymkode: a5b16...20c

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat dette føler jeg for min mann også.

Ingen av våre menn er sikkert verdens beste og alt det der, men for oss så er de faktisk det😂❤️

Anonymkode: 49b77...53c

• Liker 5
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok ganske vanlig, spesielt de første fem årene i et nytt forhold

Anonymkode: 4b768...e01

AnonymBruker
Skrevet

Må innrømme at kona har tapt seg litt over tid, men det er jo naturlig. Da vi var unge synes jeg hun var en soleklar 10/10.

Anonymkode: 2144c...e5b

AnonymBruker
Skrevet

Tror det er ganske vanlig. Vi har vært sammen i 10 år og jeg blir helt gele når jeg ser på ham. Fatter ikke at det går ant å være så sjukt kjekk liksom😅 men tror han i andres øyne er helt avarage+ 🤣 

Anonymkode: ea187...122

• Hjerte 7
AnonymBruker
Skrevet

Herlig å høre, og digg bare å lese noe positivt her inne. Tipper han føler det samme om deg, og slikt er helt nydelig perfekt :hjerte:

Anonymkode: 3e3cc...5ec

• Liker 2
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er forelsket, men vi er ikke kjærester (enda). I mine øyne er han verdens fineste, men jeg ser at objektivt sett så er han helt normal i andres øyne.

På samme måte som at mennene til mine venninner ville jeg ikke snudd meg etter på gata, mens de er hodestups forelsket. 

Anonymkode: be5be...05f

• Liker 3
  • Hjerte 3
Gjest AprilRyan
Skrevet (endret)

Ja, trodde det var sånn det skulle være, men når jeg leser hva som er drømmepartner til endel her på kg så er det kun basert på overfladiske kriterier som hvordan de ser ut, hva de har og ganske lite om hvem de er som person. Eventuelt kun banale ting som ikke handler om hvem de er sånn egentlig.

Jeg har hatt det sånn med mine kjærester og jeg er fullt klar over at de ikke har vært verdens fineste for alle andre, men det skal de heller ikke være. Hva jeg mener er jo det viktigste og da blir de verdens fineste basert på hele totalpakka og ikke om de er 22 år eller har 22 cm lang penis liksom.

Endret av AprilRyan
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det sånn med min mann også, og vi har vært gift i 20 år. Jeg kan se på andre av og til, men da er det de som ligner mest mulig på han. 😛 Hans kropp er liksom blitt "malen" for hva jeg liker.

Jeg tror det har med både følelser og erfaringer å gjøre. Jeg elsker ham, og samtidig har den kroppen gitt meg utrolig mange gode opplevleser. ;)

Jeg vet ikke om han føler det på helt samme måte. Tør ikke å spørre, i tilfelle jeg blir skuffet over svaret. 😛 Men måten han er på overfor meg indikerer at det ikke er altfor langt unna i alle fall. Han ser sikkert på andre også, men han gjør det i såfall diskret, så det er greit. :) 

Anonymkode: ad0cf...0ef

• Liker 3
  • Hjerte 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har forelskelsebølger på mannen min. Vi har vært sammen i over 20 år og han er fortsatt den beste, kjekkeste, deiligste (kjenner det kribler litt når jeg tenker på kroppen hans) og flinkeste mannen. Når disse forelskelsebølgene varer så er jeg heeelt frelst 😄 Men han er alltid den beste. 

Anonymkode: ec212...b27

• Hjerte 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Må innrømme at kona har tapt seg litt over tid, men det er jo naturlig. Da vi var unge synes jeg hun var en soleklar 10/10.

Anonymkode: 2144c...e5b

Tapt seg? Blitt eldre mener du? Eller har hun tapt verdi for deg?

Anonymkode: 71bdf...03c

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg føler akkurat det samme som deg. :hjerte: 

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Leste at det ble delvis diskutert og latterliggjort, og nektet for at det kunne være mulig, i en annen tråd.

Men min kjæreste ER den deiligste, fineste, flotteste og mest tiltrekkende i verden for meg. Putt meg i en løgndetektor og jeg hadde gått glatt igjennom.

Er det så rart? Har ikke folk flest det slik?

Kjærligheten gjør at jeg kun ser HAM, og alle rundt er bare mennesker. Klart jeg objektivt klarer å se at noen er mer attraktive enn andre, men de er ikke tiltalende for MEG likevel. 
Vi har vært sammen i flere år, så det har ingenting med nyforelskelsen å gjøre.

Men herlighet, det er jo slik det skal være…?

Problemet er jo at folk (både menn og kvinner) i altfor liten grad legger tilrette for at den de er sammen med skal føle noe slikt.

Jeg sier som jeg pleier: Et forhold skal ikke være 50/50. Det skal være 100/100.

Men folk ser ikke ut til å innse at man faktisk ikke kan forvente at den man er sammen med beholder stjernene i øynene, dersom man ikke selv gjør sitt for at disse stjernene skal bli værende.

– Hun som blir sur over at han jobber for mye (men aldri har noe imot å bruke pengene han tjener) og derfor tror hun bare kan stenge ned sexlivet.

– Han som blir sur over at hun ikke tenner på ham, når han har latt seg forfalle til en dvask, sutrete unnasluntrer som hun aldri ville blitt sammen med i utgangspunktet.

Er det så forbannet vanskelig for folk å legge ned en innsats for at den man er sammen med skal fortsette å få kilingen i magen?

Er dette virkelig blitt for mye å forlange…?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har forelskelsebølger på mannen min. Vi har vært sammen i over 20 år og han er fortsatt den beste, kjekkeste, deiligste (kjenner det kribler litt når jeg tenker på kroppen hans) og flinkeste mannen. Når disse forelskelsebølgene varer så er jeg heeelt frelst 😄 Men han er alltid den beste. 

Anonymkode: ec212...b27

Det har jeg også, etter like langt samliv. 🥰

Anonymkode: 71bdf...03c

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

«Kjærlighet gjør blind»

Anonymkode: 936e1...7c6

• Nyttig 1
Skrevet

Så fantastisk det må være. Herlig å lese at slik kjærlighet finnes 🥰

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Helt fantastisk🥰

Godt at vi er mange som føler det slik❤️

ts

Skrevet

Sånn har jeg også det☺️ Sukk…🥰

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...