Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Stadig flere sitter  med en følelse av at kvardagen blir mer, og mer komplisert, og  det å  orientere seg i landskapet i jungelen av  lover, og regler føles utfordrende.  Vi lever i en tid da endringer skjer fort m.a. innenfor den elektroniske  / tekniske hverdagen, og mange føler at de rett og slett  ikkje strekker til, og  makter å henge med i kvardagen.

Kanskje har du blandt dem som  ikkje har noen naturlige  gode venner og eit nettverk av  familie, eller  naboer , etc. som kan gji deg  støtte, og vil vera naturleg  å spørre ? 

Vår elektroniske hverdag  har endret på mye, men "ikkje  alt ein kan google" etter på nettet,  og som kan gjir deg svar på, og håndsstrekning når du kanskje føler mest  behov for det.       

Anonymkode: 987e8...f60

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen jeg kan be om noe.

Anonymkode: e273b...e2a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Stadig flere sitter  med en følelse av at kvardagen blir mer, og mer komplisert, og  det å  orientere seg i landskapet i jungelen av  lover, og regler føles utfordrende.  Vi lever i en tid da endringer skjer fort m.a. innenfor den elektroniske  / tekniske hverdagen, og mange føler at de rett og slett  ikkje strekker til, og  makter å henge med i kvardagen.

Kanskje har du blandt dem som  ikkje har noen naturlige  gode venner og eit nettverk av  familie, eller  naboer , etc. som kan gji deg  støtte, og vil vera naturleg  å spørre ? 

Vår elektroniske hverdag  har endret på mye, men "ikkje  alt ein kan google" etter på nettet,  og som kan gjir deg svar på, og håndsstrekning når du kanskje føler mest  behov for det.       

Anonymkode: 987e8...f60

Spørja om kva? :klo:

Anonymkode: 8a0e7...d00

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg har mange, men jeg gjør det likevel ikke. 

Anonymkode: 679b1...c9f

Gjest Ghostface
Skrevet

Har foreldre som fortsatt lever og søsken, men spør aldri om hjelp før jeg høyst må.

AnonymBruker
Skrevet

HÆ? 

Anonymkode: 9abf3...e40

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Spørja om kva? :klo:

Anonymkode: 8a0e7...d00

Sitter også med dette spm etter å ha lest hi. Spørre etter? QUE...

Jeg har gode venner og en reservefamilie som er flokken min på alle måter. Her gir vi og tar vi etter behov, trenger noen hjelp med noe stiller en stort sett opp, enten det er flyttehjelp, eller andre ting store som små ting. Og det er gull vært❤️Har alltid en plass jeg kan spørre innenfor flokken min.  Men får å få, og føle at en kan få hjelp til noe så må en også selv stille opp når andre trenger det.. Og ikke minst en bør skjønne at andre mennesker ikke har evnen til å lese tanker så en bør spørre eller si hva en trenger hjelp til og kanskje formulere seg tydelig.

Endret av skreppamedleppa
AnonymBruker
Skrevet

Ts mener vel noen å spørre om hva man enn måtte trenge å spørre om hjelp og råd til?

Anonymkode: 0b1b8...397

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...