Gå til innhold

Skammer meg og er trist over at jeg spurte legen på date!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kontaktet en tidligere lege jeg møtte på legevakten etter at jeg traff på han tilfeldig i en butikk i nærområdet til sykehuset. Jeg studerer også medisin og er mye i området så derfor er det ikke så rart at vi møttes der. Han så veldig lenge på meg og kjente meg tydelig igjen men jeg turte ikke gå bort. Han var på alle måter min drømmemann, har aldri følt noe lignende med slik intens øyekontakt som vi hadde.  Etter noen måneder tok jeg motet til meg og sendte mail men han valgte å la være å svare. 

Jeg er så skamfull over at jeg gjorde noe slikt og er også lei meg siden jeg følte dette var drømmemannen jeg aldri ville finne maken til igjen. Er egentlig skikkelig nedfor for tiden. 

Hvordan akseptere situasjonen og komme seg videre? 

Anonymkode: beb69...5b4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

NÅ HAR SKOLEFERIEN STARTA!

Anonymkode: 50016...9fb

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Vel, du har jo skrevet om denne legen i åresvis og fikk advarsel på advarsel om at du ikke skulle sende han en melding. Nei, du studerer ikke medisin, du er hans tidligere pasient, og leger og pasienter har ikke en romantisk og/eller seksuell relasjon. Hvis du sliter så lenge i ettertid er det på tide at du oppsøker profesjonell hjelp. Bare pass på at du ikke blir forelsket i psykolgen også. 

Anonymkode: f9783...0b4

• Liker 9
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger får vi oss en på trynet. Børst av støvet og let videre :) 

Anonymkode: 22363...4d8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, det er jo år siden du sendte den mailen. Enten har du ikke noe liv og fortsatt troller om det samme så lenge etter, eller så har du så store psykiske problemer at du bør oppsøke hjelp.

Anonymkode: abde9...57f

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Vel, du har jo skrevet om denne legen i åresvis og fikk advarsel på advarsel om at du ikke skulle sende han en melding. Nei, du studerer ikke medisin, du er hans tidligere pasient, og leger og pasienter har ikke en romantisk og/eller seksuell relasjon. Hvis du sliter så lenge i ettertid er det på tide at du oppsøker profesjonell hjelp. Bare pass på at du ikke blir forelsket i psykolgen også. 

Hvordan vet dere dette? 😱

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Herregud, det er jo år siden du sendte den mailen. Enten har du ikke noe liv og fortsatt troller om det samme så lenge etter, eller så har du så store psykiske problemer at du bør oppsøke hjelp.

Får bare opp forskjellige anonyme når jeg trykker på vedkommende. Hvor går dere opp historikk?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Noen ganger får vi oss en på trynet. Børst av støvet og let videre :) 

Anonymkode: 22363...4d8

Let videre? Vil jo aldri finne noen som han her...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

leger og pasienter har ikke en romantisk og/eller seksuell relasjon. Anonymkode: f9783...0b4

Jeg og min fastlege har ikke en romantisk relasjon, men i høyeste grad hatt en seksuell. Han var fullstendig klar over at det kun handlet om sex. Ikke var han vanskelig å be heller.

Anonymkode: 2dfa2...d94

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud leger er jo ingenting å løpe etter! 

Anonymkode: 8c09d...a11

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg og min fastlege har ikke en romantisk relasjon, men i høyeste grad hatt en seksuell. Han var fullstendig klar over at det kun handlet om sex. Ikke var han vanskelig å be heller.

Kunne ønske jeg kunne ha det med min fastlege. 

Anonymkode: 46e58...0fa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, det hadde dere ikke.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Juststop said:

Får bare opp forskjellige anonyme når jeg trykker på vedkommende. Hvor går dere opp historikk?

Vi får ikke opp historikk, vi kjenner denne legehistorien på KG fra langt tilbake.

• Liker 12
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvordan fikk du det til?  Spurte du rett ut om å treffes på fritiden?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Herregud leger er jo ingenting å løpe etter! 

Anonymkode: 8c09d...a11

Hvorfor ikke?

AnonymBruker
Skrevet

HOLD KJEFT!

Anonymkode: b13bb...d15

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Santa Maria all spicy tacokrydder

LA DEN JÆVLA LEGEN VÆRE I FRED

Å seksuelt trakassere noen som har et yrke hvor man må være vennlig mot alle er noe av det jævligste som finnes. 

HAN ER IKKE INTERESSERT I DEG. HAN VIL ALDRI BLI INTERESSERT I DEG. DET VIL ALDRI BLI DERE!

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Nei. Jeg spurte om det stemte at han hadde et «jeg vil knulle deg» blikk, eller om jeg plutselig var blitt dårlig på å skjønne når en mann vil ha noe. Og om han vil, så måtte han være direkte og fortelle hva han ønsket.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Nei, det hadde dere ikke.

Ok 🙅‍♀️

AnonymBruker
Skrevet

2/10 trollepoeng, finn på nytt som er litt mer underholdende 😄

Anonymkode: 53659...628

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...